اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۶۰۹۱
۲۴۴۶
۲۴۴۶
پ

بازی با رنگ ها تمام هنر بزرگترین خودروساز کشور

ایران‌خودرو، در اقدامی تازه از رنگ‌های جدید خود که روی محصولات فعلی این شرکت اعمال می‌شوند، رونمایی کرده است. به نظر می‌رسد بازی با رنگ‌ها و طرح‌های مختلف، سیاست جدیدی است که ایران‌خودرو برای حفظ بازار خود انجام می‌دهد.

خبرآنلاین: در چند وقت اخیر، شاهد اقداماتی از طرف ایران‌خودرو بودیم که مانند همیشه، ما را به فکر فرو می‌برد.کارهایی که این شرکت برای حفظ بازار خود حاضر است انجام بدهد، در نوع خود جالب هستند. به کار بردن رنگ‌های جدید، استفاده از تریم دو رنگ، استفاده از سقف‌های شیشه‌ای، به کار بردن داشبورد یک خودرو در یک خودروی دیگر و... از جمله این اقدامات است.

بازی با رنگ ها تمام هنر بزرگترین خودروساز کشور

همه این فعالیت‌ها، در اوایل ورود این خودروهای تغییر یافته، باعث اختلاف قیمت زیاد با نسخه‌های دیگر خواهند شد که این به ضرر خریداران است.این در حالی است که هنوز کیفیت کالاها و محصولات تولیدی همان چیزی است که قبلا بوده و آب از آب تکان نخورده!

بازی با رنگ ها تمام هنر بزرگترین خودروساز کشور

برای مثال در جریان تولید پژو ۲۰۷ مولتی‌کالر، اقداماتی که این شرکت برای تولید این خودرو انجام داد، با هزینه‌های کمتری در افتر مارکت قابل انجام است.اینکه برخی ادوات ۲۰۷ را به رنگ قرمز دربیاورید، آن هم به شکلی که در برخی مواقع همسو با سلیقه مشتری نیست، امری است که قبل از این هم توسط مالکان انجام می‌شد.

بازی با رنگ ها تمام هنر بزرگترین خودروساز کشور

به کار بردن سقف شیشه‌ای در مدل‌هایی مثل رانا پلاس و ۲۰۷ و حتی ۲۰۶، مانند این است که بخواهید چهره یک خودروی ۳۰ ساله را تبدیل به یک خودروی مدل ۲۰۲۳ کنید! در صورتی که در بطن آن، هیچ تغییری، به خصوص مثبت، رخ نداده است.این موضوع را هم در نظر بگیرید که به کار بردن سقف شیشه‌ای نیازمند تست استحکام و امنیت آن است تا در هنگام چپ کردن خودرو، مشکلات دیگری برای سرنشینان پیش نیاید.

بازی با رنگ ها تمام هنر بزرگترین خودروساز کشور

البته هر چه یک شرکت، سبد محصولات متنوع‌تری داشته باشد، از بازار و موقعیت بهتری برخوردار خواهد بود اما رسیدن کیفیت خودروها به سطحی مطلوب اولویت بالاتری دارد و مهم‌تر از این تغییرات ظاهری است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج