۱۳۲۳۱
۵۰۹۵
۵۰۹۵
پ

آخرین قیمت اجاره مسکن در پایتخت / جدول

این روزها در بین واحدهای مسکونی با متراژهای مختلف عرضه شده به بازار اجاره مسکن، فایل آن دسته از واحدهای اجاره‌ای که مساحت آنها حدود ۵۰ تا ۷۰ متر مربع است در مناطق جنوبی، برخی از محله‌های شرقی و همچنین غربی تهران از دیگر فایل‌هاي پرحجم‌تر است.

این روزها در بین واحدهای مسکونی با متراژهای مختلف عرضه شده به بازار اجاره مسکن، فایل آن دسته از واحدهای اجاره‌ای که مساحت آنها حدود ۵۰ تا ۷۰ متر مربع است در مناطق جنوبی، برخی از محله‌های شرقی و همچنین غربی تهران از دیگر فایل‌هاي پرحجم‌تر است.

افزایش سالانه متقاضیان مسکن با قدرت مالی اندک در بازار اجاره، باعث شده تا اکثر سازنده‌ها برای واحدهای متراژ کوچک هم حداقل امکانات را در نظر بگیرند، زیرا مستاجرانی که به سختی اجاره بهای مورد نیاز یک واحد نقلی را فراهم می‌کنند، سعی دارند واحدی را اجاره کنند که از همه امکانات از جمله پارکینگ نیز بهره‌مند باشد و سازنده‌ها به طور یقین به این امر پی‌برده‌اند که اگر واحدهای متراژ کوچک از چنین امکاناتی برخوردار باشند از امتیاز بیشتری نسبت به واحدهای فاقد پارکینگ برای اینکه به عنوان انتخاب اول و آخر مستاجران قرار بگیرند، بهره‌مند هستند.

در حال حاضر موتور جست‌وجوی ایران فایل در بخش رهن و اجاره واحدهای مسکونی به اجاره بهای برخی از واحدهای مسکونی که با نرخ بالایی تعیین شده، پرداخته و نرخ اجاره ارزنده را به این دسته از مالکان پیشنهاد داده است.

برای مثال رهن کامل یک واحد مسکونی ۶۵ متری نوساز در محله اشرفی اصفهانی واقع در خیابان ۲۲ بهمن، ۳۵ میلیون تومان از سوی مالک اعلام شده است، در حالی که باید ۳۱ میلیون تومان رهن کامل یا ۱۰ میلیون تومان ودیعه به همراه ۶۳۶ هزار تومان اجاره ماهانه تعیین شود.

از طرف دیگر ۱۰ میلیون تومان ودیعه و ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اجاره ماهانه، نرخ اجاره یک واحد مسکونی در منطقه نیاوران است. این واحد ۹۲ متری نوساز است و پارکینگ، انباری، بالکن و آسانسور جزو امکاناتش محسوب می‌شود، اما این نرخ پیشنهادی به عنوان اجاره بها به نقل از کارشناسان مسکن گران است. نرخ اجاره منصفانه این واحد ۲۲ میلیون تومان ودیعه و یک میلیون و ۳۸۰ هزار تومان اجاره ماهانه است.

همچنین در شرق تهران یعنی منطقه نارمک محدوده میدان ۴۲، یک واحد ۱۲۷ متر مربعی، ۹ سال ساخت با امکانات پارکینگ، انباری و آسانسور با شرایط ۵۸ میلیون تومان ودیعه و ۲۵۰هزار تومان اجاره ماهانه به بازار اجاره معرفی شده است، اما نرخ اجاره ارزنده این واحد مذکور ۱۹ میلیون تومان ودیعه و یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اجاره ماهانه است.

علاوه براین، ما مالکی نرخ اجاره واحد ۷۵ متری خود در محله قیطریه را ۲۰ میلیون تومان ودیعه و یک میلیون تومان اجاره ماهانه پیشنهاد کرده است اما این نرخ اعلام شده واقعی نیست، چراکه اجاره بهای حقیقی این واحد ۱۵ میلیون تومان ودیعه و ۹۲۰ هزار تومان اجاره ماهانه است.


آخرین قیمت اجاره مسکن در پایتخت / جدول
منبع: دنیای اقتصاد

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

آخرین قیمت اجاره مسکن در پایتخت / جدول


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج