۱۳۱۲۸۳۱
۲۹۴۹۱
۲۹۴۹۱
پ

جشن‌ سوراخ کردن گوش هم در ایران از راه رسید

شاید باورتان نشود، اما این روزها والدینی که صاحب دختر هستند به بهانه سوراخ‌کردن گوش‌های دخترشان هم جشنی مفصل برگزار می‌کنند.

اعتماد آنلاین: روزنامه همشهری در گزارشی روایت‌هایی از جشن‌های عجیب و غریبی که این روزها از سوی والدین برای فرزندانشان برگزار می‌شود، داشته است.

جشن‌ سوراخ کردن گوش هم در ایران از راه رسید

به گزارش همشهری، از وقتی این جراحی‌های زیبایی پای‌شان به زندگی مردم باز شد و خیلی‌ها گمان کردند با سپردن اعضای بدن‌شان به تیغ جراحی می‌توانند در کنار برخورداری از اعتماد‌به‌نفس بیشتر در مسیر آرزوهای‌شان هم محکم‌تر قدم بردارند، هر روز شاهد افزایش تعداد این جراحی‌ها و بالا رفتن هزینه‌های مربوط به آن هستیم. حالا دیگر به جایی رسیده‌ایم که نه‌تنها جراحی بیهوده زیبایی بینی را کسی نقد و نکوهش نمی‌کند، بلکه افراد می‌کوشند با بهره‌گیری از شبکه‌های مجازی و اشتراک فیلم عکس‌های قبل و بعد عمل جراحی‌شان این خبر را به گوش همه برسانند که صاحب بینی جدید شده‌اند. البته این یکی، دو سال اخیر افراد حتی جشن دماغ هم برگزار می‌کنند آن‌هم با کیکی که نمادش همین دماغ جراحی‌شده و چسب‌های آن است. شاید باورتان نشود اما بازار فروش کیک در فروشگاه‌های آنلاین شیرینی‌فروشی حسابی داغ است و کلی هم ایده برای تزئین این کیک دارند. 

این‌ روزنامه در ادامه به جشن عجیب دیگری اشاره کرده و نوشته است: شاید باورتان نشود، اما این روزها والدینی که صاحب دختر هستند به بهانه سوراخ‌کردن گوش‌های دخترشان هم جشنی مفصل برگزار می‌کنند. اسم این جشن هم جشن گوشواره است! رسم است در این جشن بزرگ‌ترها به دخترکی که صاحب جشن است، گوشواره هدیه دهند. البته خیلی از پزشکان معتقدند برخی خانواده‌ها به‌خاطر برگزاری این جشن بدون توجه به‌نظر متخصصان در سن خیلی کم اقدام به سوراخ‌کردن گوش کودکان خود ‌می‌کنند و با این کار سلامتی بچه‌های خود را به خطر می‌اندازند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج