۱۳۳۲۱۳۲
۱ نظر
۲۶۵۰
۱ نظر
۲۶۵۰
پ

ترامپ: ممنوعیت سفر ایرانی‌ها به آمریکا بر می‌گردد

در زمان ترامپ با فرمان او سفر اتباع ۷ کشور اسلامی از جمله ایران به خاک آمریکا ممنوع شده بود و حالا او گفته در اولین روز کاری خود از سال ۲۰۲۵ دوباره طرح ممنوعیت سفر را شدیدتر و جدی تر به مورد اجرا خواهد گذاشت.

عصر ایران: دونالد ترامپ نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا وعده داد در صورت راهیابی به کاخ سفید طرح ممنوعیت سفر به آمریکا برای اتباع برخی کشورهای خارجی را شدیدتر از گذشته به مورد اجرا خواهد گذاشت.

ترامپ: ممنوعیت سفر ایرانی‌ها به آمریکا بر می‌گردد

ترامپ روز شنبه (دیروز) در جریان سخنرانی در یک کنفرانس گروه های راستی افراطی موسوم به " نقطه عطف" قول داد در صورت پیروزی در انتخابات 2024 بار دیگر طرح ممنوعیت سفر اتباع برخی کشورهای (اسلامی) به خاک آمریکا را با جدیت و شدت بیشتری به مورد اجرا خواهد گذاشت.

او گفت: " وقتی به قدرت برگردم، ممنوعیت سفر حتی بزرگ‌تر و بسیار قوی‌تر از قبل بازمی‌گردد. ایالات متحده به سرنوشت کشورهایی مانند فرانسه محکوم نخواهد شد."

ترامپ در زمان ریاست جمهوری یک فرمان اجرایی را امضا کرد که بر اساس آن شهروندان 7 کشور اسلامی - از جمله ایران، عراق، لیبی، سومالی، سودان، سوریه و یمن- را از ورود به ایالات متحده منع می کرد و همچنین برنامه جذب پناهندگان سوری را به طور نامحدود به حالت تعلیق درآورد و برنامه‌های جذب سایر پناهندگان را نیز به طور موقت متوقف کرد.

دیوان عالی آمریکا با شکایت مخالفان این طرح، این ممنوعیت ها را تایید کرد و در نهایت جو بایدن در اولین روز ریاست جمهوری خود با صدور فرمان اجرایی جدید به آن پایان داد.

ترامپ در سخنان دیروز خود با انتقاد از سیاست های مهاجرتی دولت بایدن، گفت:" ما در حال پذیرش افرادی هستیم که افراد بسیار خطرناکی هستند. ما به آنها اجازه می‌دهیم تا فوج فوج و به طور میلیونی وارد شوند. این بزرگترین عملیات اخراج داخلی در تاریخ آمریکاست."

او همچنین وعده داد که با امضای یک فرمان اجرایی در اولین روز کاری خود در ژانویه 2025، به طرح اعطای شهروندی خودکار برای فرزندان و خانواده مهاجران غیرقانونی که همه اعضای خانواده خود را به امید دریافت حق شهروندی با خود می‌آورند، از مهاجرت غیرقانونی به خاک آمریکا جلوگیری کند.

ترامپ گفت: "ما باید تلاش‌های خود را دوچندان کنیم تا مطمئن شویم هر کسی که به آمریکا می‌آید، در ارزش‌های ما شریک است و در فرهنگ ما حل می‌شود. ما افرادی را می خواهیم که بتوانند کشور ما را دوست داشته باشند و کشور ما را گرامی بدارند."

او افزود: در دولت سابق من ما بازرسی شدیدی را اعمال کردیم و ممنوعیت سفر قدرتمندی را برای دور نگه داشتن تروریست‌های اسلامگرای افراطی و جهادی‌ها از کشورمان وضع کردیم - و این طرح با موفقیت بزرگی همراه شد، شما این را می‌دانید."

ترامپ همچنین بار دیگر از اینکه از سوی دموکرات های چپ متهم می شود به خود بالید و گفت:" هر بار که دموکرات‌های چپ رادیکال من را متهم می‌کنند، من آن را نشان بزرگی از افتخار و شجاعت می‌دانم. من این کار را برای شما انجام می دهم. در واقع من بخاطر شما متهم هستم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حق گو

      یکی جلوی این دیونه رو بگیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج