۱۳۱۱۵۶۴
۳۱۲۶
۳۱۲۶
پ

مرد نگهبان در برابر اتهام قتل دختر و پسر جوان

مرد نگهبان که پسری جوان را کشته است با اعتراف برادرش به اتهام قتل یک دختر جوان هم تحت بازجویی قرار می‌گیرد.

اعتمادآنلاین: مرد نگهبان که پسری جوان را کشته است با اعتراف برادرش به اتهام قتل یک دختر جوان هم تحت بازجویی قرار می‌گیرد.

این مرد علاوه بر دو قتلی که به ارتکاب آنها متهم شده، به دو جوان نیز شلیک و آنها را زخمی‌ کرده و حالا با شکایت آدم‌ربایی و سرقت نیز روبه‌روست.

مرد نگهبان در برابر اتهام قتل دختر و پسر جوان

دو سال قبل صدای فریادهای چند جوان همسایه‌ها را به سوی خانه‌باغی در سعادت‌آباد کشاند و آنها با پلیس تماس گرفتند.

در بررسی‌ها روشن شد در درگیری‌ای که در خانه‌باغ رخ داده یک مرد ۳۵ ساله به نام سپهر کشته شده و دو دوستش به نام‌های شاهین و صدرا زخمی‌ شده‌اند.

جسد سپهر که با شلیک چهار گلوله به شکمش از پا درآمده بود با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و دوستانش نیز برای درمان به بیمارستان منتقل شدند.

شاهین در بازجویی‌ها گفت: سپهر به ما گفته بود خانه‌باغ متعلق به مادربزرگش است که مدتی خالی از سکنه شده. به همین خاطر چند معتاد به آنجا رفت‌وآمد دارند. او از من و صدرا خواست تا شبانه به آنجا برویم و معتادها را بیرون کنیم؛ اما به محض اینکه به آنجا رسیدیم مردی به نام نیما چند گلوله به سمت ما شلیک کرد. گلوله‌ها به پای من و صدرا برخورد کرد که روی زمین افتادیم. همان موقع سپهر را دیدیم که چند گلوله با شکمش برخورد کرده بود و نفس نمی‌کشید. ما فریاد کشیدیم و خودمان را مقابل در رساندیم که همسایه‌ها سر رسیدند.

صدرا نیز اظهارات شاهین را تایید کرد.

به این ترتیب نیما 37ساله که مدعی بود نگهبان خانه‌باغ است و خودش نیز در این ماجرا زخمی‌ شده بود تحت بازجویی قرار گرفت.

صاحب باغ به من اسلحه داد

نیما گفت: دو سال است که نگهبان خانه‌باغ هستم. مدتی قبل صاحب خانه‌باغ، یک کلت کمری در اختیارم گذاشت تا اگر لازم شد، برای دفاع از خودم از آن استفاده کنم. ساعت ۹ شب بود که سه مرد ناشناس وارد خانه‌باغ شدند. آنها به سمتم حمله کردند و مرا به شدت کتک زدند. حتی چند ضربه چاقو با سر و گردنم برخورد کرد. آنها می‌خواستند گوشی موبایلم را بدزدند. به همین خاطر در دفاع از خودم اسلحه کشیدم و برای ترساندن آنها شلیک کردم. سه تیر به دیوار برخورد کرد اما باقی تیرها ناخواسته به آنها خورد و موجب مرگ سپهر شد.

بعد از چند روز متهم گفته‌هایش را تغییر داد و این بار ادعا کرد اسلحه متعلق به قربانی و دوستانش بوده است. او گفت: اسلحه‌ای که با آن شلیک کردم متعلق به سارقان بود. سه مرد ناشناس که به خانه‌باغ حمله‌ور شده بودند با خود اسلحه داشتند. توانستم در یک لحظه کلت را  از آنها بگیرم و به سمت‌شان شلیک کنم. من اصلاً آنها را نمی‌شناختم.

بررسی سوابق نیما نشان می‌داد او سابقه سرقت مسلحانه دارد و چهار ماه است از زندان آزاد شده و به احتمال فراوان درباره انگیزه درگیری، حقیقت را پنهان می‌کند.

اتهامات جدید

در این میان مردی افغان به پلیس آگاهی رفت و از نیما شکایت کرد. او گفت: من به تازگی متوجه شده‌ام نیما بازداشت شده است. او مدتی قبل با همدستی یکی از دوستانش مرا ربود. او مرا به صندوق‌عقب ماشین انداخت و کلید انبار صاحبکارم را به زور از من گرفت تا از آنجا سرقت کند. از ترسم از او شکایت نکردم؛ اما حالا  از او شاکی هستم.

در حالی که بررسی‌ها نشان می‌داد نیما سوابق زیادی دارد برادرش اظهارات عجیبی مطرح کرد.

او گفت: برادرم مدتی قبل دختر جوانی را کشت و جسد او را دفن کرد. مدتی است این راز را در دل پنهان نگه داشته‌ام؛ اما حالا می‌خواهم حقیقت را بگویم.

با این ادعا بار دیگر نیما تحت بازجویی قرار گرفت اما مدعی شد برادرش به شیشه معتاد است و در توهم شیشه‌ای چنین ادعایی کرده و او مرتکب هیچ قتلی نشده است.

در نهایت پرونده جنایت در خانه‌باغ سعادت آباد با صدور کیفرخواست به شعبه ۱۳ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به زودی به آن رسیدگی شود. این در حالی است که با دستور قضایی قرار است تحقیقات درباره ادعای برادر متهم مبنی بر قتل دختر جوان تکمیل شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج