اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۰۶۹۳
۶۹۵
۶۹۵
پ

پدیده غالب هواشناسی در اغلب نقاط کشور

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش خفیف در برخی استان‌های شمالی و وزش باد و خیزش گرد و خاک در غالب نقاط کشور خبر داد.

ایسنا: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش خفیف در برخی استان‌های شمالی و وزش باد و خیزش گرد و خاک در غالب نقاط کشور خبر داد.

صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت آینده بارش و وزش باد شمالی در شرق اردبیل و سواحل شمالی ادامه خواهد داشت علاوه بر این امروز (۲۱ تیر) در مناطقی از شمال شرق، شرق، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در جنوب سمنان و تهران همچنین در جنوب خوزستان، فارس و بوشهر نیز وزش باد و خیزش گردوخاک انتظار می‌رود. 

پدیده غالب هواشناسی در اغلب نقاط کشور

وی افزود: پنجشنبه(۲۲ تیر) فقط در گیلان و مازندران بارش خفیف رخ می‌دهد. باد و گردوخاک در مناطقی از شمال شرق، شرق، جنوب شرق و مرکز کشور تداوم خواهد داشت.  

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا جمعه و شنبه(۲۳ و ۲۴ تیر) در شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل وزش باد پیش‌بینی می‌شود و در سایر مناطق کشور جوی آرام و پایدار مستقر است، به‌ویژه در سواحل شمالی کشور افزایش نسبی دما رخ می‌دهد. 

وی ادامه داد: از اواخر وقت شنبه با ورود سامانه بارشی از شمال غرب کشور بارش پراکنده در شمال غرب و بخش‌هایی از شمال شرق رخ خواهد داد. 

ضیاییان گفت: یکشنبه(۲۵ تیر) بارش در شمال غرب و غرب سواحل تشدید می‌شود و گستره آن کل نوار شمالی را در بر خواهد گرفت.  

وی افزود: امروز نیمه‌غربی خلیج فارس و دریای خزر و طی پنج روز آینده شرق دریای عمان مواج خواهند بود. 

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا ( ۲۲ تیر) صاف در بعد از ظهر افزایش باد و گاهی باد و گرد و خاک با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد و روز جمعه ( ۲۳ تیر) صاف در بعد از ظهر افزایش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. 

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۱ و ۲۲ تیر) اهواز با دمای ۴۸ و ۴۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۱۱ و ۱۲ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان کشور هستند. 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج