اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۲۶۴۲۵
۱۵۸۵۳
۱۵۸۵۳
پ

روایت شاهد عینی ماجرای راهروی دانشگاه علامه

برخورد فیزیکی یک مامور حراست دانشگاه علامه طباطبایی در یکی از راهروهای دانشکده‌ی مدیریت و فیلم آن موضوع روزهای اخیر در فضای مجازی بود.

انصاف نیوز: برخورد فیزیکی یک مامور حراست دانشگاه علامه طباطبایی در یکی از راهروهای دانشکده‌ی مدیریت و فیلم آن موضوع روزهای اخیر در فضای مجازی بود.

روایت شاهد عینی ماجرای راهروی دانشگاه علامه

چند نفر از شاهدان حاضر در محدوده‌ی راهروی دانشکده‌ی مدیریت روایت خود از آن اتفاق را برای خبرنگار انصاف نیوز ارسال کرده‌اند که چیزی بیشتر از آن فیلم چند ثانیه‌ای است:

«روز دوشنبه ۵ تیرماه ۱۴۰۲ بعد از ورود تعدادی از دانشجویان دانشکده مدیریت به دانشکده، مامور حراست داخل دانشکده به نام […]، از پوشش دانشجویان دختر ایراد می‌گیرد و با آنها به تندی حرف می‌زند و می‌گوید که با سایر ماموران حراست تماس می‌گیرد تا آنها هم بیایند. این کار، آرامش دانشجویان را تنها دقایقی قبل از شروع امتحان به هم می‌ریزد. دانشجویان بعد از این اتفاق به طبقه اول دانشکده می‌روند و منتظر استادشان می‌شوند تا قبل از شروع امتحان با او صحبت کنند. مامور حراست با عصبانیت پیش آنها رفته و با لحن تند به آنها می‌گوید که باید به طبقه پایین بروند. دانشجویان ابتدا به سمت پله‌های پشتی دانشکده می‌روند و آن مامور با فریاد به آنها می‌گوید که حتماً باید از راهروی اصلی به لابی دانشکده بروند.

هنگامی که دانشجویان به راهروی اصلی می‌رسند، مامور حراست که در تمام این مدت حالت تندی داشته به دانشجویان و خانواده‌هایشان با زبانی تند حرف می‌زند. در این هنگام یکی از دانشجویان پسر در برابر او ایستاده و به وی می‌گوید که صدایش را پایین بیاورد. در همین لحظه این مامور حراست دانشجو را به پایین پله‌ها هل می‌دهد که در فیلم دیده می‌شود. بعد از این اتفاق، دانشجوی پسر برمی‌گردد و به وی معترض می‌شود که نوع واکنش مامور حراست در فیلم مشخص است. او گردن دانشجوی پسر را گرفته و سرش را به سمتی می‌کوبد و دوباره او را به پایین پله‌ها هل می‌دهد به طوری که دانشجو چشمانش سیاهی می‌رود و تعادلش را از دست می‌دهد و هر دو دانشجو در معرض افتادن از پله‌ها قرار می‌گیرند.

بعد از این اتفاق، مسئولین دانشگاه نه تنها هیچ اقدامی در جهت احقاق حق و بهبود حال دانشجو نکرده‌اند، بلکه با انتشار بیانیه‌ای از سمت روابط عمومی دانشگاه، این اتفاق را جوسازی رسانه‌های معاند خوانده‌اند و هیچ اقدامی در جهت توبیخ و برخورد با آن کارمند نکرده‌اند.

پس از این واقعه، فرد دیگری از کارمندان که نوع مواجهه‌اش با دانشجویان مسبوق به سابقه است، جایگزین آن مامور شده است؛ نمی‌دانیم آیا حالا برخورد مامور جدید بهتر خواهد بود یا خیر.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج