۱۳۳۱۲۷۵
۸۶۴
۸۶۴
پ

ماجرای کشف کوکائین در کاخ سفید به کجا رسید؟

سرویس مخفی آمریکا، پرونده تحقیقات درباره کشف کوکائین در کاخ سفید را بدون یافتن هیچ مظنونی می‌بندد.

مهر: سرویس مخفی آمریکا، پرونده تحقیقات درباره کشف کوکائین در کاخ سفید را بدون یافتن هیچ مظنونی می‌بندد.

ماجرای کشف کوکائین در کاخ سفید به کجا رسید؟

 به نقل از هیل، به گفته قانونگذاران کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا پس از خروج از یک جلسه محرمانه پشت درهای بسته، پرونده تحقیقات درباره کشف کوکائین در کاخ سفید بدون یافتن حتی یک مظنون، فردا به طور رسمی بسته خواهد شد!

مارجوری تیلور گرین، نماینده جمهوری‌خواه کنگره آمریکا به خبرنگاران گفت: سرویس مخفی فردا به تحقیقات خود پایان می‌دهد. تیم بورچِت، یکی دیگر از نمایندگان جمهوری‌خواه کنگره آمریکا نیز گفت: اساسا به ما گفتند که تحقیقات فردا تمام خواهد شد. آنها نمی‌دانند(کوکائین) متعلق به چه کسی است.

گرین اضافه کرده که سرویس مخفی موفق شده است تا دایره فهرستی با حدود ۵۰۰ مظنون را محدود کرده و تعداد مظنونین را کاهش دهد اما جزئیاتی درباره هویت افراد حاضر در این فهرست ارائه نداده چون تحقیقات طبقه‌بندی‌شده محرمانه بوده و تنها به این جمله بسنده کرده است که «افراد بسیار متفاوتی در این فهرست جای دارند.»

سرویس مخفی چند روز بعد از پیدا شدن پودری سفیدرنگ در کاخ سفید(دوم جولای/۱۱ تیر)، ماهیت آن را کوکائین اعلام کرد. این ماده مخدر در محوطه لابی بال غربی واقع در نزدیکی ورودی اختصاصی کاخ سفید پیدا شد. سرویس مخفی به هیل گفته است که افراد قبل از ورود به این محوطه باید وسایل الکترونیکی و لوازم شخصی‌شان را تحویل دهند.

سرویس مخفی آمریکا امروز تایید کرد که تحقیقات درباره نحوه ورود این ماده مخدر به کاخ سفید، به دلیل فقدان شواهد فیزیکی پایان یافته است.

این نهاد مدعی شده که از بسته‌بندی کوکائین کشف‌شده، انگشت‌نگاری کرده و آزمایش دی‌اِن‌اِی نیز انجام شده است. بنا به اعلام سرویس مخفی آمریکا، آزمایشگاه اف‌‎‌بی‌آی نتایج را در اختیار این سرویس قرار داده و هیچ اثر انگشت یا ردی از دی‌اِن‌اِی که برای مطابقت‌دهی کافی باشد، پیدا نشده و آنها نمی‌توانند این مدرک ناچیز را با فهرست مظنونین مطابقت دهند.

همچنین بنا به ادعای سرویس مخفی آمریکا هیچ دوربین نظارتی در محوطه، موفق به ضبط ویدئویی نشده که به سرنخ منجر شود. دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا با انتقاد تند از نحوه پوشش رسانه‌ای این حادثه، گفته بود: آیا کسی واقعا باور می‌کند که کوکائین پیداشده در بال غربی کاخ سفید، درست چسبیده به دفتر کاخ، برای مصرف کسی غیر از جو و هانتر بایدن (رئیس جمهور آمریکا و پسرش) باشد؟!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج