۱۳۲۹۷۱۹
۵۱۷۶
۵۱۷۶
پ

تصاویر آپدیت MIUI ۱۵ شیائومی فاش شد

تصاویر آپدیت MIUI ۱۵ شیائومی خبر از آیکون‌های جدیدی می‌دهد که ظاهر شکیل‌تر و بهتری از گذشته گرفته‌اند تا تجربه کاربری دلچسب‌تری ارائه شود.

گجت‌نیوز نوشت: تصاویر آپدیت MIUI ۱۵ شیائومی خبر از آیکون‌های جدیدی می‌دهد که ظاهر شکیل‌تر و بهتری از گذشته گرفته‌اند تا تجربه کاربری دلچسب‌تری ارائه شود.

تصاویر آپدیت MIUI ۱۵ شیائومی فاش شد

شیائومی، غول گوشی‌ساز چینی همچنان در حال کار روی توسعه آپدیت MIUI ۱۵ شیائومی است. با این حال پیش از عرضه رسمی این سیستم عامل، منابع قابل اعتماد اطلاعاتی از آن را فاش کرده‌اند. علاوه بر این، نسخه توسعه‌دهندگان اولیه این رابط کاربری جدید نیز روی سرور بروزرسانی‌های شیائومی پدیدار شده است.

در تازه‌ترین خبرها، یک اسکرین شات از فضای کاربری این آپدیت منتشر شده که نشان می‌دهد آیکون‌های سیستمی آن منحنی‌تر از گذشته شده‌اند. این متفاوت از شکل مربعی‌تر نسخه فعلی است. بنابراین شیائومی دوباره تصمیم گرفته آیکون‌های رابط کاربری خودش را تغییر دهد.

تصاویر آپدیت MIUI ۱۵ شیائومی فاش شد

آیکون‌های جدید به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که مدرن‌تر و از نظر بصری جذاب‌تر باشند. مشخص است که آن‌ها روی وضوح و سادگی سبک طراحی متمرکز هستند. پالت رنگی ساده‌تری نیز برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. ابعاد آیکون‌های جدید می یو آی ۱۵ نیز به‌گونه‌ای است که وقتی پیغام جدیدی را روی گوشی خود دریافت می‌کنید، بهتر بتوانید تشخیص دهید که آن از طرف کدام اپلیکیشن است.

در مجموع رابط کاربری می یو آی ۱۵ شیائومی نشان‌دهنده تعهد شیائومی بر ارائه یک تجربه کاربری بصری جذاب است تا غول چینی مطمئن شود کاربران هنگام استفاده از گوشی خود مجذوب و خوشحال خواهند شد. آیکون‌های جدید،‌ فقط یکی از بخش‌های جذاب این بروزرسانی هستند. باید در نسخه نهایی که تا چندی دیگر منتشر می‌شود، منتظر تغییرات هیجان‌انگیزتری باشید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج