۱۳۱۰۷۵۴
۲۳۹۳۵
۲۳۹۳۵
پ

چرا جنیفر لوپز همیشه یک قدم عقب تر از بن افلک راه می‌رود؟

جنیفر لوپز در برنامه تلویزیونی زنده با کِلی و مارک (Live with Kelly and Mark) علت اینکه او و بن افلک معمولا دست در دست هم و با یک قدم فاصله راه می‌روند را فاش کرد.

روزیاتو: جنیفر لوپز در برنامه تلویزیونی زنده با کِلی و مارک (Live with Kelly and Mark) علت اینکه او و بن افلک معمولا دست در دست هم و با یک قدم فاصله راه می‌روند را فاش کرد.

جنیفر با حضور در این برنامه گفت: «قد بن ۱.۹۲ است و من ریزه میزه ام و از او کوچک‌ترم… چیزی حدود ۱.۷۰. اما کاری کردیم که مشکلمان برطرف شود.» لوپز به این موضوع اشاره کرد که آنها عموما دست همدیگر را می‌گیرند چون هر دو احساساتی‌اند.

او ادامه داد: «او بلندتر است و دست‌هایش بالاست و من برای جبران این موضوع یک قدم عقب‌تر راه می‌روم و مشکلی با این قضیه ندارم.»

چرا جنیفر لوپز همیشه یک قدم عقب تر از بن افلک راه می‌رود؟

کلی ریپا و مارک کانسوئلوس، مجریان برنامه که خودشان هم پیش‌تر فاش کرده بودند که قد دست‌هایشان با یکدیگر نمی‌خواند از این ایده جنیفر استقبال کردند و اعلام کردند که از این به بعد همین کار را خواهند کرد.

اوایل این هفته جنیفر لوپز در مورد اینکه افلک چقدر خوب نقش پدرخوانده را برای دو فرزند او بازی می‌کند صحبت کرد. او گفت: «بن یک پدر فوق العاده است. واقعا فوق العاده. و علاوه بر سه فرزند زیبای خودش، نقش پدر را به خوبی برای مکس و اِمی بازی می‌کند. و بچه‌ها دوستش دارند و قدردانش هستند. من هم همینطور.»

لوپز دوقلوهای مکس و اِمی را را از همسر سابقش، مارک آنتونی، دارد. و افلک علاوه بر اینکه ناپدری این دوقلوهاست، پدر سه فرزند خود با همسر سابقش، جنیفر گارنر نیز هست؛ ساموئل ۱۱ ساله، سرافینا ۱۴ ساله و ویولت ۱۷ ساله.

چرا جنیفر لوپز همیشه یک قدم عقب تر از بن افلک راه می‌رود؟

لوپز سال گذشته درباره احیای دوباره عاشقانه‌اش با افلک، سال‌ها پس از لغو نامزدی‌شان گفته بود این بار به خاطر توجهاتی که روی رابطه‌شان وجود دارد کمی ترس داشتند. او گفته بود: «اما هر دو می‌دانستیم که این بار دیگر نباید اجازه بدهیم که چیزی وارد رابطه‌مان شویم. حالا هر دو بزرگ‌تر و باهوش‌تر شده‌ایم، تجربه بیشتری داریم و در نقطه دیگری از زندگی‌مان هستیم. حالا ما هر دو بچه داریم و می‌بایست خیلی مراقب این مسائل باشیم. ما از چیزی که داریم به‌خوبی محافظت می‌کنیم چون برای همه‌مان زمان زیبایی است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج