۱۳۱۳۹۱۸
۲۱۶۹
۲۱۶۹
پ

حزب الله، حمله به اسرائیل را شبیه سازی کرد

حزب الله چند روز قبل از بیست و سومین سالگرد آزاد سازی جنوب لبنان از دست نظامیان اشغالگر صهیونیستی در یکی از پادگان‌های خود در جنوب لبنان نزدیک به منقطه ملیتا رزمایش برگزار و در آن از گلوله‌های جنگی استفاده کرد و موشک‌ها و خودرو‌های نظامی خود را به نمایش گذاشت.

فرارو: حزب‌الله لبنان بزرگترین رزمایش نظامی خود طی سال‌های اخیر را در جنوب این کشور برگزار و یک حمله پهپادی علیه یک شهر اسرائیل را شبیه‌سازی کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری فرانسه، حدود ۲۰۰ نیروی عضو این گروه شبه‌نظامی روز یکشنبه در این رزمایش که در منطقه عرمتی در حدود ۲۰ کیلومتری مرز اسرائیل برگزار شد، شرکت کردند.

این رزمایش به مناسبت سالگرد عقب‌نشینی اسرائیل از لبنان در ۲۵ مه سال ۲۰۰۰ برگزار و در آن از مهمات جنگی استفاده شد. همچنین ده‌ها خبرنگار برای پوشش این رزمایش دعوت شدند.

شبه‌نظامیانی که چهره خود را با نقاب پوشانده شده بودند یا صورت خود را با رنگ‌های مشکی و سبز استتار کرده بودند، در این رزمایش مشارکت داشتند. تعدادی از تک تیرانداز‌ها نیز به سمت اهدافی که با ستاره داوود مشخص شده بود شلیک کردند، در حالی که افراد مسلح سوار بر موتورسیکلت به سمت اهداف شلیک کردند.

در این مانورها، انواع مختلفی از سلاح‌های سبک و سنگین مانند راکت انداز، خودرو‌های مجهز به مسلسل سنگین یا ضدهوایی را به علاوه موشک‌های ضد تانک و دوش‌پرتاب به نمایش گذاشته شد.

دیوار سیمانی بلندی در محل نصب شده بود، شبیه دیواری که اسرائیل در مرز لبنان بلند کرده بود و روی آن در کنار تصویری از مسجد الاقصی، شعار‌هایی مانند «ما می‌آییم» نوشته شده بود.

هاشم صفی‌الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله، در جریان این رزمایش تهدید کرد که اگر عده‌ای در اسرائیل حماقت کنند، حزب‌الله با موشک‌های دقیق خود و با تمام سلاح‌هایی که در اختیار دارد، به اسرائیل حمله می‌کند.

محمد عفیف مسئول روابط رسانه‌ای حزب‌الله گفت که ماهیت، مکان و زمان این فعالیت نظامی مشخص است و به مناسبت جشن مقاومت و آزادسازی منحصرا" در مقابل خبرنگاران و رسانه‌ها انجام می‌شود که نمونه‌ای ساده از توانمندی‌های واقعی مقاومت در چارچوب ارسال پیامی به رژیم اسرائیل درباره آمادگی مقاومت برای جلوگیری از تجاوز دشمن و دفاع از لبنان است.

لازم به ذکر است که حزب الله پوشش رسانه‌ای این رزمایش را محدود به رسانه‌های وابسته به خود نکرد، بلکه از رسانه‌های مختلف داخلی و خارجی با هر گرایش سیاسی جهت پوشش این رزمایش دعوت کرد.

حزب الله، حمله به اسرائیل را شبیه سازی کرد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج