۱۳۰۹۷۴۹
۱۰۱۷
۱۰۱۷
پ

فال دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

برای مطالعه فال امروز به صفحه «فال روزانه» مراجعه فرمایید.

 

فال روز ۱۸ اردیبهشت برای متولدین فروردین

امروز فرد بسیار بانفوذی که ارتباطات گسترده‌ای دارد با شما آشنا خواهد شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده برای حل مشکلات روی آشنایی با این فرد حساب باز کنید.  همکاران در محل‌کار یا همسایه‌ها امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کنند. اجازه ندهید این رفتار روز شما را خراب کند و به هر قیمتی که شده روحیه خود را حفظ کنید. صبح را با خستگی و کسالت شروع کرده‌اید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که با ادامه روز، انرژی بیشتری پیدا می‌کنید و شادی و نشاط، جایگزین خستگی و کسالت خواهد شد. یکی از دوستان که مدتی است خبری از وی ندارید، امروز به دیدارتان می‌آید. دیدارها را با این دوست تازه کنید و از هم‌صحبتی با ایشان به آرامش برسید. احساس می‌کنید از همیشه بیشتر عاشق همسر یا عشق ‌زندگیتان هستید و دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید، این احساس را با عشق ‌زندگیتان در میان بگذارید و امروز را به خاطره‌ای عاشقانه و ماندگار تبدیل کنید.

فال روز 18 اردیبهشت برای متولدین اردیبهشت

چشم‌ از داراییهای خود بر ندارید و بیشتر از همیشه مواظب حساب ‌و ‌کتاب‌هایتان باشید. در غیر این صورت پولی که با هزار و یک زحمت بدست آورده‌اید را از کف خواهید داد.   اهل شوخی و خنده هستید و با این رفتار زمینه نشاط و سرگرمی اطرافیان را فراهم می‌کنید. با این حال مدتی است که مانند سابق شوخی نمی‌‌کنید و حوصله ندارید. این شرایط تغییر می‌کند و روحیه خود را دوباره بدست خواهید آورد. از این وضعیت استفاده کنید و زندگی را با شادی و نشاط دنبال کنید. یکی از آشنایان در همسایگی شما یا همکاران در محل‌‌کار، چشم دیدن پیشرفت شما را ندارد و نقشه‌های شومی برایتان کشیده است. این فرد را شناسایی کنید و قبل از اینکه نقشه‌های شوم خود را اجرا کند حسابش را کف دستش بگذارید. به خودتان وعده داده‌اید تا فرصتی از امروز را به استراحت و کارهای دلخواه مشغول شوید. با این حال کار غیرمنتظره‌ای پیش می‌آید. اجازه ندهید این کار شما را از تفریحاتِ امروز دور کند. کارها را سریع‌تر انجام دهید و فرصتی برای برای خودتان کنار بگذارید. فردی صحبت‌های ناروایی را درباره شما با همسر یا عشق ‌زندگیتان درمیان گذاشته، به همین دلیل امروز عشق‌ زندگیتان رفتار خوبی با شما نخواهد داشت. دراولین فرصت این فرد را پیدا کنید و دلیل صحبت‌هایش را جویا شوید.

فال روز 18 اردیبهشت برای متولدین خرداد

روزی همراه با سلامت و نشاط را سپری خواهید کرد و روی بیماری و ناخوش‌احوالی را نخواهید دید. اطرافیان امروز به کمک شما می‌آیند و از بودن در کنار آنها روحیه خواهید گرفت. با خرید کالاهای بی‌ارزش و پیش‌پاافتاده، موقعیت مالیتان را به خطر نیندازید. کدورت‌های زیادی میان اعضای خانواده وجود دارد، اجازه ندهید این کدورت‌ها شما را از هدف‌هایتان دور کند.  با شکست غریبه نیستید و اجازه داده‌اید احساس شکست بر شما غلبه کند، به جای فکر به شکست‌هایی که تجربه کرده‌اید، به موفقیت‌ فکر کنید و به دنبال پیشرفت‌های بیشتری باشید. به خاطر داشته باشید کم‌توجهی به همسر یا عشق‌ زندگیتان زمینه دوری میان شما را فراهم می‌کند. حتی برای لحظه‌ای دست از کار و تلاش نکشید و مطمئن باشید زحمت‌هایی که امروز می‌کشید در آینده به بار می‌نشیند. میان اعضای خانواده مشاجره‌ای ایجاد خواهد شد. برای حل این مشاجره باید پادرمیانی کنید و اجازه ندهید کار به قهر و دلخوری بکشد. سر خودتان را به حاشیه‌های زندگی بند نکنید و رویکردی جدی و عمل‌گرایانه به زندگی داشته باشید.

فال روز 18 اردیبهشت برای متولدین تیر

همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز از همیشه بیشتر به شما عشق و محبت می‌ورزد. این احساس را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را پشت سر بگذارید. قرار است برای خرید بیرون بروید اما مواظب باشید که فقط لوازم ضروری را خریداری نمایید و ولخرجی نکنید. نظر خود را به اطرافیان اعمال می‌کنید و با زورگویی حرف خود را به کرسی می‌نشانید. این رویکرد شما را به فرد منفوری تبدیل کرده و کسی از شما دل خوشی ندارد. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و از امروز زورگویی را کنار بگذارید و پذیرای نظر اطرافیان باشید. روحیه خودرایی دارید و با اطرافیان همکاری نمی‌کنید. قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد مستبدی تبدیل کند. از درِ همکاری با آشنایان وارد شوید و اهمیت بیشتری به حرف بقیه بدهید.  تصمیم مهمی را باید اتخاذ کنید، اما شرایط مناسبی برای تصمیم‌گیری ندارید و می‌ترسید این تصمیم عواقب بدی برای شما به دنبال داشته باشد. اجازه ندهید برای این تصمیم‌گیری بیش‌ازحد تحت فشار قرار بگیرید و با اعتمادبه‌نفس کامل، تصمیمی بگیرید که صلاح شما و اعضای منزل را فراهم کند. سفری در پیش دارید و در این سفر به شما خوش نخواهد گذشت، اما تن به این سفر بدهید و رنج سفر را به جان بخرید، چرا که دستاورد مهمی در این سفر نصیب شما خواهد شد.

فال روز 18 اردیبهشت برای متولدین مرداد

بیمار و ناخوش‌احوال هستید اما نگران نباشید چرا که با بهبودی فاصله چندانی ندارید. اگر حواستان را حسابی جمع نکنید، احتمال زیادی وجود دارد که با خرید کالاهای غیرضروری، حسابی ولخرجی کنید و ثبات مالی شما به خطر بیفتد. امید واهی را کنار بگذارید و به دنبال اتفاق‌های غیرواقع‌بینانه نباشید. در عوض زندگی را با رویکردی جدی و حساب‌شده در پیش بگیرید و اجازه ندهید فاصله‌ای میان شما و رویاهایتان ایجاد شود. رازی در دل دارید و می‌خواهید این راز را با یکی از آشنایان درمیان بگذارید، اما روز خوبی را برای برملاکردن این راز انتخاب نکرده‌اید. خبری فرخنده به دستتان می‌رسد. این خبر زمینه شادی شما و اعضای خانواده را فراهم خواهد کرد. به لحاظ کاری پیشرفت و موفقیتی را شاهد خواهید بود.  به خاطر داشته باشید که با سبک زندگی ناسالم، نه تنها خود را به خطر میندازید، بلکه سلامت افراد خانواده شما نیز به خطر می‌افتد. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز خرج سنگینی روی دست‌تان خواهد گذاشت. درباره این موضوع با عشق‌ زندگیتان صحبت کنید و از ایشان درخواست نمایید در آینده بیشتر هوای شما را داشته باشد.

فال روز 18 اردیبهشت برای متولدین شهریور

وعده و وعید‌های پوشالی را کنار بگذارید و به اطرافیان ثابت نمایید که سر قول‌هایتان می‌مانید. موقعیت مالی جدیدی را در پیش‌رو دارید و در کنار سودی که از این موقعیت مالی نصیبتان می‌شود، شور و نشاط زیادی را تجربه می‌کنید. این شرایط را به فال نیک بگیرید و اهل منزل را در شادی‌های خود سهیم نمایید. به این فکر افتاده‌اید که تغییرات مهمی را در منزل انجام دهید. قبل از هر گونه تغییر، تصمیم خود را با اعضای خانواده در میان بگذارید و نظر اهل منزل را جویا شوید. ممکن است حرف ناشایستی از دهان شما بیرون بیاید و اطرافیان دلخور شوند. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه مواظب رفتار و گفتار خود باشید و زمینه آزردگی اطرافیان را فراهم نکنید.  اعضای خانواده انتظار دارند امروز فرصتی را به آنها اختصاص دهید و با اهل منزل باشید، اما کارهای زیادی برای شما پیش می‌‌آید و زمانی برای بودن در کنار اعضای خانواده پیدا نمی‌کنید. اجازه ندهید اهل منزل این رفتار شما را به حساب کم‌توجهی‌ شما به آنها بگذارند و به اعضای خانواده قول بدهید که در اولین فرصت، زمانی را در کنار آنها خواهید گذراند. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز می‌خواهد تنها باشد و با خودش خلوت کند.

فال روز 18 اردیبهشت برای متولدین مهر

جایی برای عشق و محبت در دل شما وجود ندارد و قلب‌تان سرشار از کینه و نفرت است. این روحیه نه تنها شما را به فرد نامطمئنی درمیان اطرافیان تبدیل کرده، بلکه کینه و نفرت بیش‌از‌حد زمینه ناراحتی و اضطراب شما را فراهم کرده و لحظه‌‌ای از فکر به انتقام‌جویی دست بر نمی‌دارید. امروز زمان مناسبی است که این روحیه را تغییر دهید و به خاطر داشته باشید به جای اینکه کینه شتری از اطرافیان به دل بگیرید، از در بخشش و مهربانی وارد شوید و روزبه‌روز دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید.  روز خوبی را برای کسب درآمد آغاز کرده‌اید و پول چشمگیری روانه حساب‌های بانکیتان خواهد شد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و وضعیت مالی خودتان را تقویت کنید. امروز متوجه خواهید شد کاری که به آن مشغول هستید دامنه پیشرفت زیادی دارد و با تلاش و کوشش می‌توانید به دستاوردهای بیشتری برسید. در نتیجه در اولین فرصت طرح و برنامه جدیدی برای پیشرفت و موفقیت در کارها بریزید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت‌های بیشتر ندارید.   اهمیت زیادی به اطرافیان می‌دهید و این رویکرد باعث شده گاهی اوقات قول‌هایی به آشنایان بدهید که از انجام آنها ناتوان هستید، امروز اگر این روحیه را کنار نگذارید در آینده کار دست خودتان خواهید داد.

فال روز 18 اردیبهشت برای متولدین آبان

امروز بوسیله دوستان و آشنایان با فرد سرشناس و مهمی آشنا می‌شوید و گفتگویی میان شما و این فرد ایجاد خواهد شد. سخن‌های این فرد تاثیر زیادی روی شما می‌گذارد، در نتیجه حرف‌های ایشان را آویزه‌ گوش کنید و در آینده همیشه به یاد گفته‌های این فرد باشید. برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، اما امروز خبرهای بدی از این سرمایه‌گذاری به دستتان می‌رسد. اعمال ‌نظرهای مستبدانه را کنار بگذارید و به اطرافیان اجازه دهید که خودشان برای سرنوشتی که در پیش‌رو دارند تصمیم بگیرند.  روزی عاشقانه انتظار شما را می‌کشد و همسر یا عشق‌زندگی‌تان قصد دارد تا امروز را به عاشقانه‌ترین روز زندگیتان تبدیل کند. این عشق و محبت را بی‌پاسخ نگذارید و شما نیز به عشق‌زندگیتان ثابت کنید که از هر فرصتی برای عاشقی بهره می‌گیرید.  قصد دارید فرصتی را به حضور در کنار دوستان یا اعضای خانواده اختصاص دهید، اما به ناگاه سرتان شلوغ می‌شود. در اولین فرصت توجه بیشتری به اعضای خانواده نشان دهید و به اهل منزل ثابت کنید که از حضور در کنار آن‌ها لذت می‌برید.

فال روز 18 اردیبهشت برای متولدین آذر

نگرانی‌های خود را با حضور در کنار اعضای خانواده فراموش کنید. مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد. غم به دل خود راه ندهید زیرا دوستان و آشنایان به کمک شما می‌آیند و این مشکل زودتر از چیزی که فکرش را بکنید حل خواهد شد. پولی به دستتان می‌رسد. بهتر است قسمتی از این پول را به کارهای انسان‌دوستانه اختصاص دهید. مطمئن باشید کار خیر شما بدون پاداش نمی‌ماند و در آینده با رونق بیشتری در زندگی روبه‌‌رو می‌شوید.  نظرهای خود را به دیگران تحمیل نکنید و اجازه دهید که اعضای خانواده سرنوشت خودشان را در اختیار بگیرند. علاقه‌ای به بودن در کنار اعضای خانواده نشان نمی‌دهید و فرد محبوبی درمیان اعضای خانواده نیستید، دوری از خانواده به صلاح شما نیست و امروز فرصتی را برای بودن در کنار اهل منزل اختصاص دهید و از امروز به بعد، رفتاری مهربانانه را با آنها در پیش بگیرید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز به شما ثابت می‌کند که بیشتر از همیشه نگران سلامتیتان است.

فال روز 18 اردیبهشت برای متولدین دی

سلامت وجود نازنینتان به خطر میفتد و بهتر است که بیشتر مواظب باشید. انسان خودرأیی هستید و گوشتان به حرف بزرگ‌ترها و افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، بدهکار نیست. قبل از اینکه ادامه این رویکرد شما را به دردسر بزرگی بیندازد، این روحیه را کنار بگذارید و برای انجام کارهای مهم حتماً نظر افراد باتجربه را جویا شوید.  خطری سلامت شما را تهدید می‌کند. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه مواظب سلامت وجود نازنین خود باشید و کاری نکنید که پشیمانی برای شما به دنبال داشته باشد. امروز بخت با شما یار است و اگر دست به خاکستر بزنید، طلا خواهد شد، چنین فرصتی را هرگز از دست ندهید. کارهای دشواری که مدت‌هاست به فکر انجام آنها هستید را به پایان برسانید و روزی سرشار از دستاوردهای مفید و چشمگیر را تجربه کنید. فرصتی پیدا می‌کنید تا دمی در کنار همسر یا عشق ‌زندگیتان بنشینید و از عشق و محبت سخن بگویید.

فال روز 18 اردیبهشت برای متولدین بهمن

امروز یکی از بزرگ‌ترین مشکلات زندگیتان به خوبی و خوشی از سر راه‌تان برداشته می‌شود. بیشتر از همیشه مواظب خود باشید و سبک زندگی سالمی را درپیش بگیرید. به لحاظ مالی روز حساسی را در پیش دارید و بهتر است که مواظب خرج‌هایتان باشید. در غیر این‌ صورت هزینه‌ سنگینی را متحمل می‌شوید.  به منزل یکی از دوستان یا آشنایان دعوت هستید و در این مهمانی حسابی به شما خوش می‌گذرد. مهمانی ترتیب‌ داده‌اید اما در این مهمانی به شما خوش نمی‌گذرد و احساس خواهید کرد که وقت و هزینه خود را به هدر داده‌اید.  فرصتی برای حضور بیشتر در کنار اعضای خانواده پیدا خواهید کرد.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز گرفتار کار واجبی می‌شود و فرصتی برای توجه به شما پیدا نمی‌کند. از این شرایط ناراحتی به دل نگیرید و مطمئن باشید در اولین فرصت شما را میزبان مهرومحبت خودش می‌کند.

فال روز 18 اردیبهشت برای متولدین اسفند

روحیه‌ای مسئولیت‌پذیر دارید و لحظه‌ای از رسیدن به اطرافیان غافل نمی‌شوید، این روحیه هیچ اشکالی ندارد اما گاهی اوقات زیاده‌روی می‌کنید و نیازهای خودتان را به توقع‌های اطرافیان اولویت می‌دهید. در نتیجه از امروز جانب اعتدال را در پیش‌ بگیرید و در کنار توجه و رسیدگی به اطرافیان، به فکر خودتان هم باشید. اندوخته خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید. امروز خبر خوشی از این سرمایه‌گذاری به دستتان می‌رسد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده پول خود را در کاری سرمایه‌گذاری کنید که بازخورد چشمگیری داشته باشد.   مدتی است که ایده جدیدی به فکرتان رسیده. با این حال این ایده را جدی نمی‌گیرید. ادامه این شرایط به صلاح شما نیست. ایده‌ای که در سر دارید را اجرا کنید. مطمئن باشید انجام این ایده دستاوردهای زیادی به کارنامه زندگی شما اضافه می‌کند. تصمیم مهمی را باید اتخاذ کنید، اما از آنجایی که انسان احساساتی هستید، بیشتر حواستان را جمع کنید و با عقل و منطق تصمیم بگیرید.   عازم سفری هستید، اما بهتر است که عطای سفر را به لقایش ببخشید چرا که در این سفر به شما خوش نمی‌گذرد. عاشق شده‌اید و قصد دارید امروز عشق خود را با محبوبتان درمیان بگذارید. معشوق دست رد به سینه شما نمی‌زند و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه خواهید کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج