۱۳۱۸۰۶۷
۳۴۰۷
۳۴۰۷
پ

اراکی: پیروزی اقتصاد ایران نزدیک است!

عضو هیئت رئیسه جامعه مدرسین گفت: همانطور که در جنگ تحمیلی، سختی‌ها را تحمل کردیم و پیروز شدیم؛ امروز اجانب خود معترف‌اند که پیروزی اقتصادی ایران نزدیک است.

تسنیم: عضو هیئت رئیسه جامعه مدرسین گفت: همانطور که در جنگ تحمیلی، سختی‌ها را تحمل کردیم و پیروز شدیم؛ امروز اجانب خود معترف‌اند که پیروزی اقتصادی ایران نزدیک است.

اراکی با بیان اینکه مجاهدت امام(ره)، ملت ایران را به یک ملت قوی تبدیل کرد افزود: امروز کشور، ملت و دولت ایران به‌عنوان یک ملت قدرتمند و صاحب نقش در همه معادلات جهانی نام برده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ایران تنها قدرتی است که در صحنه مبارزه با آمریکا شناخته می‌شود تصریح کرد: جبهه مقاومت امروز در شرایطی است که بعضی کشورها درصددند خود را به این جبهه متصل کنند و این نشانه پیروزی ملت ایران است چراکه ایران آغازگر جبهه مقاومت بوده و ما موفق شدیم و دیگران به ما پیوستند.

عضو هیئت رئیسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه ما در عراق، سوریه، یمن و کارزار مقاومت در برابر آمریکا ایستادیم و در صحنه اقتصادی هم با کمک خدا قطعاً پیروز خواهیم شد افزود: ملت ما امروز با فشارهای اقتصادی مواجه است اما این ملت با صبر خود در این عرصه نیز پیروز خواهد شد همانطور که در جنگ تحمیلی، سختی‌ها را تحمل کردیم و پیروز شدیم؛ امروز اجانب خود معترف‌اند که پیروزی اقتصادی ایران نزدیک است.

 اراکی اظهار کرد: رهبر امت اسلام، امام خامنه‌ای(مدظله العالی) با راهنمایی‌ها، دستورات حکیمانه و رهبری داهیانه‌شان، ملت ایران را قوی نگه داشتند و قوی راهبری کردند و این ملت امروز به‌عنوان یک ملت سرافراز در جبهه مقاومت شناخته می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج