adexo3
۱۳۲۱۱۷۷
۷۹۲
۷۹۲
پ

رپورتاژ آگهی

با روبیکا، دنیا در جیب شماست!

سوپراپلیکیشن‌ها این روزها به یک موفقیت بزرگ تبدیل شده‌اند؛ زیرا هم‌زمان که تکنولوژی به تکامل خود ادامه می‌دهد، نیاز ما به ابزارهای همه‌کاره‌ و فراگیر هم بیشتر می‌شود.

با روبیکا، دنیا در جیب شماست!

اینجاست که سوپراپلیکیشن‌ها به کار می‌آیند. این برنامه‌ها مانند چاقوهای سوئیسی همه‌کاره هستند، اما برای گوشی شما! آن‌ها طیف گسترده‌ای از خدمات و ویژگی‌ها را در خود جای داده‌اند و همین موضوع مدیریت ابعاد مختلف زندگی دیجیتال شما را فقط از طریق یک پلتفرم ممکن می‌کند.

در میان انبوهی از برنامه‌های موجود، روبیکا به عنوان یک سوپراپلیکیشن منحصر به فرد ویژگی‌های متمایزکننده بسیاری نسبت به رقبای سوپراپلیکیشن خود دارد. این اپلیکیشن ایرانی، دسترسی به امکانات فراوان در زمینه‌های مختلف مانند خدمات مالی، ارتباطات مجازی، رسانه و غیره فراهم می‌کند. روبیکا نقطه اتکای خود را شبکه گسترده‌ای از ابزارهای سرگرمی و فیلم و سریال‌های ایرانی و خارجی قرار داده است.

در اینجا نگاهی داریم به گستره بزرگ خدمات ویژه سوپراپلیکیشن روبیکا و ارزش افزوده‌ای که برای کاربرانش خلق می‌کند.

روبیکا چه امکاناتی را پیش روی کاربرانش می‌گذارد؟

با روبیکا همیشه فهرستی از فیلم‌های پیشنهادی برای تماشا دارید: روبیکا به کاربرانش امکان دسترسی به پایگاه وسیعی از انواع فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی را می‌دهد. اپ روبیکا همچنین بنا به انتخاب‌های قبلی و سلیقه شما، توصیه‌هایی در مورد انتخاب فیلم و سریال برای شما دارد. این‌گونه همیشه یک فیلم پیشنهادی برای تماشا دارید و نیازی نیست ساعت‌ها به دنبال گزینه‌ای برای تماشا باشید. در روبیکا بیش از ۴۰ هزار محتوای رسانه‌ای وجود دارد و فیلم‌های خارجی، با دوبله اختصاصی در اختیار کاربران قرار گرفته است. نکته جالب دیگر اینست که شما برای مشاهده فیلم‌ها و سریال‌های موجود در روبیکا، نیازی به خرید اشتراک ندارید.

به انواع سبک‌های موسیقی دسترسی دارید: با روبیکا، می‌توانید به بانک جامعی از موسیقی‌های مجاز در سبک‌های متنوع دسترسی داشته باشید. چه از طرفداران موسیقی راک باشید و چه از طرفداران موسیقی کلاسیک، روبیکا همه سلایق را در نظر گرفته است.

همه چیز را به صورت آنلاین یاد بگیرید: روبیکا به کاربرانش امکان دسترسی به طیف وسیعی از منابع آموزش الکترونیکی می‌دهد و تلاش کرده خود را به یک پلتفرم عالی برای توسعه شخصی و حرفه‌ای تبدیل کند. یک مهندس عمران هستید و به دنبال مطالبی در مورد مقاومت مصالح می‌گردید؟ دانشجوی مکانیک هستید و می‌خواهید در مورد چرخ‌دنده‌ها تحقیق کنید؟ سرویس «روبی‌کلاس» روبیکا نیازهای شما را برآورده می‌کند.

کارهای بانکی خود را از خانه انجام دهید: روبیکا خدمات پرداخت آنلاین را هم از قلم نینداخته و امکاناتی را ارائه می‌دهد که فعالیت‌های بانکی و امور مالی آنلاین را تسهیل می‌کند. با روبیکا می‌توانید کارهایی مثل پرداخت قبض، خرید شارژ و بسته‌های اینترنت از اپراتورهای مختلف تلفن همراه را به راحتی انجام بدهید. سوپر اپلیکیشن روبیکا در ارائه خدمات بانکی با رقبای سرسخت خود از جمله اپلیکیشن اپ و برنامه ۷۸۰ رقابت میکند.

پشت ترافیک هم برنامه‌های تلویزیونی را از دست ندهید: این یک واقعیت است که ما همیشه به تلویزیون دسترسی نداریم تا برنامه‌های محبوب خود را تماشا کنیم. ولی کاربران روبیکا به یک سرویس پخش آنلاین دسترسی دارند و می‌توانند از پخش زنده کانال‌های تلویزیونی در هر موقعیتی لذت ببرند. اینگونه حتی پشت ترافیک هم سریال یا برنامه محبوب خود را از دست نمی‌دهید. به زبان ساده‌تر با روبیکا، تلویزیون همیشه همراه شماست!

با اینترنت رایگان پیام‌هایتان را ارسال کنید: روبیکا یک پیام‌رسان نیرومند در خود دارد که به کمک آن می‌توانید پیام، صدا و تصویر را با اینترنت رایگان ایرانسل و همراه اول ارسال کنید. شما در پیام‌رسان اختصاصی روبیکا می‌توانید کانال‌‌های گروهی بسازید و پیام‌های خود را با مخاطبان مختلف، شخصی‌سازی کنید.

عکس‌ها و ویدئوهایتان را به اشتراک بگذارید و درآمد کسب کنید: روبیکا یک شبکه اجتماعی عکس و فیلم به نام «روبینو» دارد و شما به کمک آن می‌توانید لحظه‌های جذاب زندگی را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. روبیکا همچنین یک سیستم کسب درآمد دارد که در آن شما با داشتن یک صفحه در روبینو می‌توانید بر اساس میزان بازدید محتوایتان توسط دیگر کاربران، کسب درآمد کنید. همچنین این سامانه کسب درآمد شامل کانال‌هایی که در بخش پیام‌رسان می‌سازید هم می‌شود. ترافیک و بازدید بیشتر از کانال و صفحات شما، به معنای درآمد بیشتر است.

از کار خیر جا نمانید: اگر مایل به کمک به نهادهای خیریه هستید و می‌خواهید کمک‌تان به دست نیازمندان واقعی برسد، روبیکا این خواسته شما را هم برآورده کرده است. زیرا مجموعه‌ای از موسسات خیریه موثق در این اپ در دسترس هستند و می‌توانید به صورت اینترنتی به هر مقداری که مد نظر دارید به آنها کمک مالی کنید.

چگونه اپلیکیشن روبیکا را روی تلفن همراه خود نصب کنیم؟

کاربران اندروید می‌توانند نسخه اندروید اپلیکیشن روبیکا را از وب‌سایت روبیکا و اپ‌استورهای اندرویدی دریافت و نصب کنند. با این که محدودیت‌های اخیر اپ استور اپل برای نصب اپلیکیشن‌های فارسی زبان مثل روبیکا، کاربران گوشی‌های آیفون را با چالش روبرو کرده است، اما هنوز راه‌های مختلفی برای استفاده از روبیکا در سیستم عامل ios وجود دارد. به جز استفاده از وب‌اپلیکیشن روبیکا، دانلود  روبیکا از طریق سیبچه؛ اپ استور ایرانی iOS  امکان پذیر است.

شما با خرید اشتراک سیبچه می‌توانید تمام اپلیکیشن‌های معتبر و کاربردی ایرانی از جمله روبیکا را بدون نگرانی روی تلفن همراه آیفون خود نصب و استفاده کنید. با داشتن اشتراک سیبچه، نصب روبیکا بر روی گوشی شما ساده است و می‌توانید بدون دردسر از تمام خدمات فوق‌العاده آن لذت ببرید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج