۱۳۳۰۸۷۰
۲۶۵۱
۲۶۵۱
پ

از ساعت ۱۶ تا ۲۰ برای تردد در شهر مراقب باشید

هرچند رتبه اول ساعات تصادفات ٢٤ تا ٤ صبح است، اما بررسی‌ها نشان می دهد که بین ساعات ١٦ تا ٢٠ که بحث تردد پیاده‌ها قوت می‌یابد معمولا تصادفات عابران پیاده در این ساعت‌ها بیشتر است.

همشهری آنلاین نوشت: هرچند رتبه اول ساعات تصادفات ٢٤ تا ٤ صبح است، اما بررسی‌ها نشان می دهد که بین ساعات ١٦ تا ٢٠ که بحث تردد پیاده‌ها قوت می‌یابد معمولا تصادفات عابران پیاده در این ساعت‌ها بیشتر است.

از ساعت ۱۶ تا ۲۰ برای تردد در شهر مراقب باشید

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در توضیح این خبر گفت:«وقتی ساعات تصادفات را بررسی می‌کنیم به یک نکته جالب می‌رسیم که رتبه اول تصادفات بین ساعات ٢٤ تا ٤ صبح روی می‌دهد که ٢٧ درصد از تصادفات ما را شامل می‌شود که در ساعات نیمه‌شب اتفاق می‌افتد.»

سرهنگ «رابعه جوانبخت» رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ افزود:«وقتی تصادفات شبانه را بیشتر بررسی کردیم دریافتیم که بخاطر اینکه مولفه‌های اساسی مانند عدم وجود نور خورشید، کاهش میدان دید راننده باعث بروز تصادفات در این ساعات می‌شود.»

وی اضافه کرد:«متاسفانه رانندگان و موتورسوارانی هم که درشب رانندگی می‌کنند خیلی از مولفه‌های ایمنی را رعایت نمی‌کنند مانند اینکه سرعت‌های آنان زیاد است و سرعت ایمنی برای رانندگی نیست. در این ساعت‌ها واژگونی موتورسیکلت‌ها را شاهد هستیم و چون فکر می‌کنند که ساعات خلوتی است می‌توانند به‌راحتی و با خیال راحت با سرعت زیاد تردد کنند.»

سرهنگ جوانبخت در پایان یادآوری کرد:«رتبه بعدی ساعات ٢٠ تا ٢٤ هست که ٢٦ درصد از تصادفات را به خود اختصاص می‌دهد. اما ساعات بین ١٦ تا ٢٠ بحث ترددها را داریم و معمولا تصادفات عابران پیاده در این ساعت‌های اتفاق می‌افتد چون ترددها بالاست و در ساعات دیگر بحث تصادفات موتورسیکلت‌ها و خودروها را اتفاق می‌افتد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج