۱۳۱۱۵۲۹
۱۲۳۸
۱۲۳۸
پ

رپورتاژ آگهی

آموزش ارسال پیامک با اینترنت و بدون موبایل

اگر میخواهید بدون موبایل و فقط از طریق اینترنت و به صورت انبوه پیامک ارسال کنید، حتما آموزش ارسال پیامک با اینترنت را تا آخر دنبال کنید.

آموزش ارسال پیامک با اینترنت و بدون موبایل

اگر میخواهید بدون موبایل و فقط از طریق اینترنت و به صورت انبوه پیامک ارسال کنید، حتما آموزش ارسال پیامک با اینترنت را تا آخر دنبال کنید.

 

 
  آموزش ارسال پیامک با اینترنت و بدون موبایل


افراد زیادی با دلایل مختلف، به دنبال راهی برای ارسال اس ام اس از طریق اینترنت هستند. انگیزه بعضی‌ها ارسال پیامک انبوه از طریق اینترنت است و همانطور که می‌دانید این کار به همین سادگی‌‌ها با تلفن همراه ممکن نیست؛ اما بعضی افراد انگیزه متفاوتی دارند و ترجیح می‌دهند پیامک‌هایی که می‌فرستند (حتی در تعداد محدود) با شماره دیگری به جز شماره خودشان ارسال شود. در هر صورت، با هر انگیزه‌ای که برای ارسال پیامک داشته باشید، تنها یک راه وجود دارد و آن استفاده از یک پنل اس ام اس یا سامانه ارسال پیام کوتاه است.

 

اجازه دهید در همین ابتدای مطلب یک حقیقت را به شما بگویم. اگر جایی دیدید که سایت بی‌نام و نشانی خدمات ارسال پیامک رایگان ارائه می‌‎دهد، به  آن شک کنید! سایت‌های بی‌نام ‌و نشان و غیرقانونی، یا اصلا کار نمی‌کنند یا این‌که ممکن است قصد سوء استفاده از اطلاعات شما را داشته باشند. به زبان ساده، مطمئن‌ترین راه برای ارسال پیامک از طریق اینترنت استفاده از سامانه ارسال اس ام اس است. در این مقاله روش ارسال پیامک با اینترنت را به طور کامل توضیح می‌دهیم.

پنل پیامکی چیست؟

به گزارش سایت ملی پیامک، پنل پیامکی یک نرم افزار آنلاین و تحت وب است که برای مدیریت پیام‌های ارسالی و دریافتی استفاده می‌شود. هر پیامی مانند پیام تبریک تولد، کد تخفیف، تائید رمز عبور سایت و... که برایتان ارسال می‌شود، از طریق سامانه ارسال اس ام اس انجام شده است.

اگر صاحب کسب ‌و کار هستید و می‌خواهید از بازاریابی پیامکی استفاده کنید، باید از شرکت‌های ارائه‌دهندۀ پنل‌های اس ام اس درخواست سامانه بکنید و با تائید اپراتور، شروع به ارسال پیامک‌ تبلیغاتی و خدماتی از طریق اینترنت کنید.

 

چگونه با اینترنت پیامک ارسال کنیم؟

برای ارسال اس ام اس از طریق اینترنت، اول از همه به پنل پیامکی احتیاج دارید. پنل اس ام اس به شما کمک می‌کند تا بدون موبایل، با هزینه مناسب و با صرفه‌جویی در وقت و انرژی، ارسال پیامک انبوه به مشتریان و مخاطبان خود را آغاز کنید. البته روند کار پنل‌های پیامکی تقریباً یکسان است، اما ما در این مقاله می‌خواهیم ارسال اس ام اس از طریق اینترنت را بر اساس سامانه ملی پیامک معرفی کنیم.

آموزش ارسال پیامک با اینترنت و بدون موبایل

ثبت ‌نام سامانه پیام کوتاه

با عضویت در یک سامانه پیامکی می‌توانید از پنل SMS استفاده کنید و هر پیامکی، چه تبلیغاتی و چه شخصی را به مخاطب مورد نظر خود ارسال کنید. یادتان باشد: ارسال پیام کوتاه از طریق اینترنت رایگان نیست اما با استفاده از سامانه ملی‌ پیامک می‌توانید اول پنل را تست کنید و اگر مناسب کارتان نبود، درخواست بازگشت وجه دهید.

در ضمن، تعرفه‌ پنل ملی پیامک مناسب و مقرون ‌به‌ صرفه است و بسیاری از کسب‌وکارها با ارسال پیام به تعداد پایین شروع می‌کنند و کم‌کم تبلیغاتشان را گسترش می‌دهند.

ارسال پیامک تست

قبل از این‌که به‌ صورت انبوه ارسال پیامک داشته باشید، بهتر است که ابتدا متن پیامک را به صورت تستی برای خودتان بفرستید تا هم از درستی مراحل انجام کار مطمئن شوید و هم یک‌بار نما و ظاهر پیامک‌ را در صفحۀ گوشی خود چک کنید.

شروع ارسال پیامک

بعد از این‌که تست را ارسال کردید و از عملکرد ملی پیامک مطمئن شدید، وقت استفاده از پنل رسیده است. البته به یاد داشته باشید که تمام آموزش‌ها و استفاده از ابزارهای ارسال اس ام اس در کانال آپارات ملی پیامک برای استفاده کاربران در دسترس است.

برای شروع ارسال پیامک از طریق اینترنت فقط کافی است روی گزینه ارسال کلیک کنید تا همۀ ابزارها را ببینید و بتوانید ابزار موردنظرتان را برای ارسال پیامک انتخاب کنید.

آموزش ارسال پیامک با اینترنت و بدون موبایل

با کاربردهای پنل پیامکی بیشتر آشنا شوید

 

با توجه به امکانات سامانه ملی پیامک استفاده از آن در هر کسب ‌و ‌کاری یک نیاز ضروری به نظر می‌رسد.

 
 

آموزش ارسال پیامک با اینترنت و بدون موبایل


فرقی ندارد که یک کسب ‌و کار کوچک با مشتریان محدود دارید یا برای یک بیزینس بزرگ با تعداد زیادی مخاطب تبلیغات می‌کنید. در هر صورت استفاده از پنل پیامکی و در ابعاد بزرگ‌تر، بازاریابی پیامکی، در جذب و حفظ مشتری کمک زیادی به شما می‌کند.

 

مهم‌ترین مزایای ارسال اس ام اس‌ تبلیغاتی شامل موارد زیر می‌شود:

  • یک خبرنامۀ پیامکی بسازید و مخاطبان خود را به عضویت در آن دعوت کنید. با این کار شما می‌توانید لیستی از شماره‌های طلایی و مخاطبانی داشته باشید که در آینده مشتریان شما خواهند بود
  • با ارسال کد تخفیف یا شروع جشنواره، مخاطبان را به خرید ترغیب کنید
  • با استفاده از ابزار ارسال انبوه خودتان را به تعداد بیشتری از مشتریان معرفی کنید و برای مشاغل مورد نظر پیامک ارسال کنید
  • با تنظیم پنل به صورت خودکار، می‌توانید تولد مشتریان قدیمی و وفادار را به آن‌ها تبریک بگویید
  • از ابزار دفترچه تلفن برای دسته‌بندی آسان‌تر مخاطبان استفاده کنید

ملی پیامک؛ بهترین گزینه برای بازاریابی پیامکی

بسیاری از کسب ‌و کارها برای ارسال اس ام اس از طریق اینترنت، سامانه ملی پیامک را انتخاب می‌کنند و ما با ده سال سابقه همراه بسیاری از برندهای ایرانی در زمینه بازاریابی پیامکی بودیم. برای دریافت پنل و ارسال فوری پیامک از طریق اینترنت فقط کافی است تا در صفحه اصلی وبسایت ملی پیامک ثبت ‌نام کنید تا همکاران ما در بخش پشتیبانی با شما تماس بگیرند و برای دریافت پنل راهنمایی‌تان کنند.

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج