adexo3
۱۳۳۵۳۱۳
۲۱۰۱
۲۱۰۱
پ

انتخاب بهترین دوربین عکاسی در دیدنگار

در انتخاب دوربین عکاسی نیز مانند سایر وسایل حوزه فناوری کاربران باید موارد متعددی مانند قیمت محصول را در نظر داشته باشند.

دیدنگار یکی از سایت های تخصصی می باشد که در زمینه عرضه انواع دوربین عکاسی و سایر محصولات اینچنینی فعالیت می نماید. عامل دیگری که در انتخاب دوربین عکاسی نقش موثری را ایفا می نماید نوع کارایی دوربین می باشد. در نهایت در زمان خرید دوربین عکاسی همواره سوالات فراوانی ذهن کاربران را درگیر می نماید. این سوالات شامل مواردی مانند این است که بهترین نوع دوربین عکاسی که می تواند نیازهای ما را برآورده نماید کدام دوربین می باشد. در ادامه این متن قصد داریم تا با شما عزیزان به بررسی کیفیت دوربین های عکاسی در دو برند مطرح سونی و نیکون بپردازیم.
 

انتخاب بهترین دوربین عکاسی در دیدنگار

دیدنگار

 

معرفی برخی از دوربین های عکاسی برند سونی

دیدنگار یکی از سایت های فعال در کشور می باشد که اقدام به فروش دوربین های عکاسی در اشکال و کاربردهای متفاوت می نماید. یکی از برندهای مطرح دوربین عکاسی که در این سایت به کاربران ارائه می شود برند سونی می باشد. دوربین های عکاسی فول فریم یکی از بهترین و کاربردی ترین دوربین های عکاسی می باشد که امروزه توسط برند سونی تولید می شود. اما بدون شک در انتخاب بهترین دوربین عکاسی به کارایی مورد نظر کاربران بیشتر از محصولات ارائه شده در بازار باید توجه نمود. در ادامه این متن قصد داریم تا به بررسی برخی از مدل های دوربین که توسط این برند جهانی ارائه شده است بپردازیم. قیمت دوربین عکاسی سونی نیز عامل دیگری می باشد که قصد داریم تا در این مقاله بررسی نماییم.


 

معرفی دوربین های فول فریم سونی

دوربین فول فریم یکی از محصولات ارائه شده توسط شرکت سونی است. دوربین های فول فریم فاقد آیینه از محصولات اولیه تولید شده توسط این کمپانی می باشند. به تدریج این محصولات توسط کمپانی های دیگر از نظر تکنولوژی ارتقا پیدا نمود تا به شکل دوربین های امروزی در آمد.


 

انتخاب بهترین دوربین عکاسی در دیدنگار

قیمت دوربین عکاسی سونی

 

دوربین عکاسی سونی ال

دیدنگار توانسته است انواع مدل های دوربین عکاسی سونی را در بازار داخلی کشور ارائه نماید. دوربین عکاسی سونی ال یکی از محصولات برند سونی میباشد که دارای رزولوشن بالایی معادل ۵۰ مگاپیکسل است. این دوربین از توانایی فوکوس تشخیص فاز معادل ۷۹۵ نقطه ای و پوشش دهی ۹۲ درصدی کادر تصویربرداری برخوردار می باشد. از دیگر مزایای این نوع دوربین مقاومت بالای بدنه در برابر عوامل محیطی و ضربات فیزیکی می باشد. این محصول در سال ۲۰۲۱ توسط برند سونی به بازار معرفی و در اختیار کاربران قرار گرفت.

البته قیمت دوربین سونی ال یکی از نقاط ضعف این محصول به شمار می رود. زیرا نسبت به سایر مدل های دوربین عکاسی این دوربین از قیمت نسبتا بالایی برخوردار می باشد. البته توانایی پوشش دهی فراوان تصویر توسط دوربین سبب شده است تا از آن در بسیاری از پروژه های عکاسی استفاده نمایند. کاربران می توانند از دوربین عکاسی سونی ال در پروژه های تصویربرداری ورزشی، استودیویی و حتی عکاسی در طبیعت نیز استفاده کنند.

 

دوربین عکاسی سونی Sony avr iv

دوربین عکاسی Sony avr iv از دیگر محصولات کمپانی سونی می باشد که در سال 2019 به بازار معرفی شده است. این مدل دوربین عکاسی دارای رزولوشن فوق العاده بالایی می باشد که این ویژگی از مهمترین مزایای استفاده از این نوع دوربین به شمار می رود. سیستم فوکوس تصویر در این مدل دوربین سونی در حدود 567 نقطه اندازه گیری شده و قادر به پوشش دهی 74 درصدی کادر تصویر برداری می باشد. بدنه این نوع دوربین نیز در برابر آسیب های محیطی دارای مقاومت بالایی است. از نظر قیمت دوربین عکاسی سونی avr iv به دلیل امتیازات فراوانی که در آن تعبیه شده است نسبتا بالا می باشد. به طور معمول عکاسان حرفه ای طبیعت و همچنین عکاسان صنعت مد می توانند از این دوربین در فرایند تصویر برداری استفاده نمایند.


 

انتخاب بهترین دوربین عکاسی در دیدنگار

قیمت دوربین نیکون

 

معرفی دوربین سونی SONY A۹ II

دوربین عکاسی SONY A9 II از دیگر محصولات ارائه شده توسط کمپانی سونی در سال 2019 می باشد. این دوربین توانایی اتوفوکوس بسیار سریع 693 نقطه ای و پوشش دهی 93 درصدی کادر تصویر برداری دارد. نسبت به نمونه های قبلی این دوربین از میزان رزولوشن پایین تری برخوردار می باشد. به شکلی که میزان رزولوشن این مدل از دوربین سونی در حدود 24 مگاپیکسل اندازه گیری شده است. قیمت دوربین عکاسی سونی SONY A9 II نسبت به سایر محصولات ارائه شده در بازار بسیار بالا می باشد. البته در این بین نام برند سونی نیز موثر می باشد و می تواند بر قیمت محصول تاثیر فراوانی داشته باشد.


 

معرفی برند نیکون و برخی از محصولات این برند

دوربین های عکاسی نیکون محصولات جهانی ارائه شده توسط برند شناخته شده نیکون می باشند. این برند مطرح در زمینه تولید انواع دوربین عکاسی فعالیت می نماید. ما در سایت دیدنگار برخی از انواع مدل های دوربین عکاسی نیکون را به کاربران گرامی معرفی خواهیم نمود.
 

انتخاب بهترین دوربین عکاسی در دیدنگار

دیدنگار

 

معرفی دوربین های DSLR برند نیکون

دوربین DSLR برند نیکون در دو سایز کوچک و بزرگ طراحی و تولید شده است. سایز کوچک این دوربین عکاسی بیشتر برای افراد مبتدی قابل استفاده می باشد. این در حالی است که نمونه های بزرگتر دوربین های DSLR نیکون برای افراد حرفه ای طراحی شده است. در این نوع دوربین عکاسی می توان به دو مدل شناخته شده D850 و D780 اشاره نمود. در ادامه این مقاله به بررسی برخی از مدل های دوربین نیکون خواهیم پرداخت.

 

معرفی دوربین عکاسی نیکون D۳۵۰۰

دوربین عکاسی نیکون دارای کیفیت تصویر برداری بالایی است. ساختار این دوربین و فناوری موجود در آن به گونه ای می باشد که آن را برای کاربرد افراد مبتدی مناسب تر نموده است. قیمت دوربین عکاسی نیکون نسبت به سایر دوربین های عکاسی بسیار پایین تر می باشد. همین امر نیز سبب شده است تا افرادی که در کار عکاسی مبتدی هستند عموما دوربین عکاسی نیکون D3500 را برای آغاز فعالیت خود انتخاب نمایند.


 

انتخاب بهترین دوربین عکاسی در دیدنگار

دوربین عکاسی

 

معرفی دوربین عکاسی D۷۵۰۰

این نوع دوربین عکاسی دارای وزن بسیار کمی است. همچنین دوربین D7500 نسبت به نمونه قبلی دوربین عکاسی نیکون از قابلیت های بالاتری برخوردار می باشد. در نتیجه این قابلیت ها دوربین D7500 برای افراد حرفه ای محصول مناسب تری خواهد بود. این دوربین دارای صفحه چرخان می باشد و در آن قابلیت چرخش عمودی تصویر تعبیه شده است. به همین دلیل توانایی این دوربین در ثبت تصاویر عمودی کمی پایین تر از نمونه های دیگر دوربین عکاسی نیکون می باشد.
 

معرفی دوربین عکاسی نیکون D۷۸۰

دوربین عکاسی نیکون D780 نسبت به نمونه های دیگر دوربین عکاسی دارای ساختار بدنه بسیار مناسبی است. توانایی ثبت تصاویر با کیفیت 4K از سایر امتیازات موجود در این دوربین عکاسی می باشد. البته در این بین قیمت دوربین عکاسی نیکون D780 نیز نسبت به سایر مدل های دوربین عکاسی قدری بالاتر است. در نهایت وجود امتیازات بالا در این دوربین عامل اصلی در افزایش قیمت دوربین عکاسی نیکون D780 در نظر گرفته شده است.


 


 


 


 


 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج