اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۰۹۵۵
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

یک نماینده: دادگاه آقا زاده معروف علنی باشد

نماینده مردم طرقبه در مجلس گفت: رسیدگی به پرونده آقازاده معروف که اتهامات مالی و امنیتی بسیاری دارد نشان دهنده برخورد دستگاه قضا با فساد است و ای کاش رسیدگی به این پرونده با حضور رسانه‌ها برگزار شود.

خبرگزاری نسیم: نماینده مردم طرقبه در مجلس گفت: رسیدگی به پرونده آقازاده معروف که اتهامات مالی و امنیتی بسیاری دارد نشان دهنده برخورد دستگاه قضا با فساد است و ای کاش رسیدگی به این پرونده با حضور رسانه‌ها برگزار شود

مهمترین محورهای سخنان محمد دهقان در نطق میان دستور در مجلس بدین شرح است:

اگر آمریکا امروزه تکفیری ها را برای ضعیف شنشان دادن جبهه مقاومت به سوریه می آورد اما شکست مفتضحانه آمریکا و همپیمانانش در منطقه به دلیل تشکیل جبهه مقاومت در سوریه با پرچمداری مقام معظم رهبری است.

شکست اسرائیل در جنگ ۳۰ روزه در غزه و بدست نیاوردن حتی ۵۰۰ متر از اراضی غزه نتیجه برافراشته شدن جبهه مقاومت انقلاب اسلامی است.

ملت ها امروز شاهد درگیری نیروهای داعش با مسلمانان عراق هستند درحالی که ادعای مسلمانی میکنند اما در حمله رژیم صهیونیستی به غزه حتی یک کلمه علیه این رژیم صحبتی به میان نمی‌آورند.

آمریکا و همپیماناننش همانطور که در مذاکره سازش و تهدید و تحقیر نتوانستند جبهه مقاومت را با شکست مواجه کنند قطعا با تشکیل نیورهای تکفیری و داعش در دراز مدت تنها نیروهای مقاومت اسلامی راه مقاوم تر خواهند کرد که در آینده نزیدی شکست رژیم صهیونیستی را رقم خواهند زد.

برخورد کارآمد با مفاسد اقتصادی از نیازهای ضروری قوه قضائیه است. با ساختارهای موجود نمی‌توان امید چندانی به مبارزه کارآمد با مفاسد اقتصادی داشت. ضرورت پیشگیری در مبارزه با مفاسد اقتصادی این ساست که بصورت مستقیم و هوشمند گلوگاه های فساد اداری و مالی را با ایجاد هماهنگی بین قضات و ضابطان میتوان اجرایی کرد.

طبق اصل ۱۶۵ قانون اساسی برگزاری دادگاه های مبارزه با مفاسد اقتصادی علنی است مگر اینکه برای حفظ امنیت و نظم عمومی باشد و هدف این قانون برای این است که مردم در جریان رسیدگی به این امور باشند.

در پرونده های مفاسد اقتصادی که پای صاحبان قدرت درمیان است غیر علنی برگزار شدن دادگاه ها با فلسفه اصل ۱۶۵ قانون اساسی مغایرت دارد.

غیر علنی بودن دادگاه ها در پرونده مفاسد اقتصدی سو ظن مردم در خصوص نفوذ صاحبان قدرت بیشتر میکند و اعتماد مردم را نسبت به دستگاه قضا کاهش میدهد.

رسیدگی به پرونده آقازاده معروف که اتهامات مالی و امنیتی بسیار ی دارد و پرونده فساد در بیمه نشان دهنده برخورد دستگاه قضا با فساد است اما ای کاش رسیدگی به این پرونده ها با حضور رسانه ها برگزار شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      توچند نفر از اقوامت بورسیه شدن؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج