adexo3
۱۳۳۰۵۰۰
۹۴۸
۹۴۸
پ

فال سه شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

برای مطالعه فال امروز به صفحه «فال روزانه» مراجعه فرمایید.

فال روز ۲۰ تیر برای متولدین فروردین

 همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز کار پسندیده‌ای انجام می‌دهد و حسابی خوشحالتان می‌کند. غمی در وجود نازنین شما لانه کرده و امروز حسابی غمگین و افسرده هستید، جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این غصه ماندگار نیست و زودتر از چیزی که انتظارش را داشته باشید، غصه‌هایی که با آنها روبه‌رو هستید از بین می‌رود. پندو‌اندرز بزرگ‌ترها و افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند را آویزه گوش کنید. کارهای عقب‌افتاده را انجام دهید و کاری را به فردا موکول نکنید. برای رسیدن به این هدف نظم‌‌و‌انضباط بیشتری در کارها به خرج دهید و با اولویت‌بندی کارها، برنامه‌ای منظم برای آینده ترسیم کنید. حرف‌های ناگفته زیادی دارید و اهل درددل با اطرافیان نیستید. قبل از اینکه این روحیه زمینه افسردگی شما را فراهم کند، ناراحتی‌های خود را با فردی که سنگ صبور شماست در میان بگذارید.

فال روز 20 تیر  برای متولدین اردیبهشت

امروز از خواب که بلند شده‌اید، احساس می‌کنید کودک درونتان زنده شده و حس و حال بسیار خوب و با نشاطی دارید. این روحیه را به فال نیک بگیرید و روز را با شادی و نشاط مضاعفی به پایان برسانید. مدت‌ها پیش اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ داده است. به رغم اینکه زمان زیادی از این اتفاق می‌گذرد، هنوز هم ناراحت و دلخور هستید. اجازه ندهید این ناراحتی ادامه پیدا کند و به خاطر داشته باشید که گذشته‌ها گذشته‌ است.  موقعیت کاری جدیدی پیدا می‌‌کنید و این شغل افزایش درآمد و رفاه شما را به دنبال دارد. از این موقعیت نهایت استفاده را ببرید و دستاوردهای خود را در زندگی گسترش دهید. موفقیت مهمی در انتظار شماست. حواستان را حسابی جمع کنید و به فکر شکار لحظه‌ها باشید. رفتار ناپسندی با همسر یا عشق‌ زندگیتان انجام داده‌اید و ایشان را حسابی ناراحت کرده‌اید. می‌خواهید با تقدیم هدیه‌ای پیشمانی خود را به عشق زندگیتان اعلام کنید. اما روز خوبی را انتخاب نکرده‌اید و احتمال زیادی وجود دارد که عشق زندگیتان هنوز از دست شما دلخور باشد.    فردی قصد بازی با آبروی شما را دارد، این فرد را شناسایی کنید و به ایشان ثابت نمایید که آبروی خود را از سر راه گیر نیاورده‌اید.

فال روز 20 تیر برای متولدین خرداد

انسان صبوری نیستید و زود ناراحت می‌شوید، این روحیه به غیر از اضطراب و نگرانی چیزی برای شما به دنبال ندارد. گرفتاری مالی که حسابی شما را نگران کرده امروز حل خواهد شد. به خودتان قول بدهید از امروز با پس‌انداز و صرفه‌جویی به گونه‌ای زندگی کنید تا در آینده هرگز روی مشکلات مالی را نبینید. احتمال زیادی وجود دارد که یکی از اطرافیان امروز از در ناراحتی و دلخوری با شما وارد شود. به صلاح شما نیست که با این فرد جروبحث کنید. گفته‌‌های ایشان را به باد فراموشی بسپارید و رفتار وی را تحویل نگیرید. عشقی سوزان و آتشین به جان شما میفتد. در این شرایط احساسی رفتار نکنید و کاری انجام ندهید که بعداً‌ پشیمان شوید. قصد انجام کار جدیدی را دارید، اما بهتر است قبل از انجام هر کاری دست ‌نگه دارید و جوانب مختلف این کار را یک‌بار دیگر بررسی نمایید. مدتی است که سری به بزرگترهای فامیل نزده‌اید و از حال‌و‌احوال‌ آنها بی‌خبر هستید، امروز فرصتی دست می‌دهد تا دیداری با بزرگان فامیل تازه کنید و به آنها ثابت نمایید که همیشه به فکرشان هستید. روزی سرشار از محبت و عشق را در پیش رو دارید و همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز به شما ثابت می‌کند که حسابی دلتنگتان است و برنامه‌ای تدارک دیده تا لحظه‌های شاد و عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. این فرصت را مغتنم بدانید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که مهر ایشان را هرگز از دل بیرون نمی‌کنید.

فال روز 20 تیر برای متولدین تیر

انرژی و نشاط خود را از دست‌ داده‌اید و احساس خستگی و کوفتگی می‌کنید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که انرژی خود را به دلیل بیماری از دست نداده‌اید و حجم زیاد کارها و روزمرگی‌های زندگی حسابی شما را خسته کرده ‌است، در نتیجه امروز فرصتی را به استراحت اختصاص دهید و انرژی لازم برای روزهای آینده را بدست آورید. روی کمک دوستان و آشنایان حساب‌‌ باز نمی‌کنید و همیشه می‌خواهید یک‌تنه مشکلات را از سر راه بردارید، اما امروز با مشکلی روبه‌رو خواهید شد که یک‌تنه از عهده حل آن بر نمی‌آیید. در نتیجه به خاطر داشته باشید که یک دست صدایی ندارد و با کمک گرفتن از دوستان و آشنایان، این مشکل را بدون هیچ دردسری پشت سر بگذارید.  خبری فرخنده به دستتان می‌رسد. این خبر زمینه شادی شما و اعضای خانواده را فراهم خواهد کرد.   مسافرتی را در پیش‌رو دارید، در این مسافرت تجربه‌های زیادی بدست می‌آورید و دید بهتری نسبت به زندگی پیدا خواهید کرد. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز از در عشق و محبت با شما وارد خواهد شد. لطف ایشان را جبران کنید و به وی ثابت کنید قدردان محبت عشق زندگیتان هستید.

فال روز 20 تیر برای متولدین مرداد

ذهن آشفته‌ای دارید و نگرانی‌ و اضطراب فکرتان را فلج کرده و قادر به فکرکردن به امور مهم زندگی نیستید. قبل از اینکه این وضعیت جلوی پیشرفت شما را بگیرد و سلامتتان را به‌خطر بیندازد، به هر قیمتی که شده اضطراب و نگرانی را از ذهن و جسم خود دور کنید و دغدغه‌ها را کنار بگذارید.  اتفاق ناخوشایندی را تجربه کرده‌اید. با این حال اجازه ندهید این اتفاق فکر شما را بیش‌ازحد به خود مشغول کند و به جای فکر به تجربه‌های تلخ، آینده‌ای درخشان را برای خودتان ترسیم کنید. پولی که مدتی است به کسی قرض داده‌اید، امروز به شما بازپس داده می‌شود. قسمتی از این پول را به تفریح اختصاص دهید و قسمت دیگر را برای روز مبادا پس‌انداز کنید. خبری فرخنده و غیرمنتظره به دست شما می‌رسد، این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظات شادی را برای اهل منزل به ارمغان بیاورید.  شرایطی برای سفری کوتاه مهیا می‌شود. راهی مسافرت شوید و تجربه‌های جدیدی را در این سفر بدست آورید. قبل از اتخاذ هرگونه تصمیم حساسی، جوانب مختلف این تصمیم را دوباره بررسی نمایید.  آگاهی کاملی از نقاط ضعف خود ندارید و به فکر تقویت آنها نیستید. ادامه این وضعیت چیزی به غیر از شکست برای شما به دنبال ندارد. در نتیجه امروز زمانی را برای شناسایی نقاط ضعف خود بگذارید و فکری به حال افزایش توانایی‌هایتان بردارید. به خاطر داشته باشید که با منفی‌بافی راه به جایی نمی‌برید. این روحیه را امروز کنار بگذارید و زندگی را با دیدگاهی مثبت ادامه دهید. دلخوری مهمی میان شما و همسر یا عشق زندگیتان ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این دلخوری در زندگی شما ریشه بدواند. در اولین فرصت ناراحتی‌های ایجاد شده را برطرف کنید و دل عشق زندگیتان را بدست آورید.

فال روز 20 تیر برای متولدین شهریور

امروز علائم بهبودی بیماری مزمنی که به آن گرفتار هستید را مشاهده خواهید کرد. این وضعیت ادامه پیدا می‌کند و در چند روز آینده سلامت کامل خود را بدست می‌آورید. فرد باتجربه‌ای سر راه شما قرار می‌گیرد. پای صحبت‌های این فرد بنشینید و تجربه‌های ایشان را به کوله‌بار زندگیتان اضافه کنید. به این فکر افتاده‌اید که تغییرات مهمی را در منزل انجام دهید. قبل از هر گونه تغییر، تصمیم خود را با اعضای خانواده در میان بگذارید و نظر اهل منزل را جویا شوید. خبر مسرت‌بخش و غیرمنتظره‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. در کنار کارهای روزمره که همیشه انجام می‌دهید، کارهای غیرمنتظره دیگری نیز دارید و سرتان حسابی شلوغ خواهد شد. اما اصلا نگران نباشید چرا که انرژی لازم را برای به پایان رساندن کارهای امروز پیدا می‌کنید.   اعضای خانواده و به‌خصوص پدر و مادر شما، اهمیت زیادی به همسر یا عشق ‌زندگیتان می‌دهند و امروز علاقه و محبت خود را به ایشان ثابت می‌کنند.

فال روز 20 تیر برای متولدین مهر

امروز ممکن است زود عصبانی شوید و از کوره در بروید. در چنین شرایطی به نفع شماست که بیش از حد با اطرافیان جروبحث نکنید و روز را با خوبی و خوشی به پایان برسانید. به مشکلی مالی برخورد خواهید کرد و مجبور می‌شوید قسمتی از اندوخته خود را برای حل این مشکل خرج کنید. برای حل مشکلی که میان اعضای خانواده ایجاد شده، آستین بالا بزنید. روحیه منطقی دارید و به جای اینکه از روی احساسات تصمیم بگیرید، برای تصمیم‌های مهم زندگی از عقل و منطق کمک می‌گیرید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و با درایت و تدبیر، بهترین تصمیم را برای مشکلی که با آن روبه‌رو می‌شوید اتخاذ کنید. تلاش‌های زیادی انجام داده‌‌اید و انسان سخت‌کوشی هستید، اما به رغم این تلاش‌ها دستاورد چندانی ندارید. اجازه ندهید این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کند. در آینده‌ای نزدیک زحمت‌های شما به بار می‌نشیند و مزد تلاش‌های شبانه‌روزیتان را دریافت خواهید کرد. با شرکت در کارهای خیر و خداپسندانه به لحاظ روحی به آرامش برسید. همسر یا عشق ‌زندگیتان از اینکه شما در کنارش هستید احساس خوشبختی می‌کند، امروز این احساس را با شما در میان خواهد گذاشت و لحظه‌های عاشقانه‌ای را در کنار هم تجربه می‌کنید.

فال روز 20 تیر برای متولدین آبان

به خاطر داشته باشید که زندگی همیشه فراز و فرودهای خاص خودش را دارد و اجازه ندهید، مشکلات روزمره، روز شما را خراب کند. با شرایطی برای افزایش درآمد مواجه خواهید شد. از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و سودی چشمگیر به جیب بزنید. احساس کسالت و خستگی می‌کنید، اما دوستان و آشنایان اجازه نمی‌دهند روز را با کسالت به پایان برسانید و زمینه شادی‌ شما را فراهم می‌کنند. امروز زمان مناسبی است تا نگرانی‌های خود را با فردی که محرم راز شماست، درمیان بگذارید. مطمئن باشید که ایشان سنگ‌ صبور قابل اطمینانی برای غم و غصه‌های شما خواهد بود. ایده‌ای وسوسه‌برانگیز و سودآور به ذهن شما می‌رسد و این ایده زمینه افزایش درآمد‌تان را به دنبال دارد. تنهایی را به حضور در جمع ترجیح می‌دهید و امروز فرصتی برای خلوت با خودتان پیدا می‌کنید.  روز آرامی را سپری خواهید کرد و مشکلی سر راهتان قرار نمی‌گیرد. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌هایی سرشار از آرامش را پشت سر بگذارید.

فال روز 20 تیر برای متولدین آذر

 فرصتی از روز را به بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و از هم‌صحبتی با اهل منزل لذت ببرید. احساس می‌کنید که روز‌به‌روز بیشتر عاشق همسر یا عشق‌ زندگیتان می‌شوید، این احساس را پیش خود نگذارید و امروز به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که بیشتر از همیشه ایشان را دوست دارید. امروز بخت با شما یار است و اگر دست به خاکستر بزنید، طلا خواهد شد، چنین فرصتی را هرگز از دست ندهید. کارهای دشواری که مدت‌هاست به فکر انجام آنها هستید را به پایان برسانید و روزی سرشار از دستاوردهای مفید و چشمگیر را تجربه کنید. هوش سرشار خود را دست‌کم نگیرید و دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید. این رویکرد در آینده گره‌های زیادی از زندگی شما باز خواهد کرد و شرایطی را مهیا می‌کند تا اطرافیان به هوش سرشار شما پی‌ببرند.

فال روز 20 تیر برای متولدین دی

امروز یکی از اعضای خانواده به موفقیت چشمگیری دست پیدا خواهد کرد، این موفقیت را از صمیم قلب به ایشان تبریک بگویید و برای وی آرزوی موفقیت‌های بیشتری داشته باشید. از هرگونه شراکت تجاری یا فعالیت مالی دوری کنید. در غیر این صورت از این شراکت نه تنها سودی حاصل نمی‌کنید، بلکه ضرر هنگفتی نیز متحمل می‌شوید. وسیله‌ای در منزل یا محل‌‌کار شما خراب شده‌ و مجبور هستید که وقت و هزینه زیادی را به تعمیر این وسیله اختصاص دهید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز به محبوبی نرد عشق می‌بازید و صد دل عاشق ایشان می‌شوید، این عشق را غنیمت بدانید و دریچه قلب‌تان را به روی عشقی سوزان و آتشین باز کنید. انرژی و توان خود را به انجام کارهای مهم و ضروری اختصاص دهید. مهمان ناخوانده‌ای به منزل شما می‌آید و مجبور می‌شوید فرصتی از روز را به پذیرایی از این مهمان اختصاص دهید. روحیه انسان‌دوستی دارید، اما به اطرافیان مهر نمی‌ورزید. این رویکرد باعث شده تا اطرافیان بر این باور باشند که شما آن‌گونه که باید و شاید آن‌ها را دوست ندارید. ادامه این شرایط به صلاح شما نیست. از امروز به خودتان قول دهید که محبت بیشتری به اطرافیان داشته باشید و مهربانی خود را ابراز کنید.

فال روز 20 تیر برای متولدین بهمن

میان اعضای خانواده مشاجره‌ای در گرفته و اعصاب تمام اهل منزل به هم ریخته است، در این مشاجره دخالت نکنید و اجازه دهید اعضای خانواده این مشاجره را ختم به خیر کنند.  با ورزش و تحرک، انرژی بیشتری بدست آورید و فکرهای ناراحت‌کننده را کنار بگذارید.  خرج هنگفتی روی دست شما قرار می‌گیرد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده پولی را برای روز مبادا کنار بگذارید. لجبازی را کنار بگذارید و با دوستان آشنایان تعامل بهتری برقرار کنید.  انسان متخصص و خبره‌ای هستید و مهارت‌های چشمگیری دارید، اما تاکنون فرصتی برای نمایش این مهارت‌ها بدست نیاورده‌اید و این وضعیت زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده‌است. جایی برای ناراحتی وجود ندارد چرا که امروز فرصتی دست می‌دهد تا توانایی‌های خود را به رخ اطرافیان بکشید و به آنها ثابت نمایید که چند مرده حلاج هستید. عازم سفری هستید و از این سفر دست‌خالی باز نخواهید گشت. اگر امروز مواظب حرف‌هایتان نباشید، مشاجره‌ای سخت میان شما و یکی از آشنایان ایجاد خواهد شد. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرد و در اولین فرصت بین خودتان و این فرد صلح و صفا برقرار کنید.

فال روز 20 تیر برای متولدین اسفند

کودک درون شما امروز زنده شده و یاد خاطره‌های قدیمی میفتید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید.     بار مشکلات را به تنهایی به دوش نکشید و غصه‌هایی که در دل نهان کرده‌اید را با همسر یا  عشق ‌زندگیتان درمیان بگذارید. بیش‌از‌حد خودتان را سرگرم حل مشکلات دیگران نکنید و خودتان را همیشه در اولویت قرار دهید. روی کمک همکاران در محل‌‌کار یا اعضای خانواده در منزل حساب باز کنید. از فرصتی که برای استراحت در اختیارتان قرار گرفته، نهایت استفاده را ببرید. در چند روز آینده حسابی گرفتار می‌شوید و به صلاح شماست که انرژی امروز را برای روزهای آتی ذخیره کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز حسابی سرش شلوغ است و فرصتی برای شما ندارد. غم به دل خود راه ندهید، زیرا عشق زندگیتان در اولین فرصتی که سرش خلوت شد، شما را غرق در محبت و صفا می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج