adexo3
۱۳۱۸۳۴۷
۲۶۰۱
۲۶۰۱
پ

گروسی: نحوه برداشت نتانیاهو به ما ربطی ندارد

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با تأکید بر این‌که ایران پاسخ‌های قابل قبولی به آژانس داده گفت که غنی‌سازی اورانیوم ممنوع نیست و‌آژانس وظیفه راستی‌آزمایی دارد.

خبرگزاری فارس: «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز (دوشنبه) در کنفرانس خبری خود در واکنش به اظهارات «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که گفته بود که آژانس در مقابل ایران تسلیم شده ست، گفت: «ما به این‌گونه اظهارنظرات عادت داریم، کار آژانس بی‌طرفانه و فنی است. ما همواره وقایع را آن‌طور که هست، بیان می‌کنیم. برداشت آن‌ها از این موضوعات به ما ارتباطی ندارد. ما در خصوص نقطه نظرات مقام‌های دولتی اظهارنظر نمی‌کنیم. ما استانداردهای خود را به دلایل سیاسی پایین نمی‌آوریم. ما استانداردهای خود را در مورد فعالیت‌های هسته‌ای ایران پایین نیاورده‌ایم و ارزیابی‌های خود را به هیچ دلیل سیاسی مغرضانه نکرده‌ایم».

گروسی: نحوه برداشت نتانیاهو به ما ربطی ندارد

وی با تأکید در خصوص همکاری ایران و آژانس گفت: «موضع خود را در قبال فعالیت‌های هسته‌ای ایران تغییر نداده‌ است اما ما پاسخ‌های قابل قبولی از ایران دریافت کرده‌ایم و آنها را راستی‌آزمایی خواهیم کرد».

گروسی سپس در خصوص فعال شدن دوربین‌های آژانس در ایران گفت: «ما به طرف ایرانی بر لزوم فعال سازی مجدد دوربین‌ها و دستگاههای نظارت الکترونیکی در سایت‌های هسته‌ای تأکید کردیم».

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ادامه داد: «ما در ماه مارس با ایران بیانیه مشترکی داشتیم و قرار بود که یکسری اقدامات داوطلبانه نظارتی و راستی‌آزمایی داشته باشیم که البته حقیقت این است که این روند کند پیش می‌رود. ما در حال انجام کار هستیم و وظیفه من این است که گزارش کاملی ارائه دهم اما حقیقت این است که کارها کند پیش می‌رود. ما یکسری دوربین و ابزارالات الکترونیک نصب کردیم اما هنوز لازم است که اقدامات بیشتری انجام شود و به همین دلیل است که من می‌خواهم آژانس هر چه سریع‌تر قابلیت نظارتی بیشتری داشته باشد. به همین دلیل است که ما باید در محل حضور داشته باشیم و نظارت‌های بیشتری داشته باشیم و باید سریع‌تر پیش برویم».

گروسی در خصوص نصب مجدد دوربین‌های آژانس در تأسیسات هسته‌ای ایران توضیح داد: «دسترسی به اطلاعات مسئله مهمی است که ما با مقام‌های ایران در میان گذاشته‌ایم. در حقیقت نصب مجدد تجهیزات آژانس و نصب دوربین‌های آژانس و تجهیزات الکترونیکی که برای کنترل سطح غنی‌سازی مورد استفاده قرار می‌گرفت و حذف شده بسیار مهم است».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج