۱۳۲۰۱۷۱
۹۰۰۴
۹۰۰۴
پ

رپورتاژ آگهی

به این دلایل رزرو هتل ۵ ستاره اقتصادی‌تر است

بر خلاف دید و فکر ما مسافران، اتفاقا رزرو هتل ۵ ستاره چه هتل UAll و چه هتل All به‌دلایل ذکر شده ارزان‌تر است.

همه ما تصور میکنیم که رزرو اتاق در هتل ۵ ستاره هزینه زیادی را به ما تحمیل می‌ کند و اگر شخصی تصمیم بگیرد برای سفر خود از امکانات این هتل ها استفاده کند، پس بسیار ثروتمند است. البته تصور شما درست است. ولی نکته مهمی که باید به آن اشاره شود این است که این افراد قبل از نشان دادن ثروتمند بودن خود، حسابگر بوده و ذهنی اقتصادی دارند. در ادامه به شما خواهیم گفت که چطور میتوانید با رزرو هتل های ۵ ستاره در هزینه های خود به نحو چشمگیری صرفه‌جویی کنید.

به این دلایل رزرو هتل 5 ستاره اقتصادی‌تر است

رزرو هتل 5 ستاره اقتصادی تنها به چند دلیل مهم

رزرو هتل پنج ستاره چندان هم پول هدر دادن نیست. در ادامه چند دلیل برای رزرو این هتل را به شما خواهیم گفت که بدون شک شما را قانع خواهند کرد.

·        تفریحات هتل

استفاده کردن از امکاناتی مانند باشگاه، استخر، اتاق کودک، اتاق بازی کامپیوتری، پارک آبی، سالن بیلیارد، سونا، حمام ترکی، اتاق ماساژ، اتاق نمک و غیره اگر خارج از هتل باشد برای شما هزینه های گزاف تری به همراه دارد. ولی شما در هتل های ۵ ستاره می توانید از تمامی امکانات بدون محدودیت و پرداخت هزینه استفاده کنید. ضمن اینکه از رعایت بهداشت و نظافت آن ها نیز مطمئن هستید. همچنین دیگر نیازی به پرداخت هزینه برای طی شدن فاصله بین هتل و مکان های خدماتی مورد نظر شما مانند استخر و اتاق ماساژ نیست. این یعنی صرفه جویی صددرصدی در هزینه های شما.

·        پذیرایی در هتل All پنج ستاره

بدون شک تا امروز نام هتل All پنج ستاره را شنیده اید. در این هتل ها شما به راحتی می توانید بدون پرداخت کوچکترین هزینه از وعده های غذایی، میان وعده ها، نوشیدنی ها، خدمات مختلف مانند استخر، سونا، اتاق ماساژ  و موارد دیگر به راحتی استفاده کنید. به عبارتی شما فقط یکبار هزینه پرداخت میکنید و دیگر برای استفاده از خدمات نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نخواهید داشت. بر همین اساس قبل از رزرو هتل، قوانین آن هتل را مطالعه کنید. حتی اگر انتخاب شما هتل All پنج ستاره نباشد، باز هم در هتل های لوکس ۵ ستاره صبحانه، ناهار و شام رایگان خواهد بود. فراموش نکنید که اگر قرار باشد ناهار و شام را خارج از هتل نوش‌جان کنید، باید هزینه بیشتری نسبت به هتل پرداخت کنید.

به این دلایل رزرو هتل 5 ستاره اقتصادی‌تر است

·        صرفه جویی کامل هزینه ها با رزرو هتل UAll پنج ستاره

تصور هم نمی کنید که بشود با رزرو هتل UAll پنج ستاره در هزینه ها صرفه جویی کرد. در این هتل ها شما بدون هیچ محدودیتی در تعداد دفعات استفاده، می توانید از تمام خدمات به طور کاملاً رایگان استفاده کنید. انواع نوشیدنی ها از ارزان ترین تا گران ترین نوع آن ها، سفارش دادن غذا و استفاده از سرویس‌ های مختلف اتاق بدون محدودیت ساعت و روز و شب بودن، استفاده از لوکس ترین رستوران های هتل ۵ ستاره و نامحدود بودن استفاده از خدمات هتل، ویژگی ‌هایی هستند که شما در این هتل ها آن ها را تجربه خواهید کرد. بیشتر افرادی که از هتل UAll پنج ستاره استفاده می کنند برای تفریحات معمول خود، از محیط هتل خارج نمی شوند و این یعنی صرفه جویی صددرصدی در هزینه ها !

·        Room Service متفاوت در هتل های 5 ستاره

حتی خدمات اتاق نیز در هتل ۵ ستاره کاملاً متفاوت است. این هتل ها بهترین روم سرویس را به شما ارائه می‌ کنند. البته هر هتل قوانین و مقررات خود را دارد. اما هتل های لوکس همیشه در ارائه خدمات خود بهترین هستند. این همان دلیلی است که شما را بدون شک قانع خواهد کرد تا از هتل های ۵ ستاره استفاده کنید. نظافت مرتب اتاق ها، کیفیت بالای خدمات، حرفه ای بودن و رعایت شخصیت و ادب پرسنل در این هتل ها ارزش انتخب آن ها را دارد. این فاکتورها از جمله مواردی هستند که بدون شک نمی توان از آن ها چشم پوشی کرد.

به این دلایل رزرو هتل 5 ستاره اقتصادی‌تر است

هتل 5 ستاره ، یک بار برای همیشه 

سفر رفتن یک اتفاق ناگزیر در زندگی ما است. حالا چرا این اتفاق ناگزیر را به بهترین شکل ممکن برگزار نکنیم؟ اگر هنوز هم تصور می کنید که انتخاب هتل 5 ستاره اشتباه است، پس پیشنهاد می کنیم که یک بار دیگر این مطلب را از ابتدا مطالعه کنید.

به نقل از الی گشت: رزرو هتل یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در زمان برنامه ریزی برای سفر است. چند سالی است که مسافران برای اینکه در زمان رسیدن به مقصد راحت باشند، هتل محل اقامت خود را از طریق سایت‌های معتبر رزرواسیون به صورت آنلاین انتخاب کرده و برای مدت زمان اقامت خود در شهر مقصد رزرو می‌کنند. هنگام انتخاب اقامتگاه در مقصد اولین نکته مهم برای همه مسافران آرامش و آسایش است، زیرا هتل محل اقامت شما اگر فاکتورهای ابتدایی را نداشته باشد، احتمالا سفر به شما خوش نخواهد گذشت! الی گشت، سایت رزرو هتل است و شما با مراجعه به این سایت می‌توانید امکانات و قیمت هتل‌های داخل و خارج کشور را با هم مقایسه کرده و آن را به صورت آنلاین رزرو کنید. با الی گشت می‌توانید در سراسر جهان بهترین هتل‌ها را آنلاین رزرو کرده و هزینه آن را به صورت ریالی بپردازید. علاوه بر امکان رزرو آنلاین، خرید تلفنی و حضوری هم در سایت الی گشت برای علاقه‌مندان به سفر میسر شده است.

الی گشت در آدرس www.eligasht.com/hotels/ هم مانند بسیاری از سایت‌های بزرگ گردشگری دنیا مانند booking.com و expedia.com لیست کاملی از تمامی هتل‌ها با هر نوع سطح و تعداد ستاره با معرفی سیر تا پیاز امکانات هتل و امکانات و مکان‌های اطراف آن‌ها به‌همراه مسافت آن‌ها را در اختیاز من و شمای مسافر قرار می‌دهد تا بهترین‌ها را با برترین‌ها تجربه کنیم.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج