اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۰۹۶۹۷
۵۳۵
۵۳۵
پ

وزیر نیرو: برق منازل در تابستان تامین می‌شود

وزیر نیرو با بیان اینکه برق منازل در تابستان تامین می‌شود، گفت: «طرح پاداش صرفه‌جویی» طرح مهمی است که مردم می‌توانند با کاهش مصرف خود از پاداش‌های خوبی برخوردار شوند و در عین حال می‌توانند در تامین برق پایدار برای آحاد جامعه کمک شایانی کنند.

ایرنا: وزیر نیرو با بیان اینکه برق منازل در تابستان تامین می‌شود، گفت: «طرح پاداش صرفه‌جویی» طرح مهمی است که مردم می‌توانند با کاهش مصرف خود از پاداش‌های خوبی برخوردار شوند و در عین حال می‌توانند در تامین برق پایدار برای آحاد جامعه کمک شایانی کنند.  

علی اکبر محرابیان وزیر نیرو روز دوشنبه درباره وضعیت تامین برق در تابستان پیش‌رو، گفت: ان شاءالله با همکاری مردم سعی می‌کنم مشکلات در حداقل ممکن خود را نشان دهند و همچون سال گذشته برق منازل مسکونی را تامین کنیم.

وزیر نیرو: برق منازل در تابستان تامین می‌شود

وزیر نیرو با اشاره به شرایط تامین برق در تابستان، افزود: «طرح پاداش صرفه‌جویی» طرح مهمی است که مردم می‌توانند با کاهش مصرف خود از پاداش‌های خوبی برخوردار شوند و در عین حال می‌توانند در تامین برق پایدار برای آحاد جامعه کمک شایانی کنند.

محرابیان همچنین درباره آخرین وضعیت اجرای قانون «مانع‌زدایی از صنعت برق» که مصوب مجلس است، گفت: تقریبا تمامی آیین‌نامه‌های مورد نیاز اجرای این قانون تدوین شده در مرحله تصویب هستند، دستورالعمل‌ها نیز ابلاغ شده‌اند بنابراین به‌زودی شاهد اجرای این قانون خواهیم بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج