adexo3
۱۳۳۰۷۹۳
۱۷۲۷
۱۷۲۷
پ

شکل دندان آدم معروف‌ها چیزهای جالبی درباره شخصیت‌شان می‌گوید

دندان ها در دوران زندگی هر فرد اهداف مختلفی را دنبال می کنند. در درجه اول آن‌ها ما را قادر می‌سازند تا از وعده‌های لذیذ لذت ببریم، در برابر ویروس های مضر از ما محافظت می کنند و در نهایت وسیله‌ای برای ابراز احساسات از طریق منحنی زیبای لبخند هستند.

چی بپوشم: دندان ها در دوران زندگی هر فرد اهداف مختلفی را دنبال می کنند. در درجه اول آن‌ها ما را قادر می‌سازند تا از وعده‌های لذیذ لذت ببریم، در برابر ویروس های مضر از ما محافظت می کنند و در نهایت وسیله‌ای برای ابراز احساسات از طریق منحنی زیبای لبخند هستند. با این حال فراتر از عملکردی که دندان ها دارند، به عنوان یک نماینده، نقش مهمی را در شناخت فرد به عنوان فردی متمایز ایفا می‌کنند.

شکل دندان آدم معروف‌ها چیزهای جالبی درباره شخصیت‌شان می‌گوید

دندانپزشک ها باور دارند که دندان ها شخصیت فرد را به خوبی منعکس می کنند. به گفته دندانپزشک ساحیل پاتل، شکل دندان ها به طور بالقوه می تواند ویژگی های خاصی را در مورد شخصیت فرد به اشتراک بگذارد؛ مثل منظم بودن، در مقابل آن بی نظمی، مهربان و سخاوتنمند بودن یا حتی جنگجو بودن…

دکتر پاتل، متخصص و موسس کلینیک دندانپزشکی ماریلبون اسمایل در لندن، اعلام کرد پیامی که از طریق دندان افراد منتقل می‌شود اغلب مورد توجه و بررسی قرار نمی‌گیرد. به عنوان مثال صاحب دندان های بیضی شکل افراد بی خیال و خوش گذرانی هستند. در حالی که افرادی که دندان های مربعی دارند، اخلاق مردانه تر و بالغ تری دارند.

شکل دندان آدم معروف‌ها چیزهای جالبی درباره شخصیت‌شان می‌گوید

حتی لکه های سفید یا لبه های ناهموار دندان ها خصلت هایی مانند مهربانی و خلاقیت بالای فرد را تصدیق می‌کنند. دانستن اینکه دندان ها علاوه بر هدفی که برای آن خلق شدند، می توانند جنبه هایی از شخصیت ما را نیز منعکس کنند، جالب به نظر می‌رسد. در این مطلب با بررسی چند سلبریتی ویژگی‌های کاراکتر آن‌ها را حدس خواهیم زد.

 

دندان های لبه های گرد

دندان های اسکووال یا لبه گرد ترکیبی از دندان های مربعی شکل و بیضی هستند. این نوع دندان ها هیچ ویژگی غالبی را نمایان نمی کنند جز کمال طلبی در عین خونسردی. دکتر پاتل این نوع دندان ها را با ناخن های گرد مقایسه می‌کند که خاص نیست و برای همه افراد عادی به نظر می رسد. افرادی که این نوع دندان ها را دارند انرژی ملایمی دارند.

این افراد معمولا استخوان های فکی تیز و چانه پهنی دارند. همچنین استخوان گونه و پیشانی کشیده ای دارند. با این حال توزیع یکنواخت چربی پوست این تیزی را خواهد پوشاند. همین ویژگی این افراد را مهربان تر و با ثبات تر نشان می‌دهد.

شکل دندان آدم معروف‌ها چیزهای جالبی درباره شخصیت‌شان می‌گوید

جنیفر آنیستون هم که او را از نقش ریچل در سریال دوست داشتنی فرندز به یاد می آوریم با این خصوصیات شناخته شده است.

 

دندان های بیضی شکل

دکتر پاتل بر این باور است که که دندان های بیضی شکل انرژی جوانی و شادابی فرد را منتقل می کند. به نظر می رسد این افراد طبیعتی بی دغدغه دارند و زندگی را بر خود سخت نمی گیرند.

شکل دندان آدم معروف‌ها چیزهای جالبی درباره شخصیت‌شان می‌گوید

دندان های گرد با اجرای صورت گرد شخصیت سازگارتری را نشان می دهند. این افراد برونگرا هستند و همیشه سعی می کنند در قطب مثبت باقی بمانند. شخصیت سرزنده و زیبایی ظاهری آن ها مانند جولیا رابرتز در فیلم زن زیبا، همه را جذب خواهد کرد.

دندان های مربعی

 

دکتر پاتل دندان های مربعی به افرادی نسبت می دهد که با جدیت زندگی را دنبال می کنند و بالغانه تصمیم گیری می کند. این افراد همواره سعی در مفید بودن دارند. این افراد شخصیت قوی و مستقلی دارند. با گذشت زمان این خصوصیت پررنگ تر خواهد شد. البته این موضوع را نیز باید در نظر داشته باشیم که با گذشت زمان و سایش دندان ها ممکن است در سن بالاتر دندان ها ظاهر مربعی پیدا کنند.

شکل دندان آدم معروف‌ها چیزهای جالبی درباره شخصیت‌شان می‌گوید

مارگو رابی که این روزها مشغول رویدادهای مربوط به فیلم باربی در سراسر دنیاست دارای این خصیصه های شخصیتی است.

دندان های مثلثی

عقیده دکتر پاتل بر این است که افرادی که دندان های مثلثی دارند تاثیر زیادی بر دنیای بیرون از خود دارند. به نظر می رسد کاراکتر این افراد کمی عجیب و غریب و غیر قابل پیش بینی باشد. این افراد به خوبی می دانند که آدم منحصر به فردی هستند.

خلاقیت، پویایی، فکر باز و دمدمی بودن از ویژگی های بارز شخصیتی این افراد است. آن ها سعی دارند در هر شرایطی حضور قوی خود اعلام کنند. ممکن است فکر کنید آن ها متفاوت از بقیه هستند و رفتارهایی نامتعارف دارند.

شکل دندان آدم معروف‌ها چیزهای جالبی درباره شخصیت‌شان می‌گوید

جانی دپ شخصیت دوست داشتنی دزدان دریایی کارائیب از همین افراد محسوب می شود.

مهم نیست شما در کدام دسته قرار می گیرید باید مطمئین شوید که دندان های سالمی دارید و به خوبی از آن‌ها مراقبت می کنید. مسواک زدن مداوم را فراموش کنید و سالی یکبار یک جرم گیری اساسی انجام دهید.  به بهداشت دهان و دندان اهمیت دهید چراکه سلامت آن با دستگاه تنفسی وگوارشی رابطه مستقیمی دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج