جاباما
۱۳۱۳۶۰۳
۳۲۹۳
۳۲۹۳
پ

این مرد قوی‌ترین‌ کوتوله جهان است

کوتوله بدنساز هندی که به عنوان کوچک‌ترین بدنساز جهان در رسانه‌ها به شهرت جهانی رسیده، حالا قصد دارد یک کار تازه را در ‌هالیوود آغاز کند. این گزارش سال ۱۳۸۸ در هفته نامه همشهری سرنخ منتشر شده است.

همشهری آنلاین: کوتوله بدنساز هندی که به عنوان کوچک‌ترین بدنساز جهان در رسانه‌ها به شهرت جهانی رسیده، حالا قصد دارد یک کار تازه را در ‌هالیوود آغاز کند. این گزارش سال ۱۳۸۸ در هفته نامه همشهری سرنخ منتشر شده است.

این مرد قوی‌ترین‌ کوتوله جهان است

او قرار است به زودی در سیرک لاس‌وگاس به هنرنمایی بپردازد و برای این منظور با یکی از مدیربرنامه‌های اصلی ‌هالیوودی قرارداد امضا کرده است. بعد از اینکه ادیتیادو، مشهور به رومئو با انتشار چند مقاله در نشریات مطرح جهان از جمله نیویورک‌تایمز و دیلی‌تلگراف به شهرت رسید، حالا یک چهره شناخته‌شده جهانی است و چاک‌هریس که مدیربرنامه بیش از ۱۰هزار هنرمند غیرعادی جهانی است، او را به محل کارش در لس‌آنجلس دعوت کرده است. هریس معتقد است این بدنساز کوتوله می‌تواند تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین ستارگانش شود.

در همین حال، شبکه تلویزیونی «چنل فایو» انگلستان اخیرا مستندی از زندگی این کوتوله هندی و مسیر زندگی او از ایالت پنجاب هند  تا  لس‌آنجلس آمریکا تهیه کرده است. او در مسابقات پرورش‌اندام گلد جیم که زمانی باعث شهرت آرنولد شوارتزنگر شد، به یک چهره تازه بدل شد.  

او درباره این شانس تازه می‌گوید : «بخش اعظمی از رویاهای من در یک سفر به واقعیت بدل شده. هرگز فکر نمی‌کردم که روزی به آمریکا سفر کنم و قرارداد کاری ببندم. من همیشه دوست داشتم به کشورهای دیگر سفر کنم اما شرایط جسمانی‌ام برایم دردسر ساز بود». 

این مرد قوی‌ترین‌ کوتوله جهان است
رومئو  کاری به بیماری ندارد و به تمریناتش ادامه می دهد

رومئو در سفری که به آمریکا داشت با یکی دیگر از ستارگان کوتوله سینما و تلویزیون یعنی جیسون آکونا آشنا شد. حالا آنها می‌خواهند با هم در سیرک سولی در لاس‌وگاس به هنرنمایی بپردازند.

رومئو راجع به این دوست تازه می‌گوید : «من هرگز کوتوله بااستعداد و مشهور دیگری را ملاقات نکرده بودم. او با وجود کوچک‌بودن، بی‌اندازه مشهور است و من هم به این باور رسیده‌ام که می‌توانم تجربه او را تکرار کنم. زمانی که در این سیرک تست می‌دادم همه از نتایج کار من راضی بودند و این به من امیدواری زیادی داد». رومئو برخلاف دیگر کوتوله‌ها اندام متناسبی دارد و به‌رغم کوچک بودن، بدن کاملا ورزیده‌ای برای خودش درست کرده و برای انجام حرکات ورزشی از وسایل ورزشی مخصوص از جمله دمبل‌های ۵/۱ کیلوگرمی استفاده می‌کند و مدعی است که قوی‌ترین کوتوله در جهان است.  

اما یک خبر دیگر باعث شده تا روزهای خوش این ورزشکار هندی که نامش در کتاب رکوردهای گینس هم ثبت شده، به پایان نزدیک شود. معاینات پزشکی در آمریکا حاکی از وجود ۲تومور کوچک مغزی در سر رومئو است که به گفته پزشکان می‌تواند در اثر ورزش حرفه‌ای، موجبات سکته مغزی او را فراهم کند.

این ورزشکار ۲۱ ساله هندی از کنار گذاشتن ورزش امتناع کرده و اصرار دارد حضورش در مسابقات سالیانه پرورش‌اندام را ادامه دهد. انیل دو شارما - پدر رومئو- در مورد این هشدار جدی می‌گوید: «دکترها توصیه کرده‌اند او از ورزش دست بکشد اما ما خانواده‌ای مذهبی هستیم که با ایمان به هدفمان ادامه می‌دهیم. رومئو هم معتقد است حتی در صورتی که قرار است زندگی او کوتاه باشد، چه بهتر که از این روزهای اندک باقیمانده نهایت استفاده را بکند».

پزشکان به او پیشنهاد داده‌اند برای رفع این مشکل جدی، دست به ۲عمل پیایی مغز بزند و در کنار برداشتن این تومورها، رگ‌های خونی مغزش را هم معالجه کند اما لازمه این کار کنار گذاشتن تمرینات سخت ورزشی است و رومئو حاضر به قبول آن نیست. از سوی دیگر، آینده ورزشی او بعد از انجام این عمل‌های جراحی نامعلوم است.

پدر او می‌گوید: «هشدارهای اولیه در ماه آگوست سال قبل به ما داده شد اما رومئو آنها را جدی نگرفت». با همه این حرف‌ها پزشکان می‌گویند  به نظر می‌رسد که رومئو از ریسک ادامه تمرینات ورزشی و مسابقات و نمایش‌هایی که در آنها حضور دارد کاملا ناآگاه باشد. پدرش شرما در این باره می‌گوید : «ما هم از میزان موفقیت‌های رومئو شادمان هستیم و تلاش می‌کنیم تا استرس را از او دور کنیم و او اکنون این امکان را دارد که برای اجرای نمایش‌ها به کشورهای مختلف سفر کند. ما او را تشویق به ادامه این کار می‌کنیم چراکه می‌خواهیم همیشه او را شادمان ببینیم؛ اما اگر قرار باشد که جانش به دلیل شرایط ویژه مغزی به خطر بیفتد، من دیگر به او اجازه اجرای برنامه یا تمرینات ورزشی را نمی‌دهم».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج