جاباما
۱۳۱۸۱۶۰
۶۶۷
۶۶۷
پ

برخورد با عرضه کالا‌های بدون شناسه تشدید می‌شود

طرح تشدید برخورد با عرضه کالا‌های بدون شناسه، با پایان تعطیلات نیمه خرداد آغاز می‌شود. این طرح در سه حوزه لوازم خانگی، لوازم یدکی و لوازم دخانی اجرایی خواهد شد.

تجارت نیوز: ستاد مبارزه با قاچاق کالا اعلام کرد که از ۱۶ خرداد اجرای طرح تشدید برخورد با عرضه کالاهای بدون شناسه در سطح بازار از سوی سازمان حمایت، سازمان صمت استان‌ها، نیروی انتظامی و با همکاری سایر نهادهای امنیتی آغاز می‌شود.

برخورد با عرضه کالا‌های بدون شناسه تشدید می‌شود

این طرح با هدف اجرای مصوبات ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و جلوگیری از عرضه کالاهای قاچاق و تقلبی انجام می‌شود. به گفته محمد مهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صمت در این طرح، نظارت بر عرضه کالاهای مختلف در حوزه لوازم خانگی، لوازم یدکی و کالای دخانی تشدید می‌شود

مقابله با عرضه کالای قاچاق و تقلبی

چندی پیش، قاسم پالوچ، مدیرکل مبارزه با قاچاق کالاهای سرمایه‌ای سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان نیز در این مورد گفته بود: طرح تشدید نظارت و برخورد با عرضه کالای بدون شناسه از ۱۶ خرداد اجرا می‌شود.

او با اشاره به اینکه یکی از وظایف سازمان حمایت، مقابله با عرضه کالای قاچاق و تقلبی در بازار است، گفت: براساس مصوبه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا وارز، طرح تشدید نظارت و برخورد با عرضه کالای بدون شناسه از ۱۶ خرداد اجرا می شود. این طرح برای پنج گروه کالایی مشمول طرح، اجرایی می‌شود

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج