اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۲۲۱۹۱
۲۳۹۰
۲۳۹۰
پ

قیمت خودروهای مونتاژی چین در ایران

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: رفتار چینی‌ها در خصوص سرمایه‌گذاری و فعالیت خودرویی در دو کشور عربستان سعودی و ایران از آن جهت قابل‌بررسی است که خودروسازان این کشور تمایل به مونتاژ و واردات محصولات تولیدی خود در ایران دارند، حال آنکه از فناوری‌های برتر یا محصولات برقی خبری نیست.

روزنامه دنیای اقتصاد از «بازی خودرویی چین در ایران» انتقاد کرده و نوشته حضور خودرویی چین در ایران بدون انتقال فناوری و در عربستان با انتقال فناوری همراه است.

قیمت خودروهای مونتاژی چین در ایران

حضور خودرویی چین در ایران و عربستان سعودی، متفاوت از یکدیگر در حال حرکت است؛ به‌طوری‌که در یک کشور مبنای فعالیت، مونتاژ و فروش خودرو بدون انتقال فناوری است و در کشوری دیگر با نگاه به آینده، تولید محصولات برقی و خودروهایی با فناوری جدید در دستور کار است. عربستان با حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی به دور از هیجانات سیاسی مسیر توسعه برقی‌ها را فراهم کرده است.

این روزنامه یادآور شده است: سند جامع همکاری ۲۵ساله ایران و چین نقطه امیدی برای فعالیت مستمرخودروسازان چینی در ایران بود. این سند، همکاری خودرویی دو کشور را به‌درستی تبیین کرده، حال آنکه تاکنون هیچ نشانه‌ای از همکاری خودرویی این کشور (طبق سند همکاری) دیده نمی‌شود.

آنچه مشخص است زمینه اجرایی قرارداد عربستان سعودی و چین برای تولید محصولات برقی به‌زودی آغاز خواهد شد؛ این در شرایطی است که سند جامع همکاری ایران و چین که سال ۹۵ به امضا رسیده هنوز فاقد نشانه‌هایی از فعالیت جدید خودرویی دو کشور است.رفتار چینی‌ها در خصوص سرمایه‌گذاری و فعالیت خودرویی در دو کشور عربستان سعودی و ایران از آن جهت قابل‌بررسی است که خودروسازان این کشور تمایل به مونتاژ و واردات محصولات تولیدی خود در ایران دارند، حال آنکه از فناوری‌های برتر یا محصولات برقی خبری نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج