۱۳۰۹۸۵۳
۱۳ نظر
۶۲۳۴
۱۳ نظر
۶۲۳۴
پ

از شوهرهایتان اینطور استقبال کنید: مادرشوهر پسند، کار راه بنداز و تضمینی!

ماجرا از جایی شروع شد که کاربری به نام طلا توییتی درباره آیین شوهرداری منتشر کرده و چالشی بین کاربران به وجود آورده.

برترین‌ها: ماجرا از جایی شروع شد که کاربری به نام طلا توییت کرد: اتاق شوهر مرتب بادمجونامو سرخ کردم ،خورشت رو اماده کردم ، چای دمه ،کیک عصرونه رو با کارامل کاور کردم ،خونه رو خشبو و مرتب ،یه نیم دیگه همسر تشریف میاره، من اینجوری میرم پیشواز همسر، شما چه میکنید؟ بفرمایید برآموخته هامون اضافه شه.

از شوهرهایتان اینطور استقبال کنید: مادرشوهر پسند، کار راه بنداز و  تضمینی!

این توییت علی رغم اینکه موافقان بسیاری داشت، چالشی هم بین کاربران توییتر ایجاد کرد. برخی از کاربران معتقد بودند این نوع از شوهرداری در عصر امروز که غالبا هر دو نفر شاغل هستند، جوابگو نیست، چه بسا رواج این نوع از خانه‌داری و شوهرداری یادآور عصری است که زنان به اندازه امروز نمی‌توانستند تحصیل کنند و از درون خانواده اختیار انجام بسیاری از فعالیت های اجتماعی را نداشند.

پسری با خالکوبی اژدها در موافقت با این توییت نوشته: کوت ها و بعضی منشن های این توییت جای تاسف داره عزیزان خانه داری عیب و عار نیست، مخصوصا اگر انتخاب خود شخص باشه قرار نیست همه راهی رو برن که "شما" فکر میکنی درسته. اینکه آدم سعی کنه برای همسرش سنگ تموم بزاره نه عیبه نه زشته منم متاهل بودم همین کارا رو میکردم برای همسرم.

ننه ال چاپو هم یاد یک فیلم افتاده: روشی که ننه به پیشواز میره: تا یک ربع مانده به آمدن پدر الچاپو هیچ کاری نمیکنه یک ربع آخر در یک سرعت افسانه ای همه وسایل در داخل کمد ها زورچپون میشن ننه وامیستاده پای ظرف شور که وقتی اوشون رسیدن ببینن ننه چقدر کوه کنده اگه تکه ای از لباس خیس باشه تاثیر گذاری صحنه بیشتر میشه.

از شوهرهایتان اینطور استقبال کنید: مادرشوهر پسند، کار راه بنداز و  تضمینی!

یکی از کاربران دیگر نوشته: همین خوبه فقط تشت شیر هم اضافه بشه؛ این ریتوییت طرفداران و هم نظرهایی هم داشت، به عنوان مثال کاربر دیگری به نام آرزو، در این راستا نوشته: تربیت دهه پنجاه و شصتی، دختر باید آروم باشه بلند نخنده، آشپزیش خوب باشه، تمیزکاری خونه رو یاد بگیره سر به زیر باشه هر چی مامان بابا بگن بگه چشم چون صلاحش رو میخوان، زود شوهر کنن و البته این امتیاز محسوب میشه و کلی ... برای اقایی!

دو نفر دیگر به نام مریم و خراباتی هم تقریبا هم نظر بودند؛ مریم نوشته: اتاق همسر؟ جداست مگه؟ بادمجوناتو!!!!  خودت بادمجون داری؟ یا حضرت عباس خونه ات خشبو؟؟؟ یه نیم دیگه؟؟؟؟مگه  اربابت  قراره بیاد؟؟؟؟؛ خراباتی هم با این نیم خط اظهار نظر کرده: به جای «همسر» میشد از «ارباب» هم استفاده کرد.

شهریار توییت متفاوتی داشته: به ایشون میگن یک همسر با ویژگی های زنانه که سر تا پاش هم طلا بگیری کمه. نه اون دخترای مدرن کافه گرد که فکر میکنن قراره دنیا رو عوض کنن آخرش هم سر غذای سگ و گربه اشون شلوارتون رو میکشن سرتون.

آریا شکیب هم احساس کرده که ممکن است این توییت حقیقی نباشد، برای همین گفته: برای خانم خانه خرید کردم ، گل مریم برای همسرم خریدم ، نزدیک وقت شام چند قرار را کنسل کردم تا زودتر به منزل برسم ، قبل از پارک ماشین شانه بر مو و عطری زدم همین که کلید را در قفل خانه چرخاندم وای وای دیدم که من اصلا همسر ندارم! حسی که از اول به این توئیت داشتم، این بود.

کاربری به نام مورفین گفته: همسرم اگه بدونه مسائل خونه مونو می ریزم کف تایملاین خودمو با همون بادمجونا سرخ میکنه، بعد میزاره دم در!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      دختران دهه ٦٠ خوب و بساز هستم و درك و فهم و ادب دارن
      برو دادگاه اين نسل جديد رو ببين خجالت ميكشيد از زن يا مرد بودن

    • محمد

      عشق ومحبت ب همسرخوبه ولی این نوع پذیرایی برا خانم هاییه ک بیکارن ودرامدندارن سنتی هم هستن وگرنه این روزا زن وشوهرا همش دارن سگ دو میزنن واسه فقر وگرانی دعوا وطلاق پر شده این کارا مال دهه ۵۰بود ک مردم دلشون خوش بود

    • ناشناس

      اونایی که اعتراض می کنن نه خودشون تو خونواده درست درمون بزرگ شدن نه عشقی از کسی دیدن. اگر همسرت خوب باشه و همدیگه رو دوست داشته باشید هر دو طرف برای هم سنگ تموم میذارید. خانه داری و زیبا و مرتب زندگی کردن، زنانگی داشتن یه افتخاره، نه ننگ و عار. واقعا فکر می کنید زنانگی، خانه داری با تحصیلات و ثروت و نقش اجتماعی زن منافات داره؟ یا فکر می کنید اگر زنی به هر دلیلی از مدارج و مدارک تحصیلی دور موند یا ثروت آنچنانی نداشت ولی به سر و وضع زندگی ش میرسه یه انسان محروم و عقب افتاده هست؟ عذر میخوام ولی اونی که این طرز تلقی رو داره موجود بدبخت و نادانیه

    • فامیل دور

      من نمیدونم چرا همه علاقه دارن در مورد همه چی نظر مخالف بدن.. خوب این خانم اینجوری خوشش میاد و وقتی لبخند رضایت همسرش رو میبنیه کیف میکنه دیگه بقیه اش به ما ربطی نداره... حالا وقتی یه خانمی شاغل باشه مسلمه که هیچ مرد عاقلی ازش خانه داری صددرصد نمیخاد و اونو درک میکنه ولی وقتی خانم شاغل نیستن خوب مسلمه که فرصت و انرژی بیشتری دارن و میتونن به کارای خونه با کیفیت بیشتری برسن.. اون اون بده نه این

    • یک خسته

      اراجیف گفته

    • ناشناس

      خانوماییو که تو مجازی اینجوری به استقبال شوهر میرن ،اینارو زیاد جدی نگیرین
      به چند دلیل
      ۱..اینا تمام دنیا و جهانشون به اندازه همون شوهره
      ۲...معمولا اعتماد به نفس و خود کم بینی دارن
      ۳...همینا تو طول تاریخ ،مرد سالاری راه انداختن
      یجورایی لذتم میبرن از اینطوری بودن
      ۴..بیشترشون مازوخیسم دارن
      ۵...بعضی وقتا مرد هستن،در قالب زن اینارو مینویسن
      که زنها خدمتگزاری مرد ،یادشون نره خخخ

    • این چرت و پرتا رو میگن مثلا فرهنگ سازی کنن زنا اینجوری خانه داری کنن لابد اگه خواست به توصیه جناب نوروزی نماینده مجلس یا ریاست نهاد تحکیم خانواده همسر که چه عرض کنم کنیز دیگری اختیار کند و سرش آوار کند باید با لبخند به استقبالش برود که یه وقت خاطر ارباب مکدر نشود

    • افتصاح بود ادمو یاد بدبختی های یک زن میندازه زنان بیچاره قدیم که تمام خودنمایی و قدرت شون در خدمت به اربابی به نام شوهر بود دست آخر ضعیفه و ناقص العقل و .... هم بودند

    • ناشناس

      اگه با میل و رضایت باشه ، چرا که نه ؟ بالاخره این زندگی خوشی و آرامش و عشق بیشتری داره یا اینایی که فکر میکنن مدرنیته یعنی هرکی حرفش توی زندگی به کرسی بشینه ، برنده است ؟
      از شاغلین که بگذریم ، واقعیت اینه که بیشتر خانمهای خانه دار هم این زمانه ، اینطور زندگی نمیکنن چون بهشون القا شده که وقتت توی آرایشگاه و مهمونی و پاساژ گردی بگذره اما برای خونه و اهل خونت نه !

    • تآنیآ♪♪♪♪♠♣✓

      هر کی یجور از زندگیش لذت میبره
      چی بگم
      این زنم لابد از اینکه در خدمت باشه لذت میبره
      ولی معمولا زنهایی که خودشونو نادیده میگیرن
      بعد یه مدت نادیده گرفته میشن و بهشون خیانت میشه

    • یاسمن

      انشالله قسمت بشه چشم

    • ناشناس

      زنانگی کردن عیب نیست! از حدش بگذره و زن خودش رو فقط وقف همسرو خانه و بچه کنه بده! اینکه بتونی به همه امور زندگیت برسی خوبه نه امروزی نه دیروزی باشی!

    • ناشناس

      خوب خيلى از خانمها گه گاهى اين كار رو انجام ميدن
      خانمهاى قديمى يه مدل زندگى مى كردن وخانمهاى امروزى هم مدرنتر خانه دارى مى كنن
      ولى خانمهايى كه شاغل هستند كمى مسئله فرق مى كنه اونهابه حمايت وكمك همسر نياز دارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج