جاباما
۱۳۱۰۷۸۶
۹۱۶
۹۱۶
پ

جزئیات فروش متری مسکن در بورس اعلام شد

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: قرارگاه جهادی مسکن در حال انجام فعالیت است و بخشی از موضوع مسکن اساتید دانشگاه هم در این قرارگاه پیگیری خواهد شد.

ایسنا: مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: قرارگاه جهادی مسکن در حال انجام فعالیت است و بخشی از موضوع مسکن اساتید دانشگاه هم در این قرارگاه پیگیری خواهد شد.

مهدی هدایت، در مورد آخرین وضعیت قرارگاه جهادی مسکن شهرداری تهران اظهار کرد: کار قرارگاه جهادی مسکن همواره پیگیری موضوع مسکن شهر تهران است و همچنین طبق تفاهم نامه‌ای که با دانشگاه داریم، در این قرارگاه به مفاد این تفاهم‌نامه در حوزه مسکن هم پرداخته می‌شود.

جزئیات فروش متری مسکن در بورس اعلام شد

وی در مورد فروش متری مسکن در بورس اظهار کرد: منابع خرد در کشور، در حال حاضر  بر علیه اقتصاد کشور است یعنی به سمت دلار، سکه و طلا می رود و بازار این اجناس را به هم می ریزید. در فروش متری مسکن در بورس فرد به مرور زمان می تواند، خانه دار شود. با فروش متری مسکن در بورس، منابع خرد در امتداد اقتصاد کشور  یعنی تولید، حرکت می کند و  مردم به خانه دار شدن امیدوار می شوند. فروش متری مسکن بر روی پلتفرم بورس انجام خواهد شد و سال گذشته، زیر ساخت های این کار را انجام دادیم.

به گفته هدایت، تلاش کردیم پروژه هایی که در بورس عرضه می کنیم، پروژه هایی باشد که همه آنها، پروانه و سند داشته باشند و فوندانسیون آن هم ریخته شود تا مردم رشد این پروژه‌ها را ببینند و به سرمایه گذاری امیدوارتر شوند، وقتی پروژه تمام شد و فرد مقداری از خانه را خریداری کرد یا خود را به مرحله‌ای می رساند که بتواند یک واحد خریداری کند. اگر نتوانست ما یک بازار گردان داریم که درصد خانه خریداری شده در بورس را به قیمت روز از مالک خریداری می کند و فرد می تواند پول را در پروژه‌های جدید سرمایه گذاری کند و با انجام این کار در نهایت می‌تواند در یک پروژه خانه دار شود.

بر اساس گزارش سایت شهر، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با تاکید بر اینکه مسکن موتور محرک اقتصاد کشور است. خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری و خرید مسکن در بورس باعث می شود که پول و سرمایه به جای بازار ارز به سمت تولید و اشتغال حرکت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج