۱۳۱۳۵۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

واکنش ناظری به لغو کنسرت رومی

من سالهای سال دور از وطن برای چنین روزی لحظه شماری میکردم و هماهنگی های بسیاری برای اجرای این برنامه انجام داده بودیم ولی متاسفانه تا این لحظه روادید این هنرمندان صاحب نام صادر نشده است و ما زمان بسیاری را برای برگزاری این کنسرت از دست دادیم.

موسیقی ما: نخستین کنسرت حافظ ناظری که قرار بود پس از ۱۴ سال در شهریور ماه امسال در تالار وزارت کشور تهران˛ با حضور نوازنده های بین المللی و حضور استاد شهرام ناظری برگزار شود، پس از کش و قوسهای فراوان اجرا نخواهد شد.

این اتفاق در حالی رخ داد که کلیه مقدمات لازم برای برگزاری با شکوه این کنسرت در تهران به مدت ۶ ماه در حال انجام بود ولی رایزنی های انجام شده برای صدور روادید نوازنده های سرشناسی که قرار بود در این برنامه حضور داشته باشند در این مدت به نتیجه نرسید. سرانجام با توجه به مدت زمان اندکی که تا تاریخ مورد نظر زمان باقی مانده بود، این برنامه لغو گردید.

حافظ ناظری پس از قطعی شدن لغو این برنامه، توضیح داد: «هدف ما برای این کنسرت اجرای برنامه ای متفاوت و با کیفیت بالا برای مردم عزیز ایران و در عین حال نشان دادن و معرفی فرهنگ ملی ایران به جهان بود. خبرهایی که در رسانه های جهانی درباره آلبوم «بعد یازدهم» منتشر شده، نگاه جهانیان بیشتر از گذشته را به سمت موسیقی ایران معطوف کرده و این کنسرت می توانست فرصت مناسبی برای نشان دادن بیشتر ظرفیتها و واقعیتهای فرهنگ و جامعه ایرانی به جهان باشد.

فرزند شوالیه آواز ایران افزود: من سالهای سال دور از وطن برای چنین روزی لحظه شماری میکردم و هماهنگی های بسیاری برای اجرای این برنامه انجام داده بودیم ولی متاسفانه تا این لحظه روادید این هنرمندان صاحب نام صادر نشده است و ما زمان بسیاری را برای برگزاری این کنسرت از دست دادیم.

خالق «بعد یازدهم»: این کنسرت قرار بود نوای صلح ایران به جهان باشد و نوازنده های این برنامه را به سختی توانسته بودیم برای اولین حضور در ایران هماهنگ کنیم چون متاسفانه این ارتباط فرهنگی بین ایران و جهان هنوز به حد مطلوب نرسیده است.

متاسفانه لغو این برنامه خسارتهای بسیار سنگینی به ما و تیم برگزار کننده این کنسرت وارد خواهد کرد، چون نوازنده های این برنامه از ۶ ماه پیش تمام برنامه های خود در شهریور ماه را برای حضور در این اجرا لغو کرده بودند و از مدتها قبل مشتاق حضور در ایران برای آشنایی بیشتر با فرهنگ این مرز و بوم بودند، به علاوه از آن مهمتر فکر میکنم این اتفاق از لحاظ اعتباری هم لطمه های عمیقی در پی خواهد داشت. ای کاش برای اجرای برنامه های فاخر اینچنینی بهای بیشتری داده می شد و حداقل امکانات ویژه ای در نظر میشد که هنرمندان درگیر اینگونه مشکلات پیش و پا افتاده ای نشوند.

ناظری در انتهای صحبتهای خود اظهار نمود: بعد از موفقیتهای «بعد یازدهم» رسانه های بزرگ جهانی به صورت خیلی نزدیک برنامه های ما را دنبال میکنند و مطمئنا این موضوع واکنشهای رسانه های جهان را در پی خواهد داشت. من صمیمانه امیدوار بودم بعد از ۱۴ سال حداقل لیاقت اجرای برنامه در کشور عزیزم را داشته باشم که در حد خودم بتوانم قدم کوچکی در ارتقای این فرهنگ بزرگ بردارم. ولی افسوس... .

گفتنی است آلبوم «بعد یازدهم» امسال بصورت همزمان در ایران و جهان منتشر شد و بارها در رتبه بندی چارت «بیلبورد» در بخش کلاسیک جهانی توانست رتبه نخست را از آن خود کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج