جاباما
۱۳۱۹۸۹۱
۲۹۸۷
۲۹۸۷
پ

حمام خون در بازار رمزارز‌ها

بیت‌کوین به کانال ۲۵ هزار دلار سقوط کرد. بازدهی روزانه کاردانو منفی ۲۲ درصد محاسبه می‌شود و شیبا به‌کمترین سطح از شهریور ۱۴۰۰ رسیده است

فرارو: بیت‌کوین و بازار ارز دیجیتال کماکان تحت‌تاثیر اخبار و حواشی مربوط به صرافی‌های معروف جهان قرار دارند. بعد از شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا موسوم به SEC از صرافی بایننس و اتهام‌های مطرح‌شده پیرامون صرافی کوین‌بیس، بیت‌کوین به کانال ۲۵ هزار دلار که پایین‌ترین سطح در سه‌ماه گذشته است، سقوط کرد و در ۲۴ ساعت قبلی سه درصد دیگر از ارزش آن آب رفته.

حمام خون در بازار رمزارز‌ها

شیبا و کاردانو با ثبت بازدهی منفی ۲۲ درصد بدترین عملکرد روزانه را بین انواع ارز دیجیتال سرشناس داشتند و شیبا با این افت قیمت به کمترین سطح خود در از شهریور ۱۴۰۰ سقوط کرده است. بازدهی دوج‌کوین و ترون در این مدت تقریبا منفی ۱۰ درصد بوده و در عرض یک روز با خروج ۵۵ دلار از بازار، ارزش کل بازار ارز دیجیتال به ۱.۰۹ تریلیون دلار تنزل پیدا کرد.

قیمت بیت‌کوین؛ ۲۵ هزار و ۶۳۰ دلار

قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز شنبه ۲۰ خرداد ۲۵ هزار و ۶۳۰ دلار به‌ثبت رسید. صبح جمعه بیت‌کوین در جایگاه ۲۶ هزار و ۵۰۰ دلار معامله می‌شد و به‌این ترتیب شاهد کاهش سه درصدی ارزش رهبر بازار در ۲۴ ساعت گذشته بودیم.

قیمت بیت‌کوین در شبانه‌روز قبلی حداکثر ۲۶ هزار و ۷۳۰ دلار بوده و کمترین قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین ۲۵ هزار و ۶۰۰ دلار تثبیت شده است. قیمت بیت‌کوین حالا با احتساب افت سه درصدی که در شبانه‌روز قبلی تجربه کرده، نسبت به هفته قبل تقریبا شش درصد، درمقایسه با ماه قبل هفت درصد و درقیاس با سال قبل ۱۵ درصد تنزل پیدا کرده و نسبت به قله خود تقریبا ۶۱ درصد پایین آمده است.

قیمت بیت‌کوین در آبان ۱۴۰۰ تا قله تاریخی ۶۸ هزار دلار پیشروی کرده بود و حالا نسبت به آن روز‌ها چیزی نزدیک ۴۲ هزار دلار آب رفته است. با این حال تسلط بیت‌کوین در حال حاضر به کل بازار ارز دیجیتال معادل ۴۴ درصد تخمین زده می‌شود و از این حیث مهمترین ارز دیجیتال دنیا به‌حساب می‌آید.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۷۸۰ دلار

نمودار اتریوم بازدهی روزانه منفی سه درصد را نشان می‌دهد. قیمت لحظه‌ای اتریوم صبح امروز شنبه ۲۰ خرداد درحالی هزار و ۷۸۰ دلار یعنی تقریبا ۹۰ میلیون تومان به‌ثبت رسید که صبح جمعه این ارز دیجیتال حدود هزار و ۸۴۰ دلار ارزش داشت.

اتریوم در شبانه‌روز قبلی بین دو محدوده هزار و ۷۷۵ دلار تا هزار و ۸۵۵ دلار رفت‌وبرگشت داشته و وقتی نمودار اتریوم را نگاه می‌کنیم، متوجه بازدهی منفی هفت درصدی در یک هفته گذشته و منفی هشت درصدی در یک ماه گذشته می‌شویم. از طرفی درمقایسه با قله تاریخی اتریوم، ارزش این ارز دیجیتال حدود ۶۲ درصد ریخته است.

اتریوم همزمان با بیت کوین در آبان ۱۴۰۰ به بالاترین سطح تاریخی خودش رسید و توانست تا محدوده چهار هزار و ۸۵۰ دلار صعود کند. حالا نسبت به آن زمان قیمت اتریوم کمی بیش از سه هزار دلار تنزل پیدا کرده است.

اتریوم با سهم تقریبا ۱۹ درصدی از کل معاملات بازار رمزارز‌ها، بعد بیت‌کوین دومین ارز دیجیتال مهم دنیا به‌حساب می‌آید و در شبانه‌روز قبلی چیزی نزدیک ۱۰ میلیارد دلار بابت خریدوفروش اتریوم ردوبدل شده است.

قیمت انواع ارز دیجیتال

شیبا به‌کمترین سطح خود در ۲۱ ماه گذشته سقوط کرده است. قیمت شیبا امروز درحالی به ۰.۰۰۰۰۰۶ دلار رسید که آخرین بار شهریور ۱۴۰۰ شیبا در این محدوده حضور داشت.

قیمت شیبا در شبانه روز گذشته از ۰.۰۰۰۰۰۸ دلار به ۰.۰۰۰۰۰۶ دلار رسیده و به‌همین دلیل بازدهی روزانه آن را منفی ۲۲ درصد محاسبه می‌کنیم. شیبا با سهم ۰.۴ درصدی از کل معاملات بازار ارز دیجیتال هجدهمین توکن مهم دنیا به‌حساب می‌رود.

کاردانو در ۲۴ ساعت قبلی رفتاری شبیه شیبا داشته و آن‌هایی که در کیف پولشان ADA داشتند، بابت این ارز دیجیتال ۲۲ درصد ضرر کردند. قیمت کاردانو صبح امروز ۰.۲۴۸ دلار یعنی چیزی حدود ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان محاسبه می‌شد و دیروز خرید کاردانو ۰.۳۱۹ دلار هزینه داشت.

دوج‌کوین که از حیث تسلط به بازار پشت سر کاردانو قرار دارد، شبانه‌روز قبلی را با ثبت بازدهی منفی ۱۰ درصد پشت سر گذاشت و به کمترین سطح خود در سه‌ماه قبلی سقوط کرد. قیمت دوج‌کوین در ۲۴ ساعت قبلی از ۰.۰۶۷ دلار به ۰.۰۶۱ دلار رسیده است و همزمان ترون یا همان TRX با ثبت بازدهی منفی ۱۱ درصد عملکردی شبیه به دوج‌کوین داشته است.

قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال

بیت‌کوین

اتریوم

بازدهی روزانه

بیت‌کوین

26 هزار و 500 دلار

25 هزار و 630 دلار

منفی سه درصد

اتریوم

هزار و 840 دلار

هزار و 780 دلار

منفی سه درصد

کاردانو

0.319 دلار

0.248 دلار

منفی 22 درصد

دوج‌کوین

0.067 دلار

0.061 دلار

منفی 10 درصد

ترون

0.077 دلار

0.068 دلار

منفی 11 درصد

شیبا

0.000008 دلار

0.000006 دلار

منفی 22 درصد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج