اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۲۳۷۲۱
۴۲۸۹
۴۲۸۹
پ

خشم میرسلیم باز هم دامن مجلس را گرفت!

دفتر سید مصطفی میرسلیم در پاسخ دوم خود به محسن پیرهادی، نماینده مجلس، گفته است: گرچه پرسش ما از ایشان بی‌پاسخ ماند ولی اعوجاج در کلام او به بهانهٔ توهّم «تخریب وی» نیز تأمل برانگیز است!

دیده‌بان ایران نوشت: دفتر سید مصطفی میرسلیم در پاسخ دوم خود به محسن پیرهادی، نماینده مجلس، گفته است: گرچه پرسش ما از ایشان بی‌پاسخ ماند ولی اعوجاج در کلام او به بهانهٔ توهّم «تخریب وی» نیز تأمل برانگیز است!

خشم میرسلیم باز هم دامن مجلس را گرفت!

دفتر سید مصطفی میرسلیم پاسخ دوم خود به محسن پیرهادی، نماینده مجلس که گفته بود: «احتمالا کسی که فرق ۲۰۶ و لندکروز را نمی‌دانست بابت آسیبی که دوستان پسرش در آلبانی دیده‌اند به‌هم ریخته و نمی‌داند چه می‌گوید. دوره اینکه برای تخریب، تهمت را با سؤال مطرح کنید گذشته است. سؤال نپرسید؛ هر سندی دارید در رسانه‌ها منتشر کنید» را به صورت اختصاصی به دیده‌بان ایران ارسال کرده است.

متن جوابیه دفتر میرسلیم بدین شرح است:

به نام خدا

دو چیز طیرهٔ عقل است، دم فرو بستن

به وقت گفتن و گفتن به وقت خاموشی!

اعضای دفتر جناب آقای مهندس میرسلیم به تأسّی از ایشان، پاسخ گستاخی‌ها را نیز آمیخته به ادب داده‌اند و می‌دهند و نیک میدانند که ادب، البته آداب دارد و بدین سبب است که حتی در مقابل اسائه ادب اولیه جناب محسن پیرهادی، مودبانه به تذکراتی بسنده و خود و ایشان را به سخنی از نبی اکرم (ص) توصیه کردند و بسا عجبا که همان یادداشت کوتاه، این نمایندهٔ محترم را آنچنان برآشفت و او را به بافتن رطب و یا بس رهنمون شد که صغیر و کبیر از کلام معوجّ وی در اعجابند!

گرچه پرسش ما از ایشان بی‌پاسخ ماند ولی اعوجاج در کلام او به بهانهٔ توهّم «تخریب وی» نیز تأمل برانگیز است! و چنان از دادن جواب می‌هراسد که ناشیانه بند را به آب می‌دهد و می‌گوید که اگر سندی دارید در رسانه‌ها منتشر کنید؛ در صورتی اساسا بحث سند نبود و صرفا دریافت پاسخ یک پرسش مطرح بود که همچنان بی‌جواب ماند و این جوان ناپخته را عصبانی کرد و عرض خود برد و زحمت ما داشت.

والعاقبت للمتقین.

دفتر جناب آقای سیّدمصطفی میرسلیم

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج