۱۳۱۳۰۲۶
۳۱۱۳
۳۱۱۳
پ

آخرین مهلت افتتاح حساب وکالتی اعلام شد

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: مهلت افتتاح حساب وکالتی به نام سازمان حمایت برای ثبت‌نام در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها که از۲۰ اردیبهشت آغاز شده بود، ساعت ۲۴ امشب پایان می‌یابد.

خبرآنلاین: مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: مهلت افتتاح حساب وکالتی به نام سازمان حمایت برای ثبت‌نام در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها که از۲۰ اردیبهشت آغاز شده بود، ساعت ۲۴ امشب پایان می‌یابد.

مهدی تقدسی با بیان اینکه این مهلت تمدید نخواهد شد افزود: طبق زمان‌بندی تعیین شده از ٢٩ اردیبهشت تا سوم خرداد پایش و ارسال اطلاعات متقاضیان از بانک‌ها به سامانه، انجام می‌شود.

آخرین مهلت افتتاح حساب وکالتی اعلام شد

وی ادامه داد: متقاضیان ثبت‌نام در مرحله دوم طرح یکپارچه فروش خودروهای داخلی از ٢٠ اردیبهشت فرصت داشتند برای افتتاح حساب وکالتی و واریز وجه اقدام کنند، این مهلت تا پایان امشب (جمعه ۲۹اردیبهشت) برای متقاضیان وجود خواهد داشت.

تقدسی گفت: با توجه به زمان‌بندی اعلام شده، با اتمام این مهلت، کار پایش اطلاعات افراد متقاضی نسبت به واریز ١٠٠ میلیون تومان و مسدود کردن آن و سپس ارسال اطلاعات متقاضیان از بانک‌ها به سامانه آغاز خواهد شد تا بر اساس اطلاعات رسیده به سامانه تخصیص یکپارچه خودروها، سایت سامانه از سوم تا ١٠ خرداد ماه برای ثبت‌نام یا در حقیقت ثبت پنج درخواست اولویت خودروی خود اقدام کنند.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو افزود: فقط متقاضیان واجد شرایط که اطلاعات آن‌ها از سوی بانک‌ها به سامانه ارسال شود، می‌توانند از سه تا ۱۰ خرداد برای ثبت نام اولیه به منظور تشکیل فهرست نوبت‌دهی در سامانه به آدرس esalecar.ir اقدام کنند.

گفتنی است؛ در مرحله دوم فروش خودروها، ٢٣ محصول از چهار خودروساز کشور عرضه شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج