اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۵۲۱۶
۲۲۰۸۴
۲۲۰۸۴
پ

یک میز چوبی و آب معدنی، حلال مشکلات آزاده صمدی و دوستان!

روزنامه هم میهن درگزارشی به جریمه سلبریتی‌های زن بابت حجاب پرداخته که بخشی از آن را اینجا آورده ایم.

برترین‌ها: روزنامه هم میهن درگزارشی به جریمه سلبریتی‌های زن بابت حجاب پرداخته که بخشی از آن را اینجا آورده ایم.

هم میهن نوشته: کسر 10 درصد از اموال سلبریتی‌ها و هنرمندانی که به قوانین حجاب پایبند نیستند تنها قانونی نیست که در حال تصویب نهایی است.  مجازات دیگری هم در خبرها مطرح شده مبنی بر ممنوعیت شغلی سلبریتی‌ها تا 15 سال. در واقع بازیگرانی که نسبت به قوانین حجاب پایبند نباشند و در شبکه‌های اجتماعی عکس‌های بدون حجاب منتشر کنند یا در اماکن عمومی حجاب نداشته باشند تا 15 سال حق ندارند در برنامه‌های تبلیغاتی، تلویزیونی و اینترنتی شرکت کنند

بسیاری از کارشناسان عقیده دارند راهکار مقابله با افزایش بدحجابی در کشور، برخوردهای تند و قهری نیست. با این حال آیا احکامی چون محرومیت 15ساله از یک حرفه یا کسر 10 درصد از اموال و دارایی‌های سلبریتی‌ها می‌تواند در این خصوص بازدارنده باشد؟ در غیر این صورت راهکار مناسب برای حل چنین مسئله‌ای چیست؟

همچنین به این نکته نیز می‌توان توجه کرد باتوجه به درآمد بالای بازیگرها و سلبریتی‌ها، در صورت ممنوعیت از فعالیت در ایران، آنها به راحتی می‌توانند به کشورهای همسایه یعنی ترکیه و امارات بروند و زندگی‌شان مختل نشود. وحید آگاه می‌گوید راه‌حل این موضوع فقط و فقط گفت‌وگو است نه برخورد قهری با صدور احکام عجیب:«راه‌حل مناسب این است که یک میز چوبی و آب معدنی روی میز بگذاریم و گفت‌وگو کنیم. همه این مسائل با گفت‌وگو حل می‌شود. اگر گفت‌وگو را حذف کنیم دشمن جای آن را می‌گیرد. حقوق کیفری، خشن‌ترین قسمت حقوق است. جرم و مجازات هر چه در کشور کمتر باشد آن کشور خوشبخت‌تر است. این نکته را من نمی‌گویم، اساتید حقوق کیفری می‌گویند که بازدارندگی مجازات در جهان به پایان خط رسیده است. بسیاری از افرادی که مسئولیت دارند، به جای حقوق کیفری از جرم‌شناسی صحبت می‌کنند. باید ببینیم چرا وضعیت حجاب اینطور شده و چنین تفاوت دیدگاهی بین بسیاری از مردم و سیستم ایجاد شده است. با کار فرهنگی می‌توان این ابهام‌ها را برطرف کرد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج