اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۲۳۲۳۹
۳ نظر
۱۹۲۸
۳ نظر
۱۹۲۸
پ

جزئیات آتش‌سوزی وحشتناک مرکز بازیافت زباله

سرپرست فرمانداری کرمانشاه از مهار آتش سوزی مرکز بازیافت زباله شهر کرمانشاه پس از گذشت ۲ ساعت و با کمک ۱۷ خودرو آتش نشانی و دیگر تجهیزات لازم خبر داد.

ایرنا: سرپرست فرمانداری کرمانشاه از مهار آتش سوزی مرکز بازیافت زباله شهر کرمانشاه پس از گذشت ۲ ساعت و با کمک ۱۷ خودرو آتش نشانی و دیگر تجهیزات لازم خبر داد.

«محمدرضا آمویی» اظهار داشت: در ساعت ۱۵ و ۱۰ دقیقه عصر امروز سه شنبه حوالی سایت بازیافت در اطراف کرمانشاه دچار حریق شد که با هماهنگی که با مدیریت بحران استان کرمانشاه صورت گرفت، اولین خودرو آتش نشانی ساعت ۱۵ و ۲۴ دقیقه در محل حاضر شد. وی با اشاره به حجم عظیم حریق که به خاطر زباله های زیاده دپو شده اشتعال گسترده ای به همراه داشت، افزود: باید از چند جبهه اطفا حریق در دستور کار قرار می گرفت.

جزئیات آتش‌سوزی وحشتناک مرکز بازیافت زباله

آمویی اضافه کرد: برای این کار از ظرفیت ۱۰ ایستگاه آتش نشانی، پتروشیمی، پالایشگاه و دیگر واحدهای صنایع بزرگ حوالی کرمانشاه برای مهار حریق کمک گرفته شد. وی عنوان کرد: بعد از حدود ۲ ساعت حریق تا حدودی مهار و هیچگونه تلفات جانی نداشتیم و تجهیزات محیط، دستگاه‌های گران قیمت، مزارع ساختمان، شرکت ها و ماشین آلات نیز دچار خسارت نشدند.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه تصریح کرد: ضمناً ۱۵ تانکره آب معاونت خدمات شهری شهرداری کرمانشاه نیز برای کمک رسانی و جلوگیری از سرایت آتش به زمین‌های مجاور و ساختمان بازیافت در محل حضور پیدا کردند. وی اضافه کرد: ۱۰ دستگاه لودر، پنج دستگاه کمپرسی، ۲ بیل زنجیری و ۱۰۰ گالون فوم در جهت اطفا حریق مورد قرار گرفته است. آمویی خاطرنشان کرد: در محل حضور داشته و بر عملیات اطفای حریق نظارت میدانی داریم.

جزئیات آتش‌سوزی وحشتناک مرکز بازیافت زباله

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      آفرین

    • ناشناس

      خدارحم کنه*

    • مجید نظرزاده

      به علت گرمایش زمین وباکتریهایغیر هوازی این اتش سوزی اتفاق افتاده وبه جز شرابه مقدار متنابهی دیوکسین کگازهای کلخانه ازاد شده است کهسرطانزا بوده وسمیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج