۱۳۱۸۶۹۵
۷۷۳۱
۷۷۳۱
پ

محتوای حمایت‌شده

اندولیفت صورت و غبغب چگونه انجام می‌شود؟

اندولیفت صورت و غبغب یکی از جدیدترین متدهای زیبایی و جوانسازی صورت بدون جراحی است. اندولیفت با از بین بردن چین و چروک ها و لیفت پوست صورت و گردن باعث جوانسازی آن خواهد شد.

با عنایت به این که اندولیفت صورت و غبغب یک روش درمانی ساده و غیر جراحی برای لیفت پوست صورت و رفع غبغب است، در این بخش می خواهیم به معرفی بیشتر آن بپردازیم.

شاید بدانید که همراه با بالا رفتن سن افراد سوخت و ساز بدن آن ها نیز کاهش پیدا می کند. در نتیجه عضلات بدن آن ها کم حجم تر شده و پوست حالت ارتجاعی خود را از دست می دهد. از طرفی با تحلیل رفتن کلاژن پوست که موجب قوام و کشیدگی پوست گردن می شود و تجمع چربى زیرجلدى  زیر چانه، غبغب آویزان می شود و ظاهر فرد را پیرتر نشان می دهد.

اندولیفت صورت و غبغب چگونه انجام می‌شود؟

برای مشاوره با دکتر میر احد موسوی همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۸۸۶۹۵۲۳۶

۰۹۱۲۸۵۰۷۲۶۶

در این گونه مواقع است که اندولیفت صورت و غبغب به کمک فرد می آید و می تواند به جوان سازی پوست کمک کند.

اندولیفت چیست؟

اندولیفت  یک روش لیزر درمانی ساده و بدون نیاز به بیهوشی است که نتایج لیفت آن بسیار کارآمد می‌باشد. در اندولیفت، پرتوی لیزر نه به صورت موضعی و سطحی بلکه با استفاده از فیبر هایی به ضخامت یک تار مو بر ناحیه صورت و غبغب می تابند و به زیر پوست و بافت‌ های عمقی می روند. باید بدانید اندولیفت صورت برای نواحی مختلفی مانند پلک چشم، گونه، اطراف دهان، صورت و غبغب مورد استفاده قرار می‌گیرد اما در این مقاله هدف از بررسی این روش، بررسی اندولیفت صورت و غبغب است.

منظور از اندولیفت صورت و غبغب چیست؟

لیزر اندولیفت به صورت انتخابی، چربی ‌ها را تجزیه‌ کرده و اسکلت پروتئینی بافت را باز آرایی می کند. به علاوه این لیزر با ایجاد حرارت در لایه میانی پوست، بازسازی و تولید کلاژن را تحریک می کند. در نتیجه موجب تقویت حالت الاستیسیته و کشسانی پوست می گردد.

اندولیفت صورت و غبغب بدون برش و با دقت بالا انجام می شود و تنها به یک جلسه درمانی نیاز دارد. بدون خونریزی و ایجاد خون مردگی در پوست انجام می شود و نسبت به سایر روش های لیفیتینگ هزینه ای کمتری دارد. علاوه بر آن امنیت بالایی داشته و کم عارضه بوده و زمان بهبودی آن بسیار کوتاه است.

اندولیفت صورت و غبغب چگونه انجام می‌شود؟

 

مزایای اندولیفت صورت و غبغب 

برای آشنایی با این روش زیبایی بهتر است با برخی از مزایای اندولیفت صورت و غبغب  آشنا شوید:

  • سفت کردن پوست افتاده صورت
  • بالابردن سطح اکسیژن رسانی در پوست
  • فعال سازی رشته‌ها کلاژن
  • جوانسازی 
  • بالا بدن شفافیت پوست
  • از بین بردن چین و چروک

اندولیفت صورت و غبغب چگونه انجام می شود؟

بهرت از برای بیان بهتر اندولیفت صورت و غبغب با مراحل این روش به خوبی آشنا شوید و طریقه انجام آن را بشناسید. مراحل زیر شامل مراحل انجام اندو لیفت صورت می‌باشند: 

ضدعفونی و استریل کردن پوست صورت و غبغب

اولین گام برای شروع اندولیفت صورت و غبغب، ضد عفونی کردن قسمت‌هایی است که برای جراحی انتخاب شده‌اند. به یاد داشته باشید این مرحله یکی از مراحل حیاتی در جراحی اندولیفت است که باعث حفظ سلامت شما و به وجود آمدن نتایج بهتر می‌شود.

تنظیم دستگاه لیزر اندولیفت 

برای شروع اندولیفت صورت و غبغب ابتدا باید دستگاه لیزر به شکل دقیقی تنظیم شود. مقصود از تنظیم دستگاه لیزر، تنظسم درجه لیزر است. درجه لیزر باید به شکلی تنظیم شود که جراحی کاملا مناسب صورت و غبغب باشد و فشار بیش از حدی به پوست وارد نکند.

انجام اندولیفت صورت و غبغب

بعد از تنظیم کردن دستگاه لیزر فرایند جراحی با دستگاه آغاز می‌شود. در این مرحله فیبر نوری بسیار نازک در ابعاد میکرومتر به لایه‌های زیرین پوست وارد شده و چربی‌های زیر پوستی عمیق را از بین می‌برد.

تجویز دارو و توصیه‌های مراقبتی

بعد از اتمام فرایند جراحی نوبت به یکی از مراحل تعیین کننده میرسد. مراقبت‌های بعد از اندولیفت صورت و غبغب بسیار مهم است که باید به آن‌ها توجه کامل داشته باشید. به همین دلیل بهتر است از مصرف داروهای تجویز شده توسط  پزشک دقیق باشید.

اندولیفت صورت و غبغب چگونه انجام می‌شود؟

برای انجام اندولیفت صورت و غبغب، از چه دستگاه لیزری استفاده می شود؟

دستگاه مورد استفاده برای اندولیفت صورت و غبغب، لیزر نوآورانه Eufoton® LASEmaR 1500 است. این دستگاه دارای تأییدیهFDA ایالات متحده  است با امواج لیزر با حداقل میزان تهاجم سلول‌ها چربی را در صورت و غبغب از بین می‌برد.

اندولیفت صورت و غبغب چگونه انجام می‌شود؟

مراقبت های لازم قبل از اندولیفت صورت و غبغب

از آنجایی که اندولیفت صورت و غبغب یک روش غیر تهاجمی و بدون نیاز به برش‌ است، مراقبت‌های پیش از این روش دشوار نیست. کافیست قبل از انجام این روش صورت خود را به خوبی بشویید و از تمیزی صورت خود مطمئن شوید.

مراقبت های لازم بعد از انجام اندولیفت صورت و غبغب

برای دریافت نتایج بهتر پس از اندولیفت صورت و غبغب بهتر است برخی از مراقبت های لازم قبل از اندولیفت صورت و غبغب را به درستی انجام دهید:

  • استفاده از کمپرس یخ برای کاهش تورم
  • عدم استفاده از مشروبات الکلی
  • عدم استعمال دخانیات
  • استفاده از داروهای تجویز شده
  • عدم استفاده از لوازم آرایشی تا ۲۴ساعت

اندولیفت صورت و غبغب چقدر ماندگاری دارد؟

تعیین ماندگاری تمامی اقدامات زیبایی تحت تاثیر عوامل مختلفی است. به عنوان مثال در اندولیفت صورت و غبغب شرایط مراجع و جنس پوست او در ماندگاری این روش بسیار تاثیرگذار خواهد بود. با این حال به طور کلی ماندگاری اندولیفت صورت و غبغب را می‌توان 2الی 3 سال دانست. 

اندولیفت صورت و غبغب برای چه کسانی مناسب نیست؟

باید بدانید اندولیفت صورت و غبغب با وجود تمامی مزایا، برای بسیاری از افراد نیز منایب نمی‌باشد. به عنوان مثال افرادی که دارای حساسیت پوستی شدید هستند و یا پوست آسیب پذیری دارند، بهتر است از انجا اندولیفت پرهیز کنند.  همچنین باید بدانید انجام اندولیفت برای مادران شیرده و بانوان باردار خطرناک می‌باشد. 

هزینه اندولیفت صورت و غبغب

برای تعیین هزینه اندولیفت صورت و غبغب بهتر است برخی از عوامل تاثیرگذار بر روی هزینه اندولیفت صورت و غبغب را بشناسید:

  •  ناحیه‌ی تحت درمان
  • میزان ترمیم مورد نیاز
  • طول مدت درمان
  • دستمزد پزشک
  • هزینه کلینیک
  • هزینه داروهای تجویز شده

اندولیفت صورت و غبغب چگونه انجام می‌شود؟

آیا انجام اندولیفت صورت و غبغب، عوارض جانبی هم دارد؟

به دلیل کم تهاجم بودن اندولیفت صورت و غبغب می‌توان گفت این روش دارای عوارض جانبی خاص نیست اما با این حال در برخی از موارد مشاهده شده است که التهاب پس از انجام اندولیفت بسیار طولانی شده است اما این وجود این التهاب نگران کننده نیست و بسته به شرایط بیمار از بین میرورد.

آیا اندولیفت صورت و غبغب، دردناک است؟

بر اساس گفته بسیاری از متقاضیانی که اندولیفت صورت و غبغب را تجربه کرده‌اند، اندولیفت صورت روشی کم درد به شمار می‌رود و شما را آزار نخواهد داد.

اندولیفت صورت و غبغب چگونه انجام می‌شود؟اندولیفت صورت و غبغب چگونه انجام می‌شود؟

 

امواج لیزر توسط فیبر نور بسیار ظریف و نازکی به پوست وارد می ‌شود و در نتیجه آن زخم ‌های سطحی بر روی پوست ایجاد می‌ شود. پزشک پس از اتمام کار با دستگاه با توجه به تشخیص خود و شرایط بیمار داروها یا پماد هایی را تجویز می ‌کند. تمامی این دارو ها باید به صورت منظم و با دقت استفاده شوند. 

دکتر میر احد موسوی - جراح و متخصص پوست، مو و زیبایی

  • اندولیفت
  • تزریق چربی
  • تزریق ژل و تاکس
  • کاشت مو
  • لیزر موهای زائد

برای مشاوره و نوبت دهی کلیک کنید.

اندولیفت صورت و غبغب چگونه انجام می‌شود؟

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۸۸۶۹۵۲۳۶

۰۹۱۲۸۵۰۷۲۶۶

اندولیفت صورت و غبغب چگونه انجام می‌شود؟

نمونه خدمات را از اینستاگرام دنبال کنید.

@dr_mousavi_ahad

اندولیفت صورت و غبغب چگونه انجام می‌شود؟

شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بلوار نورانی، پلاک 26، طبقه چهارم، واحد 7

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج