۱۳۱۳۶۶۳
۶۳۹۷
۶۳۹۷
پ

محتوای حمایت‌شده

انتشارات دیجیتال فولیتو، یکی از بهترین موسسات کنکوری

در بین موسسات مختلف کنکوری، موسسه فولیتو توانسته تمام مشکلات موجود را رفع کند به نحوی که استفاده از دوره‌های آموزشی فولیتو بهترین روش یادگیری دانش آموزان برای کنکور می‌باشد.

با تمام تغییرات موجود همچنان درس خواندن یکی از بهترین راه‌های پیشرفت هر شخصی هست بدین منظور دانش آموزانی که قصد دارد آینده درخشانی برای خودشان رقم بزنند نیازمند این هستند که درس خواندن خودش را بهبود ببخشند. در حال حاضر کنکور یک سد بزرگ روبروی دانش آموزان هست. چون دانش آموزان در مدارس حدود ۱۲ سال مطالب درسی را به صورت کاملاً تشریحی می‌خوانند، ولی وقتی به کنکور می‌رسند سوالات کاملاً تستی با محتوایی متفاوت از آموزش‌های مدرسه است؛ بنابراین دانش آموزان نیاز دارند در کنار مدرسه از روش‌های دیگری استفاده کند تا بتوانند خودشان رو برای کنکور آماده کنند و بر اساس نتیجه کنکور، دانشگاه و رشته مورد نظر خودشان انتخاب کنند.

حال دانش آموز پنج راه کلی برای خواندن و آماده شدن برای کنکور دارد. کتاب‌های کمک آموزشی، کلاس خصوصی، آموزشگاه‌های کنکور، کلاس‌های آنلاین و کلاس‌های آفلاین که قصد داریم مزایا و معایب هر پنج مورد را بایکدیگر بررسی کنیم.

انتشارات دیجیتال فولیتو، یکی از بهترین موسسات کنکوری

معرفی انتشارات دیجیتال فولیتو

در بین موسسات مختلف کنکوری، موسسه فولیتو توانسته تمام مشکلات موجود را رفع کند به نحوی که استفاده از دوره‌های آموزشی فولیتو بهترین روش یادگیری دانش آموزان برای کنکور می‌باشد، چون در درجه اول فیلم‌های فولیتو بسیار با کیفیت و به صورت کاملاً انیمیشنی ضبط شده است که موجب میشود دانش آموز با حافظه تصویری و بلند مدت مطالب درسی رو یاد بگیرد و این مطالب درسی فراموش نمی‌شود. الان در کشور‌های پیشرفته نیز آموزش‌های اصولی بر اساس تصویر، فیلم، عکس و انیمیشن قرار گرفته که دانش آموزان مطالب را به طور کامل‌ای مفهومی و حرفه‌ای یاد بگیرند.

 چون آموزش‌های فولیتو صورت آفلاین هست هر استاد آموزش‌ها را در کوتاه‌ترین زمان و با کیفیت‌ترین آموزش ممکن ضبط کرده است بنابراین دانش آموزان فولیتویی در زمان خیلی کمتری مطالب درسی رو مفهومی یادمیگیرند. معضل اصلی دانش آموزان اینست که اگه برایشان سوالی پیش بیاید چگونه این مشکل را رفع کنند که فولیتو برای این معضل یک روش عالی ارائه داده است. مزیت منحصر به فرد فولیتو وجود کانال رفع اشکال هست که دانش آموزان در هر زمانی امکان پرسیدن مشکلات خودشان را دارند پس نگران سوالات خودشان نیستند. از طرفی با توجه به ارسال جزوات تمام رنگی و چاپی توسط موسسه فولیتو دانش آموز نیازی به هزینه اضافی برای چاپ جزوات ندارد و، چون جزوات موسسه فولیتو به صورت رنگی هستند اشتیاق دانش آموزان برای یادگیری نیز بیشتر می‌شود. در ضمن برای نظارت بر یادگیری دانش آموزان فولیتویی، آزمون‌های هفتگی نیز گرفته می‌شود تا سطح دانش آموزان با یکدیگر مقایسه شود. مزیت بسیار بزرگ دیگر موسسه فولیتو نسبت به سایر موسسات در اینست که آموزش هاشون هر ساله آپدیت میشود که دانش آموزان میتواند سال‌های بعد نیز از این آموزش‌ها استفاده نماید در حالیکه کلاس‌های آنلاین یک ساله می‌باشند؛ بنابراین استفاده از دوره‌های فولیتو می‌تواند بهترین انتخاب دانش آموزان باشد، چون می‌توانند در کمترین زمان ممکن و با هزینه بسیار کمتری نسبت به روش‌های دیگر تمامی دروس تخصصی خودشان را مفهومی با حافظه تصویری یاد بگیرند و نگران رفع اشکال و جزوات و آزمون نباشند. موسسه فولیتو با شعار نسل نوین آموزشی کشور در حال فعالیت است که رتبه برتر‌های بسیاری از آموزش‌های موسسه فولیتو بهر برده اند. به طوری که موسسه فولیتو در سال گذشته حدود ۲۰ رتبه دو رقمی و حدود ۸۰ دانش آموز با رتبه زیر ۱۰۰۰ داشته است.

استادان مؤسسه انتشارات فولیتو

یکی از نکات قابل توجه در انتشارات فولیتو حضور استادان حرفه‌ای است.  اشخاص زیر برخی از استادان مؤسسه انتشارات فولیتو هستند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

  • محسن هادی مدرس شیمی
  • بهنام سرهنگی مدرس ریاضی
  • میلاد ملاکیان مدرس فیزیک
  • رضا عسگری مدرس زیست شناسی

انتشارات فولیتو چه روش آموزشی را برای آمادگی کنکور ارائه می‌دهد؟ 

  • کتاب‌های کمک آموزشی

استفاده از کتاب‌های کمک آموزشی که اصولاً تعداد صفحات بالایی دارند و کتاب‌های قطوری هستند کمک کننده دانش آموزان نیست، چون این کتاب‌ها اگرچه درسنامه دارند، ولی یادگیری خود همین درسنامه‌ها نیازمند آموزش جداگانه‌ای هست. پس عملا وجود کتاب کمک درسی بدون آموزش جداگانه برای دانش آموزان قابل استفاده نیست. کتاب‌های کمک آموزشی برای کسانی مناسب هست که آموزش‌های تستی را دیده باشند و برای تسلط و تثبیت از کتاب‌های کمک آموزشی استفاده نمایند.

  • کلاس‌های خصوصی

 بزرگترین عیب آن هزینه بالای آن هست. درضمن هماهنگ کردن تایم کلاس نیز دغدغه بعدی هست. از طرفی امکان دارد سوالاتی بعد از کلاس برای دانش آموز پیش بیاید در حالیکه دسترسی به استاد فراهم نیست؛ بنابراین کلاس‌های خصوصی اصولا زمانی مناسب هستند که دانش آموز آموزش کلی دیده باشد و برای رفع اشکال از کلاس خصوصی استفاده کند.

  • آموزشگاه‌های کنکور

مشکل اصلی این شیوه آموزش اینست که کلاس خصوصی نیست و در کنار دانش آموزان دیگر تدریس انجام میشود. از طرفی اگه سوالی برای دانش آموز رخ دهد با توجه به تعداد زیاد دانش آموزا امکان دارد مشکل دانش آموز رفع شود یا حتی امکان دارد دانش آموزان خجالتی سوال خود را نپرسد. از طرفی خود رفت و آمد به کلاس‌ها موجب تلف شدن وقت دانش آموزان میشود و از طرف دیگر اصولا آموزشگاه‌ها هزینه بالایی دارند.

  • کلاس‌های آنلاین

مشابه همان کلاس‌های آموزشگاه است، ولی به صورت آنلاین انجام می‌شود و دیگر نیازی به حضور فیزیکی دانش آموز نیست، ولی معضل اصلی اینست که مشابه آموزشگاه تعداد نفرات زیادی در کلاس هستند و امکان پاسخگویی سوالات به همه دانش آموزان نیست و از طرف دیگر با توجه به مشکلاتی که در اینترنت کشور وجود دارد احتمال اختلال در کلاس وجود دارد. از طرف دیگر دانش آموز باید در همان تایم در کلاس آنلاین حاضر بشود احتمال دارد آن روز دانش آموز انرژی مثبتی نداشته باشد یا استاد مربوطه انرژی مثبت نداشته باشد، ولی با این حال کلاس برگزار میشود. اصولا تایم کلاس‌های آنلاین بالاست مثلاً جلسه‌ای چهار ساعته که با توجه به بررسی‌های انجام شده بازدهی دانش آموزان بعد از ۱.۵ ساعت به شدت کاهش می‌یابد. برای رفع این مشکل تدریس‌های آنلاین را به صورت آرشیو در پنل دانش آموزان بارگذاری می‌شود. اصولا بعد از گذشت یک سال نیز اکانت دانش آموز بسته می‌شودو تمام فایل‌های قبلی دانش آموز از بین میرود.

  •  کلاس‌های آفلاین

کلاس‌های آفلاین نیز مشابه کلاس آنلاین می‌باشد، ولی مزیت اصلی کلاس آفلاین به کلاس آنلاین اینست که کلاس‌های آفلاین تدوین شده است بنابراین بالاترین سطح کیفیت آموزشی استاد در داخل آن ضبط شده است و از نظر زمانی نیز تایم کمتری از کلاس‌های آنلاین دارند.

انتشارات دیجیتال فولیتو، یکی از بهترین موسسات کنکوری

شماره‌ها تماس

۰۲۱-۲۲۴۶۳۰۲۲

۰۹۹۰۱۳۰۰۰۸۳

انتشارات دیجیتال فولیتو، یکی از بهترین موسسات کنکوری

برای اطلاع از ترفندهای بیشتر ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

@fullito_com

انتشارات دیجیتال فولیتو، یکی از بهترین موسسات کنکوری

fullito.com

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج