۱۳۱۸۲۸۶
۶۱۶۸
۶۱۶۸
پ

این زن مشهور به عشق تام کروز دست رد زد

بر اساس شنیده ها، بعد از پایان رابطه عاشقانه ی ۱۱ ساله ی شکیرا با پدر ۲ فرزندش، جرارد پیکه، حالا یکی از مردان بازیگر تراز اول هالیوود در تلاش است تا دل این خواننده ی مشهور را به دست آورد. اما با آنکه این بازیگر یکی از خوش چهره ترین مردان دنیا است، اما شکیرای ۴۶ ساله به این رابطه بی میل است و حتی از او خواهش کرده دست از رفتارهای عاشقانه ی خود بردارد.

روزیاتو: بر اساس شنیده ها، بعد از پایان رابطه عاشقانه ی ۱۱ ساله ی شکیرا با پدر ۲ فرزندش، جرارد پیکه، حالا یکی از مردان بازیگر تراز اول هالیوود در تلاش است تا دل این خواننده ی مشهور را به دست آورد. اما با آنکه این بازیگر یکی از خوش چهره ترین مردان دنیا است، اما شکیرای ۴۶ ساله به این رابطه بی میل است و حتی از او خواهش کرده دست از رفتارهای عاشقانه ی خود بردارد.

این زن مشهور به عشق تام کروز دست رد زد

تام کروز شیفته ی شکیرا شده است

اینطور که گفته می شود تام کروز بعد از دیدن شکیرا در حاشیه ی مسابقات مسابقه فرمول یک ِ میامی «حسابی شیفته» ی شکیرا شده و از آن زمان برای به ابراز کردن علاقه ی خود به او سخت در تلاش بوده است.

شکیرا و تام کروز ماه گذشته در جریان این سابقه با یکدیگر دیده شدند و تصاویر منتشر شده از آن ها نشان می داد خنده کنان با یکدیگر در حال صحبت بودند. و گرچه برای خانم خواننده همه چیز به همان دیدار ختم شد، اما گفته می شود آقای بازیگر مایل است همه چیز وارد مرحله ی دیگری شود.

بر اساس شنیده ها، کروز به شدت مجذوب شکیرا شده و حتی بعد از آن دیدار برای او دسته گل فرستاده است.

 

به گفته ی یک منبع، کروز ۶۰ ساله بعد از دیدارش با خانم خواننده «از خود بی خود» شده بود و همان حال بعد از آشنایی با همسرش سابقش، کیتی هولمز را داشت.

شکیرا اما به او به چشم شریک عاطفی نگاه نمی کند

گرچه گفته می شود شکیرا از جریان آن مسابقه از مصاحبت با کروز لذت برده و او به نظرش مرد واقعاً خوبی آمده بود، اما بر اساس شنیده ها، شکیرا به خود و او به چشم یک زوج نگاه نمی کند.

به گفته ی یک منبع، شکیرا در حال حاضر به دنبال روابط عاشقانه نیست و می خواهد تمرکز خود را روی بزرگ کردن ۲ پسرش بگذارد. گفته می شود او حتی از کروز «خواهش کرده» که از ابراز علاقه به او دست بردارد.

این منبع گفته خانم خواننده قصد «شرمنده کردن یا رنجاندن» کروز را ندارد اما هیچ کشش یا علاقه ای از سمت او وجود ندارد و با کروز صرفاً دوستانه رفتار کرده بود. همچنین به گفته ی این منبع، علیرغم همه ی تعریف و تمجیدها از سوی کروز، شکیرا علاقه ای به رابطه عاشقانه با او ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج