۱۳۲۰۸۷۲
۶۶۱۲
۶۶۱۲
پ

رپورتاژ آگهی

قیمت آهن، میلگرد و تیرآهن امروز ۲۳ خرداد

طی چند روز گذشته، نرخ ارز کاهش داشته و همین مورد بر روی قیمت آهن آلات من جمله قیمت تیرآهن، قیمت میلگرد و سایر محصولات فولادی نیز تاثیر داشته و قیمت‌ها، کاهشی گزارش شده است.

قیمت آهن، میلگرد و تیرآهن امروز 23 خرداد

امروز قیمت انواع آهن آلات در بازار نسبت به روز گذشته به صورت کاهشی گزارش شده است. از آنجاکه آهن، فولاد و میلگرد از مجموعه محصولات استراتژیک هستند، پیش بینی قیمت و تحلیل بازار آهن، به دلیل نقش پررنگشان در صنایع مختلف مانند صنعت ساختمان، اهمیت زیادی دارد.

جدول قیمت آهن امروز

به گزارش آهن اسپات (ahanspot) از آنجاکه طی چند روز گذشته، نوسانات ارز رو به پایین بوده، قیمت آهن آلات من جمله قیمت تیرآهن، قیمت میلگرد و سایر محصولات فولادی نیز با روندی کاهشی همراه بوده است. به طوری که میانگین افت قیمت میلگرد کارخانجات مختلف حدود 2.5% گزارش شده است.

در ادامه قیمت روز تیرآهن، قیمت روز میلگرد ، قیمت روز پروفیل، قیمت روز ناودانی و نبشی و... از کارخانجات معتبر بازار آهن را مشاهده می‌کنید.

قیمت روز میلگرد

به نقل از کارشناسان فروش در بازار آهن، تقاضا برای استعلام قیمت و خرید میلگرد نیشابور، میانه آذربایجان، ذوب آهن اصفهان و میلگرد آریان فولاد به دلیل مرغوبیت آنها بالاست.

در این میان تقاضا برای خرید میلگرد میانه به نسبت سایر برندها به دلیل قیمت مناسب آن بسیار بالاتر است.

برای استعلام لحظه ای قیمت میلگرد میانه آذربایجان در سایزهای گوناگون، می‌توانید روی لینک  https://ahanspot.com/cat/round-bar/miyane/ کلیک کنید .

قیمت آهن، میلگرد و تیرآهن امروز 23 خرداد

قیمت امروز تیرآهن

تیرآهن بناب در کارخانه‌های فولاد شمال غرب کشور تولید می‌شود و از مرغوب‌ترین انواع پروفیل‌های فولادی است. اعتبار مجتمع‌ فولاد بناب آذربایجان، تقاضای بازار برای خرید تیرآهن بناب را افزایش می‌دهد. معمولا تقاضای بالا، نوسان قیمت روزانه را به دنبال دارد. بنابراین باید به صورت روزانه و قبل از خرید به استعلام قیمت تیر ظفر بناب نمود. در جدول زیر قیمت تیرآهن ذوب آهن اصفهان به عنوان یکی دیگر از برندهای  مطرح تیرآهن در سایزهای تولیدی امروز، 23 خرداد آمده است.

منبع:   https://ahanspot.com/cat/beam/zafart/

قیمت آهن، میلگرد و تیرآهن امروز 23 خرداد

قیمت ورق پانچ امروز 23 خرداد

قیمت انواع ورق پانچ به دلیل صرفه اقتصادی، منعطف بودن آن برای اجرا در سطوح مختلف، استحکام بالا و... مورد توجه خریداران و مصرف کنندگان زیادی است. همچنین ورق پانچ سیاه که در ضخامت های 2، 2.5، 3 تا 12 میلی متر توسط برندهای مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شود، با نوسانات ارز، دچار نوسانات قیمت روزانه و لحظه‌ای می‌گردد. در جدول زیر، می‌توانید، قیمت ورق پانچ سیاه فولاد مبارکه را مشاهده کنید.

قیمت آهن، میلگرد و تیرآهن امروز 23 خرداد

قیمت امروز انواع لوله گالوانیزه، پروفیل و ورق

آمار فروش لوله‌های گالوانیزه به واسطه کاربردهای گسترده‌ای که دارد، قابل توجه است. زیرا این مقطع فولادی در برابر خوردگی و ضربه مقاومت بالایی نشان می‌دهد. همچنین با وجود گران‌تر بودن قیمت لوله‌ گالوانیزه نسبت به سایر لوله‌ها، انتخاب و خرید آن‌ توجیه اقتصادی دارد. به گزارش آهن اسپات قیمت امروز انواع پروفیل صنعتی روندی کاهشی، اما با شیبی ملایم همراه بوده است.

این کاهش قیمت شامل پروفیل ساختمانی نیز می‌باشد که نسبت به پروفیلهای صنعتی با تقاضای بالاتری روبروست. در نهایت باید گفت تغییرات قیمت آهن و فولاد در چند روز گذشته با روندی کاهشی همراه بوده ، چراکه نرخ ارز نیز کاهشی گزارش می‌شود و این موضوع بازار آهن را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

منبع : آهن اسپات (ahanspot.com)

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج