اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۵۸۴۱
۱ نظر
۱۱۱۲۹۹
۱ نظر
۱۱۱۲۹۹
پ

تصاویر دیدنی از خانه لاکچری شاهرخ خان

یکی از محبوب‌ترین مکان‌های دیدنی شهر هند، Mannat است که توسط همسر شاهرخ خان به همراه معمارطراح Kaif Faquih طراحی شده است و تقریباً یک دهه طول کشید تا تکمیل شود.در این مطلب می‌توانید تصاویری از داخل این عمارت را ببینید.

دلگرم: یکی از محبوب‌ترین مکان‌های دیدنی شهر هند، Mannat است که توسط همسر شاهرخ خان به همراه معمارطراح Kaif Faquih طراحی شده است و تقریباً یک دهه طول کشید تا تکمیل شود.در این مطلب می‌توانید تصاویری از داخل این عمارت را ببینید.

تصاویر دیدنی از خانه لاکچری شاهرخ خان

گوری خان همسر شاهرخ خان در مورد نمای نمادین مانات می گوید: «من آن را با هیچ چیز در دنیا عوض نمیکنم. دلگرم شما را از جلوی درهای خان ها برای گشت و گذار در خانه خیره کننده آنها می برد.

تصاویر دیدنی از خانه لاکچری شاهرخ خان

شاهرخ خان با نزدیک به 100 فیلم بالیوودی و نزدیک به 30 سال تجربه جلوی دوربین است. نام خانوادگی او در سراسر جهان مشهور است با این حال، همیشه اینطور نبوده است. یک پسر ساده دهلی با رویایی بزرگ در دهه 80 بوده که به بمبئی نقل مکان کرده است.

تصاویر دیدنی از خانه لاکچری شاهرخ خان

Mannat، یک خانه ییلاقی شش طبقه با چندین اتاق خواب و قسمت نشیمن، یک سالن ورزشی، یک کتابخانه و یک سالن شخصی، یکی از گران ترین اقامتگاه های بمبئی است. در هر روز، انبوهی از طرفداران خان را خواهید دید که در مقابل دروازه‌های درخشان آن صف می‌کشند به امید اینکه سلفی عالی بگیرند یا نگاهی اجمالی به خانه بیاندازند.
 

تصاویر دیدنی از خانه لاکچری شاهرخ خان

از هر طرفدار شاهرخ خان بپرسید به شما آدرس را می گوید .نمای بیرونی خانه به لطف ستون های سفید کلاسیک و دروازه بزرگ مشکی آن فوراً قابل تشخیص است. اما به محض اینکه وارد خانه می شوید، سه رنگی که رنگ خانه را تعیین می کند، بژ، قهوه ای و سفید است.

 

تصاویر دیدنی از خانه لاکچری شاهرخ خان

همچنین کفپوش های چوبی تیره، فرش های مجلل و قطعات چرمی مجلل را در گوشه های مختلف خانه خواهید دید. گوری خان، که نگاهی نادر از خانه خانوادگی خود را با Vogue India به اشتراک گذاشت، فاش کرد: «من فضاهای مینیمالیستی را دوست ندارم، من عاشق چیزهایی هستم که گرم، شخصی و کلکسیونی هستند. خانه من به تدریج در طول سال ها جمع آوری چیزهایی که من با اشتیاق نسبت به آنها احساس می کنم ساخته شده است. ضروری است که چیزی را خودتان بسازید.در زیر تصاویری از نمای داخلی این عمارت را میتوانید ببینید.

 

تصاویر دیدنی از خانه لاکچری شاهرخ خان

تصاویر دیدنی از خانه لاکچری شاهرخ خان

 
 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      سرزمینی خوب است که اکثریت آن وضع خوبی داشته باشند .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج