adexo3
۱۳۲۰۸۸۲
۳۴۰۶
۳۴۰۶
پ

پارس خودرو از محصول جدیدش رونمایی کرد

اولین تصاویر سهند به عنوان محصول جدید پارس خودرو منتشر شد.

گجت‌نیوز : اولین تصاویر سهند به عنوان محصول جدید پارس خودرو منتشر شد. در ادامه با مشخصات و امکانات Sahand آشنا خواهیم شد.

سهند همانند سایپا اطلس به پیشرانه ارتقا پیدا کرده M۱۵ GSI مجهز شده که نسبت به قبل تغییراتی در بخش‌های سرسیلندر و هدرز را تجربه کرده و از سیستم‌هایی چون دریچه گاز برقی، سامانه زمان‌بندی متغییر سوپاپ‌ها نیز بهره می‌برد. این پیشرانه ۸ سوپاپه می‌تواند قدرتی برابر با ۹۰ اسب بخار و گشتاور ۱۳۷ نیوتن‌متر را به تولید برساند.

سهند به عنوان محصول جدید پارس خودرو همانند اطلس در ۴ تیپ S، L، G و E به بازار عرضه خواهد شد که دو تیپ S و G از گیربکس ۵ سرعته دستی و تیپ‌های L و E نیز از گیربکس CVT بهره خواهند برد.

پارس خودرو از محصول جدیدش رونمایی کرد

تیپ‌های این خودرو علاوه بر گیربکس، در سطح امکانات نیز تفاوت دارند و از تفاوت اصلی آنها می‌توان به برخورداری یا عدم برخورداری از امکاناتی چون تریم چرمی صندلی‌ها، مولتی مدیا ۷ اینچی لمسی همراه با دوربین عقب، آینه‌های جانبی با قابلیت تاشو برقی، تریم داخلی دو رنگ، GLOBAL CLOSING، سیستم کروز کنترل و لیمیت کنترل، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، سانروف، صندلی برقی ۲ حالته راننده همراه با گرمکن، سنسور باران، شیشه‌های دودی عقب، ۲ تیوتر سیستم صوتی و رادار نقطه کور اشاره کرد.

پارس خودرو از محصول جدیدش رونمایی کرد

نسخه‌های فول سهند نیز به امکاناتی چون مولتی مدیا ۷ اینچی لمسی همراه با دوربین عقب، آینه‌های جانبی با قابلیت تاشو برقی، GLOBAL CLOSING، سیستم کروز کنترل و لیمیت کنترل، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، سانروف، صندلی برقی ۲ حالته راننده همراه با گرمکن، سنسور باران، شیشه‌های دودی عقب، ۲ تیوتر سیستم صوتی و رادار نقطه کور مجهز شدند.

پارس خودرو از محصول جدیدش رونمایی کرد

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج