۱۳۲۷۶۶۷
۱۷۲۶
۱۷۲۶
پ

ماجرای آدم‌ربایی از ‌قرچک تا خیابان شریعتی تهران

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری ۵ آدم‌ربا و رهایی ۱۵ گروگان که همگی از اتباع خارجی بودند و قصد مهاجرت غیرقانونی داشتند در عملیات ضربتی پلیس ‌در محله شریعتی تهران خبر داد.این باند آدم‌ربایی در زمینه انتقال و مهاجرت غیرقانونی اتباع مهاجر فعالیت داشته که با دریافت مبالغی قصد انتقال اتباع از کشور به سایر مقاصد را داشته و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد هر ۱۵ گروگان از اتباع و اهل شهرستان قرچک بودند

تسنیم: فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری ۵ آدم‌ربا و رهایی ۱۵ گروگان که همگی از اتباع خارجی بودند و قصد مهاجرت غیرقانونی داشتند در عملیات ضربتی پلیس ‌در محله شریعتی تهران خبر داد.

سردار دلاور القاصی مهر با اشاره به پایان گروگانگیری اظهار داشت: در پی گزارش یک فقره فقدانی مشکوک به آدم‌ربایی در شهرستان قرچک، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: شاکی پس از چند روز مجدداً به پلیس آگاهی قرچک مراجعه و اعلام داشته که با وی طی دو مرحله تماس تلفنی، در ازای آزادی برادرش درخواست مبلغ به ترتیب ۲ هزار و ۶ هزار دلار وجه نقد کرده‌اند که بعد از تهیه، وجه درخواستی را تحویل آنان داده است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در ادامه گفت: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و پلیسی و اطلاعاتی موفق به شناسایی متهمان و مخفیگاه آنان واقع در خیابان شریعتی تهران شدند که پس از هماهنگی با مقام قضائی با انجام یک عملیات منسجم و غافلگیرانه سرکرده باند و ۴ نفر از اعضاء باند آدم‌رباها که همگی اتباع کشورهای همسایه‌ بودند دستگیر و ۱۵ گروگان بدون هیچ‌گونه خسارت مالی و جانی از بند گروگان‌گیران رها و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی افزود: این باند آدم‌ربایی در زمینه انتقال و مهاجرت غیرقانونی اتباع مهاجر فعالیت داشته که با دریافت مبالغی قصد انتقال اتباع از کشور به سایر مقاصد را داشته و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد هر ۱۵ گروگان از اتباع و اهل شهرستان قرچک بودند.

وی تصریح کرد: طی تحقیقات به عمل آمده از متهمان دستگیر شده به جرم آدم‌ربایی و اخاذی به مبلغ ۵۰ میلیارد ریال اعتراف که مبلغ ۴ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال کشف و پرونده تکمیل و به همراه متهمان به مراجع قضائی جهت سیر مراحل قانونی ارسال شد.

سردار القاصی مهر در پایان خاطرنشان کرد: امروز پلیس به میزانی از توانمندی رسیده که هرگونه فعالیت مجرمانه بزهکاران را در کوتاه‌ترین زمان کشف می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج