اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۵۲۴۰
۲۸۷۹
۲۸۷۹
پ

هشدار وقوع سیل در گرم‌ترین استان کشور

همزمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی از تشدید فعالیت سامانه بارشی و رشد ابرهای همرفتی و وقوع سیل از امروز سه‌شنبه تا پایان روز چهارشنبه در نیمه جنوبی سیستان و باوچستان خبر داد و نوع مخاطره را رگبار باران، رعدو برق، وزش باد شدید و احتمال ریزش تگرگ اعلام کرد.

عصرایران: سازمان هواشناسی از تشدید فعالیت سامانه بارشی در جنوب سیستان‌ و بلوچستان خبر داد که منجر به وقوع احتمالی سیلاب خواهد شد و برای ۱۰ استان دیگر در روز جاری و فردا بارش باران با شدت کمتر را پیش‌بینی کرد.

به گزارش سازمان هواشناسی، امروز (سه‌شنبه) بارش‌ها در نیمه شمالی آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، دامنه و ارتفاعات در استان‌های مازندران، گیلان، گلستان، جنوب کرمان، شرق و شمال هرمزگان و جنوب‌شرق فارس آغاز می‌شود.

روز چهارشنبه نیز در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل، ارتفاعات مازندران، گلستان، شمال خراسان شمالی، شرق و شمال هرمزگان، نیمه‌جنوبی کرمان و جنوب شرق فارس بارندگی پیش‌بینی شده است. روز پنجشنبه نیز بارش‌ها در نیمه جنوبی سیستان‌و بلوچستان، شمال و شرق هرمزگان و جنوب کرمان تداوم دارد.

همزمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی از تشدید فعالیت سامانه بارشی و رشد ابرهای همرفتی از امروز سه‌شنبه تا پایان روز چهارشنبه در نیمه جنوبی سیستان و باوچستان خبر داد و نوع مخاطره را رگبار باران، رعدو برق، وزش باد شدید و احتمال ریزش تگرگ اعلام کرد.

بر اساس هشدار هواشناسی، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان امروز و فردا با خطر سیلابی شدن مسیل‌ها، افزایش ناگهانی سطح آب رودخانه‌های فصلی، آب‌گرفتگی معابر عمومی، جاری شدن روان‌آب، صاعقه، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی و اختلال در پروازها مواجه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج