adexo3
۱۳۳۴۳۲۳
۹۶۶
۹۶۶
پ

خبر بد برای طرفداران آیفونse!

بسیاری منتظر معرفی نسل چهارم آیفون SE با ویژگی‌های جذاب هستند و حالا گزارشی جدید می‌گوید که نباید منتظر رونمایی از آیفون SE ۴ در سال آینده میلادی باشیم.

دیجیاتو نوشت: بسیاری منتظر معرفی نسل چهارم آیفون SE با ویژگی‌های جذاب هستند و حالا گزارشی جدید می‌گوید که نباید منتظر رونمایی از آیفون SE ۴ در سال آینده میلادی باشیم.

تحلیلگران شرکت Barclays با صحبت با تأمین‌کنندگان قطعات در آسیا، به این باور رسیده‌اند که اپل دیگر برنامه‌ای برای عرضه نسل چهارم آیفون SE در سال آینده میلادی ندارد. این گزارش می‌گوید که اپل به‌دنبال استفاده از مودم ۵G اختصاصی‌اش در این دستگاه بود، اما برنامه‌هایش به تأخیر افتاده‌اند.

آیفون SE ۴ سال ۲۰۲۵ از راه می‌رسد؟

خبر بد برای طرفداران آیفونse!

آیفون SE 3

تحلیلگران Barclays تنها منابعی نیستند که به عدم معرفی نسل چهارم آیفون SE در سال آینده میلادی اشاره می‌کنند. پیش از این تحلیلگر مطرح محصولات اپل، «مینگ-چی کو» و چندین منبع دیگر گفته بودند که نسل بعدی آیفون SE در زودترین زمان ممکن، در سال 2025 از راه می‌رسد.

نسل کنونی آیفون SE در مارس 2022 معرفی شد. این دستگاه که از طراحی یکسان با نسل قبلی‌اش بهره می‌برد، نمایشگر 4.7 اینچی LCD، تاچ آیدی، دوربین 12 مگاپیکسلی و تراشه A15 Bionic دارد. این گوشی هوشمند با قیمت پایه 429 دلار به فروش می‌رسد و ارزان‌ترین آیفون اپل محسوب می‌شود.

مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها درباره توسعه مودم اختصاصی 5G اپل هستیم. کوپرتینویی‌ها در سال 2019 کسب‌وکار مودم اینتل را تصاحب کردند، بااین‌حال تا به امروز کوالکام همچنان تراشه‌های مودم موردنیاز اپل را تأمین می‌کند. انتظار می‌رود کوالکام تأمین‌کننده نسل بعدی آیفون SE و سری آیفون 16 هم باشد.

احتمالاً نسل چهارم آیفون SE با طراحی مشابه آیفون 14 از راه می‌رسد، بنابراین باید منتظر نمایشگر 6.1 اینچی OLED، فریم تخت و همچنین سیستم فیس آیدی باشیم. البته با توجه به اینکه معرفی این محصول احتمالاً تا سال 2025 به تعویق افتاده است، شاید اپل طراحی‌اش را تغییر دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج