جاباما
۱۳۱۹۲۵۱
۳۱۷۹
۳۱۷۹
پ

غافلگیری خیس برای تهرانی‌ها طی امروز

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، با اشاره به وضعیت جوی کشور در روزهای آینده، در عین حال از خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در نوار شرقی خبر داد.

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، با اشاره به وضعیت جوی کشور در روزهای آینده، در عین حال از خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در نوار شرقی خبر داد.

صادق ضیاییان در مورد وضعیت جوی کشور گفت: امروز پنجشنبه(۱۸ خردادماه) در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، قم، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و از بعد از ظهر در بخش هایی از اصفهان، یزد، شمال کرمان، شمال فارس و جنوب شرق سیستان و بلوچستان بارش باران، رعدوبرق در مناطق مستعد ریزش تگرگ، وزش باد شدید موقت گاهی همراه با گردوخاک پیش بینی می شود و این شرایط تا جمعه(۱۹ خردادماه) در خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، سمنان، سواحل شرقی دریای خزر، ارتفاعات و دامنه های البرز شرقی انتظار می رود.

وی ادامه داد: در این روز برای برخی نقاط واقع در اصفهان، یزد، کرمان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و ارتفاعات البرز غربی نیز رشد ابر، رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.

وی گفت: شنبه (۲۰ خردادماه) در نوار شمالی کشور و استانهای قم، مرکزی، اصفهان، شمال شرق فارس، یزد، کرمان و سیستان و بلوچستان و یکشنبه (۲۱ خردادماه) در شمال غرب ارتفاعات و دامنه های البرز سواحل دریای خزر بخشهایی از مرکز و جنوب شرق کشور بویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابرهای همرفتی، رگبار و رعدوبرق پراکنده و وزش باد شدید موقتی گاهی همراه با گردوخاک رخ خواهد داد.

ضیاییان با بیان اینکه دوشنبه (۲۲ خردادماه) نیز در ارتفاعات و دامنه های البرز مرکزی و بخشهایی از مرکز کشور افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می شود، گفت: لازم به ذکر است از امروز تا جمعه (۱۸ تا ۱۹ خردادماه) در نوار شرقی به ویژه منطقه زابل و جنوب غرب کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید همراه با گردوخاک و کاهش کیفیت هوا انتظار می رود و امروز (۱۸ خردادماه) در نیمه شمالی کشور کاهش نسبی دما رخ خواهد داد.

وی تاکید کرد: طی دو روز آینده شرق دریای عمان و از شنبه تا دوشنبه (۲۰ تا ۲۲ خردادماه) دریای عمان و شرق تنگه هرمز مواج پیش بینی می‌شود. همچنین امروز (۱۸ خردادماه) دریای خزر مواج خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران امروز (۱۸ خرداد ماه) نیمه‌ابری تا ابری، در بعضی ساعت‌ها رگبار و رعد و برق، گاهی وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد و طی جمعه ‌(۱۹ خردادماه) قسمتی ابری، در بعضی ساعت‌ها رگبار و رعد و برق و گاهی وزش باد با حداقل دمای۱۹ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج