۱۳۳۴۳۳۱
۷۹۱۱
۷۹۱۱
پ

محتوای حمایت‌شده

اندولیفت زیر چشم چیست و چه مزایایی دارد؟

اندولیفت زیر چشم یکی از جراحی‌های زیبایی است که برای زیبایی و جوانسازی صورت انجام می‌شود. برای آشنایی بیشتر با این جراحی در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

این روزها شاهد بروز عارضه‌های پوستی مختلف در اثر عواملی نظیر نوع تغذیه، استفاده از لوازم آرایش نامرغوب و کهولت سن هستیم. شاید برای خود شما نیز عوارضی مانند کبودی زیر چشم و یا ایجاد پف در این ناحیه اتفاق افتاده باشد. این مشکل همانطور که اشاره کردیم دلایل مختلفی دارد و قطعا برای همه افراد ناخوشایند است چراکه سن افراد را بیشتر از سن واقعی آن‌ها نشان می‌دهد. درمان‌های مختلفی برای برطرف کردن این عارضه وجود دارد که مدرنترین آن‌ها استفاده از لیزر آندولیفت است. اندولیفت زیر چشم توسط امواج لیزر انجام می‌شود و برای از بین بردن چین و چروک، افتادگی پوست، پف زیر چشم و مشکلاتی از این قبیل که مربوط به پیری پوست هستند می‌شود. در این مقاله درباره اندولیفت زیر چشم و تاثیر آن بر بهبود این مشکل بحث خواهیم کرد پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

 اندولیفت زیر چشم چیست و چه مزایایی دارد؟

برای مشاوره و اطلاع از هزینه اندولیفت دکتر میر احد موسوی همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۸۸۶۹۵۲۳۶

۰۹۱۲۸۵۰۷۲۶۶

اندولیفت زیر چشم چیست؟

اندولیفت همانطور که اشاره کردیم یک دستگاه مخصوص است که با استفاده از امواج لیزر در طول موج 1470 نانومتر برای درمان برخی از مشکلات پوستی از جمله  مشکلات مربوط به چین و چروک و پف زیر چشم کاربرد دارد. این دستگاه با امواج فروسرخ بیشترین تاثیر را در چربی‌ها و آب زیر پوست داشته و با ایجاد تغییراتی در این مواد باعث بهبود شرایط پوست می‌شود. در واقع هدف اندولیفت زیر چشم ذوب کردن چربی موجود در زیر پوست و در نهایت سفت و جوان شدن پوست است.

دلیل ایجاد مشکلات و کیسه‌های زیر چشم:

 زمانی که ساختار بافت و عضلات پلک ضعیف می‌شوند کیسه‌های زیر چشم بوجود می‌آیند. این مشکل به افتادگی پوست و جمع شدن چربی در زیر چشم منجر می‌شود. در اکثر افراد بخاطر ماهیتی که فضای زیر چشم دارد، مایعی در این قسمت جمع می‌شود و باعث پف زیر چشم می‌شود. عوامل مختلفی در ایجاد این شرایط نقش دارند که می‌توان به کهولت سن، احتباس مایعات، مصرف دخانیات، ژنتیک و بیماری‌هایی نظیر مشکل کلیه و چشم اشاره کرد. این کیسه‌های متورم باعث مسن‌تر نشان دادن افراد از سن واقعیشان است که قطعا در کاهش اعتماد به نفس تاثیر مستقیم دارد. اندولیفت زیر چشم برای برطرف کردن این عارضه و سفت و زیبا شدن پوست دور چشم مورد استفاده قرار می‌گیرد. این درمان لیزری بدون عمل جراحی و بیهوشی انجام می‌شود و زمان بهبود آن خیلی کمتر از جراحی پلک است، ضمن اینکه نتایج آن نیز نسبت به جراحی پلک رضایت‌بخش‌تر است.

 اندولیفت زیر چشم چیست و چه مزایایی دارد؟

کاربردهای استفاده از اندولیفت:

بروز چین و چروک و افتادگی پوست در قسمت‌های مختلف بدن معمولا در اثر افزایش سن، کاهش تولید کلاژن، از بین رفتن رطوبت پوستی و مواردی از این قبیل اتفاق می‌افتد. این موضوع برای افرادی که به زیبایی و سلامت پوست خود اهمیت می‌دهند بسیار آزار دهنده است به همین خاطر پیگیر درمان‌های هستند که علاوه بر سرعت بهبود، تاثیر درمان دائمی داشته باشند. اندولیفت زیر چشم یکی از این درمان‌ها است که بهترین گزینه برای برطرف کردن عوارض پستی مخصوصا مشکلات ناحیه چشم محسوب می‌شود. از کاربردهای این تکنولوژی درمانی می‌توان به لیفت صورت، شفاف کردن خط فک، تحریک پوست برای کلاژن سازی مجدد، سفت کردن گردن، از بین بردن پف زیر چشم و موارد بی‌شماری اشاره کرد.

مزایای اندولیفت زیر چشم:

قطعا هر درمانی از مزایا و معایب مخصوص به خود برخوردار است که ما در این مطلب به دلیل بیشتر بودن مزایای آندولیفت نسبت به معایب آن که معمولا خیلی کم است، از مفید بودن و مزیت آن صحبت خواهیم کرد. از مزایای اندولیفت زیر چشم می‌توانیم به مواردی که در ادامه مطلب آمده است اشاره کنیم.

1- این عمل بدون بیهوشی انجام می‌شود.

2- آندولیفت بدون برش و خونریزی انجام می‌شود در نتیجه احتمال ایجاد اسکار که در سایر عمل‌های زیبایی وجود دارد، صفر است.

3- سرعت بالای بهبود در مقایسه با سایر جراحی‌ها

4- داشتن ایمنی بالا در نتیجه پیشرفته بودن دستگاه اندولیفت و نداشتن هیچ برش و بخیه‌ای در این درمان

هزینه اندولیفت:

هزینه‌های مربوط به انجام اندولیفت، با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلفی اعمال می‌شوند. از مواردی که در تعیین این هزینه نقش اساسی دارند می‌توان دستگاهی که برای درمان استفاده می‌شود، تعداد جلسات درمانی، سطح تخصص پزشک و مجرب بودن وی، محل درمان و مواردی از این قبیل را نام برد. قطعا استفاده از اندولیفت زیر چشم با قسمت گردن یا سایر قسمت‌های بدن، هزینه‌های متفاوتی خواهند داشت.

عوارض اندولیفت:

اندولیفت زیر چشم و بطور کلی استفاده از این درمان هیچگونه عوارضی در پی نخواهد داشت. تنها عوارضی که پس از این درمان مشاهده شده مقدار کمی کبودی و تورم جزئی است که بسرعت بهبودی حاصل می‌شود. تنها در صورتی این درمان عوارض بدی خواهد داشت که به یک مرکز درمانی نامعتبر برای اندولیفت زیر چشم مراجعه کنیم.

ماندگاری اثرات اندولیفت زیر چشم:

تمام درمان‌ها و عمل‌های جراحی مخصوصا آن دسته از اقداماتی که برای زیبایی پوست انجام می‌شوند از زمان ماندگاری متفاوتی برخوردار هستند. این مدت ماندگاری بسته به سن، وضعیت جسمی و پوست افراد و محل استفاده از درمان، متفاوت خواهد بود. آندولیفت معمولا نسبت به سایر روش‌هایی که برای درمان مشکلات پوستی انجام می‌شوند از ماندگاری بیشتری برخوردار است و مدت این دوام با توجه به تجربیات به دست آمده حدود 3 سال تخمین زده می‌شود. گاهی با تشخیص پزشک برای تاثیر بهتر و ماندگاری بالاتر، در فواصل زمانی مشخصی این درمان تکرار می‌شود تا نتیجه رضایت‌بخش‌تری حاصل شود.

 اندولیفت زیر چشم چیست و چه مزایایی دارد؟

مراقبت‌های لازم بعد از انجام لیزر اندولیفت:

پس از اینکه درمان اندولیفت انجام شد با صلاح‌دید پزشک داروهایی تجویز می‌شود. این داروها که معمولا پماد‌های مخصوصی نیز جزو آن‌ها هستند باید منظم و با دقت بالا استفاده شوند تا بهترین نتیجه را در بر داشته باشند. از سایر مراقبت‌های بعد از لیزر آندولیفت، استفاده از کمپرس یخ برای عدم ایجاد کبودی و تورم است. استفاده از مشروبات الکلی، دخانیات و داروهای خودسرانه نیز پس از انجام عمل منع شده است.

اندولیفت زیر چشم، یک روش موثر۱

در مقایسه با سایر اقداماتی که برای درمان مشکلات زیر چشم انجام می‌شود اندولیفت زیر چشم یک روش بسیار ایمن بشمار می‌آید. این درصورتی است که برای انجام لیزر اندولیفت به یک پزشک متخصص و مجرب مراجعه کنید. هر چند عارضه‌های پوستی باعث ایجاد مشکلات روانی و جسمی می‌شوند و در کاهش اعتماد به نفس نقش مهمی دارند ولی استفاده از درمان‌های موثر و کارآمد می‌تواند در بهبود و درمان این عوارض تأثیر بسزایی داشته و یک پوست سالم و زیبا را به شما هدیه دهند.

دکتر میر احد موسوی - جراح و متخصص پوست، مو و زیبایی

  • اندولیفت
  • تزریق چربی
  • تزریق ژل و تاکس
  • کاشت مو
  • لیزر موهای زائد

برای مشاوره و نوبت دهی کلیک کنید.

 اندولیفت زیر چشم چیست و چه مزایایی دارد؟

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۸۸۶۹۵۲۳۶

۰۹۱۲۸۵۰۷۲۶۶

 اندولیفت زیر چشم چیست و چه مزایایی دارد؟

نمونه خدمات را از اینستاگرام دنبال کنید.

@dr_mousavi_ahad

 اندولیفت زیر چشم چیست و چه مزایایی دارد؟

شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بلوار نورانی، پلاک 26، طبقه چهارم، واحد 7

 

 

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج