۱۳۳۴۹۸۸
۱۲۹۵
۱۲۹۵
پ

دوره آموزش آرایش دائم (تاتو صورت) برای دریافت مدرک معتبر

آموزش آرایش دائم در تهران دوره‌های تخصص زیبایی هستند که امروزه مورد توجه افراد زیادی قرار دارند. برای آشنایی با این دوره‌ها در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

یکی از محبوب‌ترین تکنیک‌های آرایشی، آرایش دائم است. این تکنیک آرایشی را به عنوان خالکوبی کردن آرایشی هم می‌شناسند که بین بانوان طرفداران زیادی دارد؛ ماندگاری آرایش دائم بالا است و انواع مختلفی مانند تاتو لب، تاتو خط چشم، میکروبلیدینگ ابرو و ... دارد. با آرایش دائم می‌توانید چهره و پوستی شاداب و سرحال داشته باشید.

با استفاده از این تکنیک آرایشی پرطرفدار، دیگر نیازی به استفاده از خط چشم، رژ لب، مداد ابرو و ... نیست چرا که با استفاده از آرایش دائم همواره چهره زیبایی خواهید داشت. این روش ماندگاری بالایی دارد اما برای اینکه میزان ماندگاری آرایش را افزایش دهید، حتما باید ترمیم مجدد انجام دهید. آرایشگرانی که آرایش دائم انجام می‌دهند، درآمد بالایی دارند؛ به همین دلیل بسیاری از بانوان به دنبال یادگیری و آموزش آرایش دائم هستند. شما می‌توانید در آکادمی آرایش دائم مریم حمزه‌ای که یکی از بهترین آکادمی‌های آموزش تخصصی آرایش در تهران است، این تکنیک را به خوبی یاد بگیرید. علاوه بر این، در پایان دوره مدرک بین‌المللی دریافت می‌کنید که برای کسب درآمد و شروع کسب و کارتان ضروری است.

دوره آموزش آرایش دائم (تاتو صورت) برای دریافت مدرک معتبر

مزایای آرایش دائم چیست؟

آرایش دائم به دلیل اینکه ماندگاری بالایی دارد، از مزایای زیادی برخوردار است. شخصی که از این تکنیک آرایشی استفاده می‌کند، دیگر نیازی به استفاده از مداد ابرو، مداد خط چشم، رژ لب و ... نخواهد داشت. کشیدن خط چشم یا حتی استفاده از مداد ابرو برای برخی بانوان دشوار و چالش‌برانگیز است. در صورت استفاده از آرایش دائم، هیچ نیازی به انجام این کارها نخواهد بود.

با انجام آرایش دائم، زیبایی طولانی و دائمی خواهید داشت. بسیاری از بانوان در ماه چندین بار به آرایشگاه می‌روند که نیازمند هزینه زیادی است؛ اگر از این تکنیک استفاده کنید، برای چندین سال از پرداخت هزینه‌های آرایشی بی‌نیاز خواهید شد.

شما می‌توانید از انواع مختلف آرایش دائم مانند تاتو خط چشم، تاتو لب و میکروبلیدینگ ابرو استفاده کنید. این روش آرایشی به شادابی و طراوت چهره شما کمک زیادی می‌کند. آرایش دائم به صورت مستقیم و غیرمستقیم موجب صرفه‌جویی در هزینه و زمان خواهد شد.

آموزش آرایش دائم چگونه است؟

آموزش آرایش دائم در مراکز مختلف آموزشی با استفاده از روش‌های متنوعی انجام می‌شود. در این دوره‌ها هر تکنیک به شکل مجزا آموزش داده می‌شوند تا هنرجویان بتوانند تکنیک‌های مورد نظر خود را انتخاب کنند. آموزش آرایش دائم در یک مرکز معتبر به گونه‌ای انجام می‌شود که هنرجویان از 0 تا 100 حرفه آرایش را بشناسند و به آن مسلط شوند.

انواع تکنیک ‌های آرایش دائم برای صورت

همانطور که گفته شد، آرایش دائم برای صورت تکنیک‌های مختلفی دارد که شامل نواحی مختلفی مانند ابرو، چشم، لب و کف سر می‌شود. جالب است بدانید که هرکدام از این موارد هم به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. برای مثال، آرایش دائم مخصوص ابرو به فیبروز ابرو، هاشور ابرو، میکروبلیدینگ ابرو و ... تقسیم می‌شوند. در ادامه انواع مختلف این تکنیک‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

آرایش دائم ابرو (میکروبلیدینگ ابرو)

بسیاری از افراد برای اینکه ابروهایشان را طبیعی نشان دهند، از روش میکروبلیدینگ ابرو استفاده می‌کنند. در واقع یکی از محبوب‌ترین روش‌های آرایش دائم، همین روش است. در این روش تمام نواحی کم‌پشت ابرو هم پرپشت دیده می‌شوند و در نتیجه ابروهای زیبایی خواهید داشت.

لازم به ذکر است که قبل از انجام میکروبلیدینگ، از پمادهای بی‌حسی استفاده می‌شود که درد را به حداقل میزان ممکن می‌رساند. بعد از اینکه میکروبلیدینگ ابرو انجام شد، در ماه اول یک نوبت برای ترمیم باید به آرایشگاه مراجعه کنید. بعد از ترمیم اول، با توجه به نوع پوستی که دارید نوبت ترمیم دوم بین 6 الی 12 ماه بعد خواهد بود. ترمیم‌ها برای افزایش ماندگاری و عملکرد بهتر انجام می‌شوند و ضروری هستند.

دوره آموزش آرایش دائم (تاتو صورت) برای دریافت مدرک معتبر

تاتو لب

یکی دیگر از انواع مختلف تکنیک‌های آرایش دائم، تاتو لب است. بسیاری از بانوان به فرم لب‌های خود اهمیت زیادی می‌دهند؛ اگر شما هم در این دسته قرار دارید، بهتر است حتما تاتو لب را انجام دهید تا لب‌هایی با فرم زیبا و دائمی داشته باشید. علاوه بر این، با انجام تاتو لب دیگر نیازی به استفاده از رژ لب نخواهد بود چرا که لب‌هایتان همواره در بهترین فرم و حالت خود قرار خواهند داشت. البته برای این کار حتما باید موارد مربوط به ترمیم را انجام دهید.

تاتو خط چشم

تاتو خط چشم هم یکی دیگر از روش‌های موجود در آرایش دائم است. افراد زیادی از تاتو بن مژه که یکی از محبوب‌ترین روش‌ها در آرایش چشم دائمی است، استفاده می‌کنند. با انجام این کار دیگر نیازی به استفاده از خط چشم و حساسیت‌های مربوط به کشیدن آن نیست.

کرم پودر دائم

آخرین روش آرایش دائم که در این مقاله به شما معرفی می‌کنیم، کرم پودر دائم است. کرم پودر دائم باعث می‌شود که تمام چین و چروک و البته لک‌های صورتتان از بین برود و صورتی شاداب و سرحال داشته باشید. اگر جای جوش دارید یا از دیگر عیوب پوستی رنج می‌برید، کرم پودر دائم چاره مشکل شما است. شما می‌توانید با توجه به نوع پوست و سلیقه‌ای که دارید، رنگ کرم پودر دائم خود را انتخاب کنید و با استفاده از آن همواره صورتی شاداب و سرحال داشته باشید. امکان تغییر کامل رنگ پوست در این روش وجود دارد.

آموزش بن مژه

یکی دیگر از تکنیک‌های آرایش چشم، تکنیک بن مژه است. در این تکنیک با استفاده از میکرو براش ظاهر مژه‌ها را اصلاح می‌کنند. با استفاده از این تکنیک چشم افراد توجه بیشتری جلب می‌کند و حالت خستگی و خوابالودگی در چشم‌ها از بین می‌رود.

آموزش سایه ابرو

استفاده از سایه در بین بسیاری از افراد جامعه مرسوم است. باید بدانید برای آسان شدن آرایش چشم و همچنین صرفه جویی در وقت هزینه استفاده از سایه ابرو به شکل دائمی می‌تواند بسیار مناسب باشد به همین دلیل متقاصیان این تکنیک دائما در حال افزایش هستند.

آموزش کامل اسکین سازی

در ابتدا باید بدانید تمامی کارهایی که مربوط به مراقبت های پوستی می شود اسکین کر یا اسکین سازی گفته می‌شود. دوره آموزشی این تکنیک شامل آشنایی با انواع پوست و آسیب‌های آن است. همچنین در این تکنیک با معرفی روش‌های درمانی و بهترین متریال، آموزش کامل اسکین سازی انجام می‌شود.

آموزش ترکیب  رنگ متناسب رنگ پوست های مختلف

یکی دیگر از دوره‌های پر طرفدار  آرایش دائم برای صورت، آموزش ترکیب  رنگ متناسب رنگ پوست های مختلف است. در این دوره آموزشی توناژهای مختلف رنگ پوست به هنرجویان آموزش داده می‌شود تا بتوان بهترین رنگ‌ها به مراجعه کنندگان ارائه شود.

آموزش دکوپاژ یا خنثی کردن ابرو

دکوپاژ کردن ابرو به معنای اصلاح کردن بد رنگی ابرو بوسیله تزریق رنگ جدید است. همچنین باید بدانید ریمور کردن که برای پاک کردن تاتو استفاده می شود باید در نظر داشت که ارتباطی به دکاپاژ ندارد.اتو یا میکروپیگمنتیشن ابرو دودی یا سبز کم رنگ است می‌توان از دکوپاژ یا خنثی کردن ابرو استفاده کرد.

مراحل آموزش آرایش دائم (تاتو صورت)

برای آشنایی بیشتر با دروه‌های آموزش آرایش دائم بهتر است مراحل این دوره را بشناسید:

  • انتخاب دوره آموزشی
  • پرداخت شهریه
  • شرکت مرتب در کلاس‌ها
  • قبولی در آزمون‌ها
  • انجام تکنیک‌ها برای مدل زنده
  • گرفتن مدرک 

ابزار و وسایل مورد نیاز برای آموزش آرایش دائمی

نکته قابل توجه در تهیه‌ی ابزار و وسائل مورد نیاز برای آموزش آرایش دائمی بسته به تکنیک مورد نظر متفاوت است به همین دلیل قبل از خرید ابزار و وسایل باید تکنیک مورد نظر خود را انتخاب کنید. با این حال می‌توان گفت ابزار و وسایل زیر برای تمامی تکنیک‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد:

  • دستگاه میکروپیگمنتیشن
  • کارتریج
  • موچین
  • قلم برای خط چشم مویی
  • کاسه رنگ ابرو
  • برس رنگ ابرو
  • قلم بلید، پوست مصنوعی
  • گوش پاک کن

مدرک آموزش آرایش دائمی

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید، مدرک آموزش آرایش دائمی است. مرکزی که برای آموزش انتخاب می‌کنید باید با ارائه یک مدرک معتبر امکان ایجاد موقعیت شغلی برای شما را فراهم سازند.

هزینه آموزش آرایش دائم

لازم به ذکر است هزینه‌ی آموزش آرایش دائمی تحت تاثیر عوامل مختلفی است. تکنیک مورد نظر و همچنین تعداد و جلسات و مدرک ارائه شده در مرکز آموزشی می‌تواند بر هزینه آموزش آرایش دائم تاثیر داشته باشد.

بازار کار آرایش دائم (تاتو صورت)

بسیاری از بانوان، امروزه برای صرفه جویی در وقت و هزینه از آرایش دائم استفاده می‌کنند. این آمار هر روز در حال افزایش است به همین دلیل می‌توان گفت بازار کار آرایش دائم یک بازار کار مطمئن و دارای پیشرفت شغلی است که درآمد قابل توجهی نیز دارد.

معیارهای انتخاب مرکز مناسب برای آموزش آرایش دائم در تهران

برای آموزش آرایش دائم در تهران بهتر است معیارهایی را در نظر داشته باشید. در ادامه این معیارها را به صورت فهرست‌وار به شما معرفی خواهیم کرد.

  • مشاوره رایگان: بهتر است آکادمی مربوط به آموزش آرایش دائم در تهران یا سایر شهرهای ایران به شما مشاوره رایگان دهد.
  • پشتیبانی: آموزشگاه موردنظر باید پشتیبانی قوی و فعالی داشته باشد تا کارآموزان با خیال راحت مشغول آموزش و یادگیری شوند.
  • برگذاری ورک‌شاپ و آموزش حضوری
  • تخصص، مهارت و سابقه مدرس: بهتر است قبل از انتخاب آموزشگاه مربوط به آموزش آرایش دائم در تهران، حتما به تخصص، مهارت و سابقه مدرس آموزشگاه توجه داشته باشید. آموزشگاه‌های حرفه‌ای، از مدرسان حرفه‌ای و متخصص استفاده می‌کنند.

دوره آموزش آرایش دائم (تاتو صورت) برای دریافت مدرک معتبر

  • هزینه مناسب کلاس‌ها
  • نزدیکی به محل سکونت
  • ارائه مدرک فنی‌ حرفه‌ای
  • تنوع و سطح آموزش تخصص

جمع بندی

برای انتخاب بهترین کلاس آموزش آرایش دائم در تهران به نکات و معیارهای ذکر شده توجه داشته باشید تا بتوانید بسته به شرایط، اهداف و خواسته‌های خودتان بهترین گزینه موجود را انتخاب کنید و به یک متخصص تبدیل شوید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج