۱۳۱۶۲۵۱
۱۱۱۸
۱۱۱۸
پ

افزایش ارتفاع موج تا ۲.۵ متر در جنوب کشور

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی از وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج تا ۲.۵ متر در جنوب کشور و احتمال اختلال در تردد شناورهای مسافربری خبرداد.

ایسنا: سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی از وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج تا ۲.۵ متر در جنوب کشور و احتمال اختلال در تردد شناورهای مسافربری خبرداد.

افزایش ارتفاع موج تا ۲.۵ متر در جنوب کشور

سازمان هواشناسی کشوربا صدور هشدار سطح نارنجی از وزش باد شدید شمال غربی ( ۳۰ نات) وافزایش ارتفاع امواج در ساحل و دور از ساحل بین ۱.۵ تا ۲.۵ متر از بعد از ظهر سه شنبه تا اواخر وقت جمعه ( ۹ تا ۱۲ خرداد) خبر داد.

این شرایط جوی روز سه‌شنبه در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های خوزستان و بوشهر، چهارشنبه در خلیج فارس، مناطق ساحلی و دور از ساحل خوزستان و مناطق مرکزی و جنوب بوشهر، پنجشنبه در خلیج فارس، مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های خوزستان و بوشهر و جمعه در خلیج فارس، مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های خوزستان و بوشهر پیش‌بینی می‌شود.

بر اثر این مخاطره جوی غرق شدن شناگران وغواصان، اختلال در ترددهای دریایی با شناورهای سبک و صیادی، احتمال اختلال در تردد شناورهای مسافربری و آسیب به تورهای صیادی و قفس‌های پرورش ماهی و ایجاد اختلال در فعالیت‌های دریایی درساحل دور از انتظار نیست.

سازمان هواشناسی برای کاهش آسیب‌ها و مخاطرات ناشی از این شرایط جوی، اجتناب از فعالیت‌های شنا وغواصی، جلوگیری از تردد شناورهای سبک و صیادی و انجام فعالیت‌های تفریحی به‌ویژه در جزایر، اتخاذ تمهیدات لازم جهت تردد ایمن شناورهای مسافربری و کشتی‌های تجاری و فعالیت‌های دریایی فراساحل را توصیه می‌کند.

به گزارش ایسنا در هشدار نارنجی ‌رنگ سازمان هواشناسی پیش‌بینی می‌شود که پدیده‌ای جوی اثرات منفی به دنبال داشته باشد و خسارت‌های احتمالی را سبب شود. هشدار نارنجی برای آماده‌باش دستگاه‌های مسئول برای مقابله با یک پدیده خسارت‌زا صادر می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج