اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۲۱۳۷۸
۱۹۷۷
۱۹۷۷
پ

خطر افتادن از پرتگاه در عجیب‌ترین روستای جهان

شاید بتوان حدس زد که کابوس شب‌های کودکان این روستا چیست؛ پرت شدن از پرتگاه! روستای کاستلفولید دو لا روکه با وجود زیبایی چشمگیر و خیره‌کننده‌اش احتمالا یکی از ترسناک‌ترین روستاهای دنیا هم هست؛ خصوصا برای کسانی که ترس از ارتفاع داشته باشند.

فرادید نوشت: شاید بتوان حدس زد که کابوس شب‌های کودکان این روستا چیست؛ پرت شدن از پرتگاه! روستای کاستلفولید دو لا روکه با وجود زیبایی چشمگیر و خیره‌کننده‌اش احتمالا یکی از ترسناک‌ترین روستاهای دنیا هم هست؛ خصوصا برای کسانی که ترس از ارتفاع داشته باشند.

این روستا با جمعیت هزار نفری‌اش حدود یک کیلومتر طول دارد و بر روی یک صخره از جنس بازالت قرار گرفته که ارتفاع آن به ۵۰ متر می‌رسد.

خطر افتادن از پرتگاه در عجیب‌ترین روستای جهان

در دوطرف این صخرۀ بازالتی دو روخانه قرار دارند که زمین سست اطراف آن را شسته‌اند و این صخرۀ عظیم را در میان خود باقی گذاشته‌اند.

خطر افتادن از پرتگاه در عجیب‌ترین روستای جهان

خیابانی نسبتا باریک از وسط این روستا عبور می‌کند. در برخی از قسمت‌ها، خصوصا در نزدیک انتهای صخره، دو ردیف خانه در دو طرف این خیابان قرار گرفته‌اند که پشت هر کدام از آن‌ها دره‌ای بسیار پرشیب و مرتفع قرار گرفته است.

خطر افتادن از پرتگاه در عجیب‌ترین روستای جهان

نگاه کردن از پنجره‌های پشتی این خانه‌ها قطعا منظرۀ زیبایی دارد اما حتما ترسناک و شوک‌آور هم هست. همانطور که در برخی از تصاویر می‌توان دید، بالکن پشتی بعضی از خانه‌ها کاملا معلق بر فراز پرتگاه ساخته شده‌اند.

خطر افتادن از پرتگاه در عجیب‌ترین روستای جهان

در انتهای خیابان این روستا و در نزدیکی انتهای صخره، کلیسای حدودا ۷۰۰ سالۀ سن سالوادور قرار گرفته که برج بلند آن را از دور نیز می‌توان دید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج