۱۳۱۱۸۵۷
۴۴۰۵
۴۴۰۵
پ

در پی حمله سگ نگهبان و مرگ دانش‌آموز، مدیر کارگاه بازداشت شد

دانش‌آموز ۱۴ ساله در بلوار امیرکبیر شهریار مورد حمله سگ نگهبان یک کارگاه چوب‌بری قرار گرفت و در حالی که سعی می‌کرد از صحنه فرار کند، بر اثر تصادف با یک تاکسی جان خود را از دست داد.

تسنیم: ۲۳ اردیبهشت‌ماه ویدیویی از تصاویر دوربین مداربسته در بلوار امیرکبیر شهرستان شهریار منتشر شد و حکایت از حمله یک سگ به دانش‌آموز در حال عبور از منطقه داشت که در اثر این حمله این پسر حدوداً ۱۴ ساله هنگام عبور از خیابان با خودرو تاکسی برخورد و در دم جان خود را از دست می‌دهد.

از روز وقوع این حادثه تا به این لحظه پیگیری‌های متعددی از دستگاه‌های نظارتی و خدماتی شهرستان شهریار برای شرح این اتفاق از سوی خبرنگاران خبرگزاری تسنیم صورت گرفته اما در ابتدا فرمانداری موضوع را در دستور کار شهرداری شهریار برای پیگیری معرفی کرد اما با پیگیری‌های متعددی که از شهرداری انجام شد، معاونت خدمات شهری رسیدگی به پرونده را به سازمان پسماند شهرداری ارجاع داد و در ادامه پیگیری‌ها و تماس‌های مکرر از این مجموعه بی‌پاسخ ماند و سرانجام امروز نیروی انتظامی در گفت‌وگو با خبرنگار ما پس از تکمیل پرونده درباره جزئیات این حادثه توضیحات لازم را به‌منظور تنویر افکار عمومی ارائه کرد.

سرهنگ پیمان فتاحی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در شهریار، ضمن تأیید حمله سگ و تصادف یک نوجوان با خودرو اظهار داشت: در دو روز گذشته سگ نگهبان یکی از کسبه در بلوار امیرکبیر شهریار به یک نوجوان حمله می‌کند که نوجوان در حین فرار با یک خودرو برخورد و جان خود را از دست می‌دهد.

وی افزود: پلیس با حضور در صحنه و تحقیقات انجام شده راننده خودرو را بازداشت می‌کند و پرونده تشکیل می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار با اشاره به تحقیقات محلی و مشخص شدن صاحب سگ نگهبان در ادامه گفت: پلیس صاحب سگ نگهبان را بازداشت و پرونده و تحقیقات در این رابطه تشکیل می‌شود که در نهایت راننده خودرو و صاحب سگ نگهبان با قرار وثقیه و با دستور مقام قضایی آزاد می‌شوند.

در پی حمله سگ نگهبان و مرگ دانش‌آموز، مدیر کارگاه بازداشت شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج