جاباما
۱۳۱۹۸۸۳
۲۶۵۵
۲۶۵۵
پ

هیلاری با این کلاه ترامپ را مسخره کرد!

هیلاری کلینتون بعد از طرح هفت فقره اتهام علیه دونالد ترامپ در پرونده مدیریت اسناد محرمانه توسط او، با انتشار توئیتی به تمسخر این رئیس جمهور سابق آمریکا پرداخت.

ایسنا نوشت: هیلاری کلینتون بعد از طرح هفت فقره اتهام علیه دونالد ترامپ در پرونده مدیریت اسناد محرمانه توسط او، با انتشار توئیتی به تمسخر این رئیس جمهور سابق آمریکا پرداخت.

 هیلاری کلینتون که سابق بر این به عنوان سناتور و وزیر خارجه اسبق آمریکا خدمت کرده و در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ این کشور، رقیب اصلی ترامپ بود، در واکنش به طرح این اتهامات فدرال علیه رئیس جمهور سابق آمریکا کلاه‌هایی با مضمون تمسخر اتهام‌زنی دونالد ترامپ و حامیانش به او از بابت رسوایی استفاده از سرور ایمیل شخصی برای تبادل اطلاعات محرمانه را تبلیغ کرده و خواستار خرید این کلاه‌ها شد.

هیلاری با این کلاه ترامپ را مسخره کرد!

دونالد ترامپ روز پنجشنبه اعلام کرد، مقام‌های قضایی آمریکا به تیم حقوقی او اعلام کرده‌اند در نتیجه تحقیقات بر سر پرونده مدیریت اسناد محرمانه توسط او هفت فقره اتهام علیه این رئیس جمهور سابق آمریکا مطرح شده است.

هیلاری کلینتون در واکنش به این اتفاق به تبلیغ کلاه‌هایی پرداخته که رویشان در تمسخر ترامپ نوشته شده "پس ایمیل‌هاش چی میشه".

این وزیر امور خارجه اسبق و بانوی اول اسبق آمریکا در زمان کارزار انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ این کشور هدف تحقیقات دفتر تحقیقات فدرال آمریکا (اف.بی.آی) در رابطه با استفاده‌اش از سرور ایمیل شخصی برای تبادل محتوای رسمی و محرمانه به هنگام خدمت به عنوان وزیر خارجه قرار گرفت اما اف.بی.آی هیچ اتهامی را علیه او مطرح نکرد.

این موضوع دستاویز ترامپ و هوادارانش در زمان کارزار انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ قرار گرفت اما کلینتون و حامیانش تکرار افراطی این موضوع توسط جبهه رقیب در ضمن وجود رسوایی‌ها و پرونده‌های متعدد برای خود ترامپ را سوژه تمسخر قرار دادند و کلاه‌هایی با شعار "پس ایمیل‌هاش چی میشه" را در تمسخر آنها به فروش گذاشتند.

کلینتون در توئیتی که روز جمعه خطاب به ۳۱ میلیون دنبال‌کننده خود در توئیتر منتشر کرد، نوشت: با توجه به اخبار اخیر بار دیگر این مساله را مورد توجه قرار می‌دهم. لطفا نسخه محدود کلاه‌هایی با نوشته "پس ایمیل‌هاش چی میشه"‌ را بخرید و از گروه "با همدیگر به پیش" که برای تقویت دموکراسی ما کار می‌کند، حمایت کنید.

گروه موسوم به "با همدیگر به پیش" سازمانی است که در ماه مه ۲۰۱۷ توسط کلینتون برای جذب کمک‌های اهدایی مالی به نفع حامیانش تاسیس شد.

او قبلا نیز در واکنش به پرونده‌ها و رسوایی‌های حقوقی که علیه ترامپ مطرح می‌شد مکررا خرید کلاه‌ها و تی‌شرتهای حاوی عبارت "پس ایمیل‌هاش چی میشه"‌ را تبلیغ کرده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج